Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilna schreef:Oja, ik bedoelde ook BeautyBay haha. Zit momenteel teveel op al die sites te loeren
Leys schreef:Zowel Friem, ik als een vriendin van ons heeft meerdere keren contact opgenomen met Lush, inclusief foto's.
Niemand heeft ooit antwoord gehad...
Jodie_ schreef:Stop met twijfelen en koop MR!Hij is zo fijn en mooi haha.
Ben wel erg benieuwd naar de UD Naked heat, hij is prachtigen had Mies nou swatches van de nieuwe ABH? Staan die hier al ergens? Ben ik erg benieuwd naar! Sinds ik MR heb grijp ik bijna alleen maar daar naar. En Juvia dan. De rest blijft eigenlijk liggen.
En nu ik toch weer een beetje meeklets ook maar een fototje dan, van gister met de oranjetinten uit MR. En geen lipstick want ik ging uit eten hehe.
[ [url=m/NkwYBY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shizzel schreef:Jodie: had ze hier niet geplaatst, alleen even naar Djil en Merel gestuurd via Instagram/app toen we het erover hadden! Dinsdag tijdens de launch besteld en donderdag al binnen vanuit de UK site.
Alleen Cube (duochrome wit/roze) zie je niet op de foto met mijn huidskleur. Pigment is, zoals verwacht, retegoed. De teal en oranje kleuren (axis/new wave) zijn qua pigment het beste te vergelijken met de twee rode kleuren (venetian red/love letter) uit MR.
Lelleke swatches maar goed het idee is duidelijk. Hij is het geld meer dan waard.
[ [url=m/nfws5u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mRHUdk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b6EbFZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shizzel schreef:Jodie: had ze hier niet geplaatst, alleen even naar Djil en Merel gestuurd via Instagram/app toen we het erover hadden! Dinsdag tijdens de launch besteld en donderdag al binnen vanuit de UK site.
Alleen Cube (duochrome wit/roze) zie je niet op de foto met mijn huidskleur. Pigment is, zoals verwacht, retegoed. De teal en oranje kleuren (axis/new wave) zijn qua pigment het beste te vergelijken met de twee rode kleuren (venetian red/love letter) uit MR.
Lelleke swatches maar goed het idee is duidelijk. Hij is het geld meer dan waard.
[ [url=m/nfws5u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mRHUdk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b6EbFZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jodie_ schreef:Marrit13 schreef:Idem hier. Nav nagellak topic een potje gekocht, heel fijn. Maar 2de aankoop was drama. Nu Burts Bees en dat is heerlijk spul!
Jodie nee ik heb van Kiko een hele fijne lipscrub. Na het lemony flutter fiasco koop ik daar ook niet meer
Maaaar welke scrub is nog fijner?