Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elnienjo schreef:Je hoeft geen mondmasker op in de buitenlucht op de fiets.
secricible schreef:Wij hadden een leuk mini-onderzoekje wat wel hoopvol is voor de vaccins.
1 dame op afdeling was niet gevaccineerd en nu positief getest.
Voor de zekerheid hele afdeling laten testen (allemaal gevaccineerd met pfizer) en geen positieve testen.
Morrie schreef:elnienjo schreef:Je hoeft geen mondmasker op in de buitenlucht op de fiets.
Dst is mij hekend, maar de fietspaden zijn smal en soms fietsen ze rakelings langs me heen. Ik ben echt heel erg bang geworden voor mijn medemens. Nu duik ik dan nog tot m’n ogen in een dikke sjaal, maar als het straks warmer wordt, kan dat niet meer.
En ik moet echt over die fietspaden waar ook nog eens mensen op wandelen omdat de stoep te hobbelig is, naar het bos of de hei.
elnienjo schreef:secricible schreef:Wij hadden een leuk mini-onderzoekje wat wel hoopvol is voor de vaccins.
1 dame op afdeling was niet gevaccineerd en nu positief getest.
Voor de zekerheid hele afdeling laten testen (allemaal gevaccineerd met pfizer) en geen positieve testen.
Dan sta je er wel slecht op als anti-vaxxer. Schaamt ze zich niet de ogen uit d'r kop dat ze zich niet heeft laten vaccineren?
Nikass schreef:Oscar schreef:Conclusie: we zijn gewoon met teveel mensen op deze aardbol?
De natuur herstelt in principe altijd zelf het evenwicht. Dus ja, daar zit wel wat in...
Morrie schreef:secricible schreef:Dat lijkt me sterk Morrie... dementie is gewoon een hele nare grillige ziekte.
Ik weet het, opa’s, oma’s, ooms, tantes en vader aan verloren. Maar het valt gewoon op dat mensen die een jaar geleden nog gewoon actief functioneerden nu ineens worden opgenomen.
Morrie schreef:Dst is mij hekend, maar de fietspaden zijn smal en soms fietsen ze rakelings langs me heen. Ik ben echt heel erg bang geworden voor mijn medemens. Nu duik ik dan nog tot m’n ogen in een dikke sjaal, maar als het straks warmer wordt, kan dat niet meer.
En ik moet echt over die fietspaden waar ook nog eens mensen op wandelen omdat de stoep te hobbelig is, naar het bos of de hei.