Cursebreaker en Goof ea, echt weer heel veel mooie foto's.
gaucho
Geplaatst: 23-04-23 16:07
Mooie omgeving inderdaad bij Cochem
Hier begon de dag vandaag met laaghangende bewolking, en kans op onweer. Voor een wat lagere wandeling gekozen en meteen een nieuwe camping opgezocht. Wat minder zware wandeling is ook wel lekker voor de beentjes
Weer viel 100% mee, nu pas de eerste druppels.
Wandeling was deels langs een Waalweg, de irrigatiekanalen die hier overal rondom Meran liggen.
Genoten van de mooie uitzichten en bloeiende appelbomen.
Ik heb gewandeld bij Melle. Net voorbij Osnabruck.
Uitzicht op de parkeerplaats. Uitkijktoren op de friedenshohe. En verder.
Uitkijktoren op de ottoshohe. En weer op de terugweg. Miljoenpoot.
Ik was best wel moe.
En dit is vlabij het plaatsje Buer. Daar Wilde ik nog even een foto van het oude poortgebouw maken.
En de deur van de kerk stond ook open.
Faringo
Geplaatst: 23-04-23 17:45
Wat een hoop mooie foto's komen er voorbij uit binnen- en buitenland. Genieten hoor!
Wij liepen vandaag van Smakt naar Swolgen. Weer 20 kilometer op de teller. Opnieuw een prachtige omgeving en de eerste uren een mooi zonnetje. Nu moe maar voldaan op de bank. Volgende maand weer verder.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-04-23 18:00
He de Rosmolen. Mooi! Ik kan hier helaas geen foto's uploaden. En reageren is ook wat lastiger dan thuis. Maar rondom Hulsberg kun je mooi lopen. Ook een wildpark net over de grens bezocht. Foto's volgen.
Flinke afstand weer Faringo. Hoe ver zijn jullie nu?
Mooi Lizard
Lijkt me spannend Goof, ben je bang dat hij straks in je achtertuin staat? Gezellige logee!
Mooi bij Cochem. Jammer dat je ziek bent geworden.
Mijn zusje moest in Den Bosch hockeyen, we zijn gaan kijken en daarna nog een rondje gewandeld bij de Moerputten. Het grote pad was enorm druk, dus we hebben vooral kleinere vlonderpaadjes gedaan. Juist leuk en maar 2 mensen gezien.
Klinkt als een fijne dag Susan. Ben benieuwd naar je foto's.
Lekker even zo'n rustig rondje Joleine. We moeten nog 6 etappes en dan zijn we klaar.
Bootsiebob
Geplaatst: 24-04-23 00:25
Wat enorm genieten van jullie foto‘s zeg!
Jojoleinee lekker op die paadjes
Cursebreaker wat een mooie plaatjes. Zo ontzettend naar dat je ziek bent geworden
Mandyy echt weer een leukerd. Net of hij een zwart zadeltje op heeft En ontzettend leuk die foto van jullie
Faringo beste afstanden gelopen en prachtige foto‘s gemaakt. Ik krijg zin om daar ook te lopen!
Lizard ik dacht ook meteen muskusrat. Wat het ook is, hij is gaaf! Twee mooie wandelingen heb je gehad en warm weer zeg Miljoenpoot ook nog gezien, die ken ik alleen van natuurdocumentaires
Gaucho waanzinnig! Geweldige tochten, heerlijk. En veel hoogte en sneeuw!
SusanH fijne dagen!
Eelmo een lekkere afstand gewandeld, mooie foto gemaakt
Goof poeh dat zwijn is dichtbij Erg leuke logé Ik hoop dat ik niemand vergeet, ik heb echt wel van alle foto‘s genoten
Morgen zal ik wat foto‘s van de rest van mijn weekend in Cumbria plaatsen, ik ben verliefd op het Lake District geworden. We hebben gisteren een scramble (klauteren over rotsen) gedaan, het was machtig mooi.
Pien. Ja,iedereen heeft genoten van het mooie weekend. En Dat Wil iedereen laten zien.
Bootsiebob
Geplaatst: 24-04-23 12:20
Hier zijn ze dan
Onze top (en de graat ernaartoe) links in de verte, Helvellyn
De Ridge (graat waar de scramble is)
Red Tarn lake
De graat
Hier kwamen we overheen Ik ben niet zo‘n held, dus toen iemand vroeg: gaat het goed? Zei ik: het moet wel
Herdwick sheep, typisch voor dit nationale park
En de laatste
Hondje heeft het ook prima gedaan. Hij is een echte berghond geworden
lizard
Geplaatst: 24-04-23 12:33
Boootsiebob. Mooie foto's,erg leuke natuur.
Spannende wandeling over de graat. En ook eens een foto van jou.
Maar het lijkt bijna druk?
Goof
Geplaatst: 24-04-23 12:53
pien_2010 schreef:
Pien houdt het niet meer bij, zo rap gaat het, ik zwaai en ik geniet van de foto's.
Ja, herkenbaar! Maar ik geniet ook van alle foto's in de tussentijd!
pien_2010
Geplaatst: 24-04-23 12:59
Bootsiebobs wat prachtig de natuur daar en zo mooi vastgelegd.
Lizard dat snap ik dat iedereen het wil laten zien. Daarom log in al zo vaak in in het weekend, zodat ik iedereen tot zijn recht kan laten komen. Maar zoals gisteren overspoelde het mij een beetje en werkt het eerder wat averrechts voor mij.
Dus vandaag is het weer wat rustiger gelukkig.
Ik vond vroeger de 15 foto regel ook wel een fijne zo onder het moto minder is meer. Ik heb dat bv ook met eten. Ooit met vrienden zo lekker verfijnd gegeten hier buiten bij een boerderij. ♥ Ik vond het geweldig maar er waren mensen die vonden de hoeveelheid te weinig. Ik had dat totaal niet.
Gisteren erg veel foto‘s inderdaad, maar ik genoot er wel van om ze te bekijken!
Lizard het was druk op de scramble en het pad ernaartoe, maar vanaf de top zijn wij in noordelijke richting gelopen vanwege de mooie uitzichten en daar was het ontzettend rustig, heerlijk! De klassieke route gaat via een makkelijkere graat, Swirrel Edge, naar beneden en die was wel heel druk. Dus we hebben de juiste keuze gemaakt.
In de zomer wil je de hier echt niet zijn zei mijn zus. Zó druk…
Hihi ik heb er al een aantal weggestreept voor het plaatsen, ik probeer heel hard om zeker niet meer dan 20 foto‘s te plaatsen. Maar bij vakantiefoto‘s is dat soms te moeilijk
Ik ben het wel met je eens, soms is less juist more en ook een collage zoals Goof dat doet is erg leuk
gaucho
Geplaatst: 24-04-23 15:02
Ik vind het soms ook lastig kiezen uit alle foto’s, maar ben het wel eens met less is more.
Net een goede poging gedaan. Het heeft hier vannacht flink geregend, vanochtend nog veel bewolking dus niet hoog de bergen in maar door een kloof gelopen. Erg mooi ook.
Nu weer helemaal zonnig dus lekker naar het zwembad zo.