Deze week nog maar harder mijn best doen dan. Zo in ieder geval even een weekmenu maken en boodschappen doen. Heb de auto van mijn moeder voor de deur dus dat is net even makkelijker om voor een hele week wat te halen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deze week nog maar harder mijn best doen dan. Zo in ieder geval even een weekmenu maken en boodschappen doen. Heb de auto van mijn moeder voor de deur dus dat is net even makkelijker om voor een hele week wat te halen.
maar dat komt vooral omdat ik nogal wat verbruikt had (voor mijn doen) 2965 kcal...
normaliter heb ik erg weinig eet-tijd tijdens een skirm (airsoft) dus dan moet er snel veel in, in de pauzes die je hebt. En heb er eigenlijk geen gezonde alternatieven voor...

Top!
Kan gebeuren dames, er gewoon van genieten en er nu weer tegen aan!
Vanochtend was dat maar een halve kg meer, maar gisteren nogal zoute soep gegeten, dus misschien ligt het daar aan. In elk geval is op mijn foto's keurig verschil te zien, dus ik ben heel blij! Heb wel een weekend minder gesport; na mijn val van de trap werd alles toch wakker na de balletles
Bhriseis schreef:Het ziet er in elk geval netjes (maar wel karig, afhankelijk van de hoeveelheid?) uit. Ik kan er niet zo veel op zeggen omdat ik geen idee heb hoeveel het is of hoeveel je hoort te eten als je niet sport. Hopelijk heb je volgende week gewoon weer resultaat!
en ik eet ook veeeel avondeten. 
kun je niet iets van kwark bijvoegen, ik mis namelijk een beetje eiwitten. Ik geloof dat je vegetariër of veganist bent, maar daar zijn wel oplossingen voor toch?

_sharonnn schreef:Ik vind 4 broodjes op een dag niet zoveel, heb regelmatig 3 broodjes alleen al bij mn lunchkun je niet iets van kwark bijvoegen, ik mis namelijk een beetje eiwitten. Ik geloof dat je vegetariër of veganist bent, maar daar zijn wel oplossingen voor toch?

Ik vind voor en na foto's altijd leuk, je mag ze ook altijd PB-en, dan wissel ik de mijne ook uit over een paar weken
Maar dat hoeft natuurlijk niet haha.