Ondanks het druilerige weer heb je toch sfeervolle foto's Lizard, mooi hoor !
boedjang
Geplaatst: 16-12-24 18:13
Bootsiebob wat een fijn vooruitzicht Shaddy leuke foto's van efteling Inderdaad Lizard mooie foto's Mijn cliënt heeft een nieuwe dagstructuur wandelen na lunch.. sas ik heb een idee wil je in de Philadelphia bus naar het strand met lilly erbij... nou ha hoe kan je daar nou nee op zeggen. Pad naar strand is aanlijnplicht maar denk dat iedereen " boeie" denkt.. dat was wel ingewikkeld voor lil en mij dus, maar Lil bleef dicht bij cliënt en op het strand zelf hadden we mazzel, IJmuiden heeft t breedste strand namelijk, dus zie je de mensen met honden niet terug. Heerlijk kunnen rennen en spelen.
Haha Lizard ja ze maakte een sliding. Ik kmhad een stukje uit de film geknipt
Goof
Geplaatst: 16-12-24 20:50
Leuke foto's van jullie; Efteling, strand en Lemelerberg. Grauw weer, maar niet koud!
Ik heb een heerlijk rondje hardgelopen vanmiddag, ook lekker buiten geweest.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 16-12-24 21:34
Heerlijk boedjang.
Lizard mooi en leuk ook de stad in.
Zag ook nog de Efteling.
En plannen om naar de sneeuw te gaan.
Ik heb ook wel gewandeld maar vind dat grijze weer echt niks. Maak dus ook geen foto's nu.
Athelas
Geplaatst: 18-12-24 10:58
boedjang, wat een vrolijke foto's van Lilly! lizard, mooie foto's van verschillende weer! shaddy, wat leuk de Efteling! Veel plezier daar bootsiebob! Faringo & gaucho, gezellig. En mooi langs het strand.
Gisteren lekker 3 uur gewandeld. Nog even wandelen in de bergen voordat ik naar NL ga voor de feestdagen.
Mooie maan:
Het leek haast wel zonsop/ondergang maar dit was gewoon midden overdag haha:
Mooie foto's SusanH en Althelas. Leuk voor feestdagen bij de fam. Hier druk met werk en lil mee, dan is z3 daar na af.. en hier in t westen fikse storm
Athelas, prachtig ook weer. Weet niet of jij ze gezien hebt Athelas,maar er waren weer prachtige parelmoerwolken te zien afgelopen maandag.
Leuk vooruitzicht Bootsie , kerst in Beieren.
Het is hier maar raar weer. Vannacht sneeuw, vanochtend regen. Het is een ijsbaan. Mijn collega stond overdwars op de stoep op weg naar werk,samen met nog een paar. De strooiauto die strandde ook daar..... geweldig die winter zo....
Leuke foto's van Lil Boedjang. Die 1e vind ik wel grappig.
Mooie foto's ook weer van Lizard, ook die van de lichtjesauto's.
Faringo en Gaucho lekker wezen uitwaaien op het strand.
Wat leuk ,een buurteekhoorn Wij hebben er 1 in de boom bij de stal zitten en die wil Nala maar wat graag hebben
Leuke foto's van Shaddy in de Efteling
En Coco ook lekker op pad geweest.
Ik ga proberen morgen weer op pad te gaan,kijken hoe het weer is. En het pad.....
Die zien er goed gevuld uit! Ik neem vandaag ook m'n kerstpakket mee naar huis. Grote doos maar het gewicht valt tegen. Weet al dat vooral veel ongezonde dingen in zitten.
Wij hadden een zakje chips een Bluetooth apparaatje en een waardebon van 20eu. Wel prima. Mijn man heeft dezelfde van mijn werk omdat hij vrijwilliger is. ,de gehandicapten zorg Cao is met de eindejaars uitkering ook prima. Dus ik heb weinig te zeuren. Alhoewel ik misschien in de volgende nieuwsbrief moet zetten dat ik vegan ben, kan iedereen die chocolade geeft daar rekening mee houden haha
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 19-12-24 09:35
Boedjang ik werk ook in de gehandicaptenzorg .
Ik kan niet tegen suiker. In december vinden mijn man en dochter dat niet erg die eten graag alles op wat ik krijg.
Ja SusanH handig he,mijn man vindt de chocolade ook geen probleem
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 19-12-24 13:53
Nou mijn rubber laarzen zijn ook niet meer waterdicht precies bij de overgang van de zool. Hopelijk is daar wat aan te doen.
Goof
Geplaatst: 19-12-24 14:39
Natte laarzen is echt balen.
Ik ging met de honden naar het park, nu zijn we alle drie verzopen. Wat een kakweer.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 19-12-24 14:42
Haha die zijn ook lekker nat geregend
Nou heb net de winkel gebeld waar ik ze gekocht had, reparatie is helaas niet aan te raden. Dus dat wordt de december uitkering aanspreken voor een nieuw paar.
gaucho
Geplaatst: 19-12-24 15:19
Ik word echt bijna depressief van dit weer.
Wij gaan zaterdag naar Winterberg maar daar wordt het ook geen wandelweer
Goof
Geplaatst: 19-12-24 15:33
gaucho schreef:
Ik word echt bijna depressief van dit weer.
Wij gaan zaterdag naar Winterberg maar daar wordt het ook geen wandelweer [ Afbeelding ]
Ja joh, het is alleen maar grijs. Dat trek ik slecht.
Wat ga je doen als je niet kan wandelen? Ligt er wel sneeuw of ook niet?