Vulina schreef:Wij hebben allemaal corona gehad, mijn vader was ook wel echt even goed ziek. Maar alsnog vind ik dat de hele boel zo snel mogelijk weer open moet. Het weegt niet op tegen alle ellende die als oorzaak corona maatregelen heeft. Ik heb 3 jonge kinderen, 1 van 3, en 2 basisschool gaande kinderen. Zij zijn er écht aan toe weer naar school te gaan, en dan zitten wij nog goed qua leefsituatie..
Tot er iemand in je directe omgeving overlijdt aan Corona....besmet door de fysiotherapeut....Dus die ‘ellende’ door Corona maatregelen plaats je dan wel in een ander perspectief....
Maar goed, weer on-topic: het starten in de nieuwe job zorgt toch voor een hoop stress, al 2 dagen alleen maar zin in vet en chocola....gister brak er ook nog een paard uit de paddock toen ik met de mijne langsliep en mijn paard werd finaal in elkaar gemept door de uitbreker...
Ik stond daar ook nog en als mijn paard er niet tussen had gestaan om de klappen op te vangen...pfoee, het was echt heel eng. En kreeg net een naar telefoontje, dus m’n emmer loopt wel vol....qua beweging was t ook niet veel soeps, hoop morgen op een betere dag op alle fronten....
Ik hoop morgen even wat specifieker te reageren op iedereen, maar wat een dotje die kat Imre