Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LadyMadonna schreef:Rubberbase is van zichzelf al wat dikker. Let op dat je goed dun aan blijft brengen. Verder valt of staat alles bij een juiste prep
LadyMadonna schreef:Soeboenoe, kom er straks even op terug, ik zit tussen klanten door
A_nouk schreef:Ik heb een keertje met lange acryl nagels tot in het levende deel van de nagels een scheur gehaald tot bloedens toe. Dezelfde avond nog naar mijn styliste gegaan in een ontsmettende bad gezeten met die vinger, vervolgens heeft ze er een verstevigend gaas overheen gedaan en heldere acryl overheen gedaan zodat we het goed zichtbaar op konden blijven volgen. Valt of staat denk ik enorm met goede ontsmetting voor het plaatsen.
Ik was enorm blij met de versteviging van de acryl. Deed namelijk enorm zeer en nadat de acryl eropaf was de pijn grotendeels weg.
Als je op mijn Posts zoekt vind je denk ik nog een foto terug.
LadyMadonna schreef:Soeboenoe: aantal vragen.
Heb je een foto?
Heeft het gebloed?
Ligt het nagelbed bloot?
Indien laatste twee vragen nee kan je gewoon acryl plaatsen. Let op dat je bolling niet te ver naar voren legt. Leg eerst een heel dun laagje acryl en ga daarna pas bouwen, dit om eventuele pijn tijdens het uithard proces te voorkomen.