Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus net alle weekboodschappen gedaan en me daaraan proberen te houden
Ik heb nog uit een oudere tijd allemaal knorr-maaltijd pakken. Dus die wil ik graag opmaken. Qua kcal zitten die best safe, maar het zal niet het beste zijn voor je lichaam
Aangestoken door een collega en mijn weerstand is overduidelijk niet wat het ooit geweest is.
En helaas heeft mijn vernieuwde AH winkel een heleboel suiker-arme sausen eruit gegooid. (verstegen sweet chilli bijvoorbeeld)Winged schreef:Is jouw lijstje voldoende Aight? Misschien dat je eetdrang ook daardoor komt. of is het eten uit 'verveling'?
Hier inmiddels 3 kilo kwijt sinds 1 januari. Gemiddeld zit ik nu weer tegen de 1800 cal per dag aan en dat is prima. Ben momenteel wat spelende met onder andere eiwitten. Zo toch eens van de week gekeken in de schappen naar de 'proteineproducten'. Conclusie was dat in de goedkopere niet-proteinekwark evenveel proteine zit als de marketingproductenEn helaas heeft mijn vernieuwde AH winkel een heleboel suiker-arme sausen eruit gegooid. (verstegen sweet chilli bijvoorbeeld)
O: volkorenbol met pindakaas
T: mandarijn
L: volkorenbol met pindakaas -enwaterverdernogtehalenisindekantine
T: banaan
A: kipworst, boontjes, zoete aardappelen
S: blokje chocolade
nu de lange adem vinden, dat is vaak de lastigste.

Het is een fantasienaam, bestaande uit secret en invincible die iemand ooit voor me maakte en erg praktisch is omdat hij nergens bezet is daardoor
secricible schreef:wat is het hier stil geworden, hoe is het met iedereen?
Er hoeft niet superveel af, maar wil graag sterker worden en het buikje eraf. 

Ik probeer nu vooral om meer eetmomenten te hebben, beter op eiwitten te letten en voldoende te drinken:

-2.1, schrok me rot haha.