[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:00

Jodie welke had jij ook alweer van Juvia? Maskerade?
Ze hebben Juvia tegenwoordig ook bij Cult Beauty

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:22

En bij beautybay! Ik heb de mini masquerade idd. En er zijn er nog 2 onderweg := geen zelfdiscipline verdorie.

Cinnepin

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:47

Jodie, mooie look!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 12:50

Oja, ik bedoelde ook BeautyBay haha. Zit momenteel teveel op al die sites te loeren :o

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:03

Jodie lekker kind <3 hier ook 3 juvias onderweg :') iets met sale enzo :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:12

Bij Juvia zelf zag ik idd! Heb me ingehouden O:), maar het zijn hele moooie palettes. Viel me vooral op bij Jodie die hier toen die swatches had geplaatst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:19

Jodie: had ze hier niet geplaatst, alleen even naar Djil en Merel gestuurd via Instagram/app toen we het erover hadden! Dinsdag tijdens de launch besteld en donderdag al binnen vanuit de UK site.

Alleen Cube (duochrome wit/roze) zie je niet op de foto met mijn huidskleur. Pigment is, zoals verwacht, retegoed. De teal en oranje kleuren (axis/new wave) zijn qua pigment het beste te vergelijken met de twee rode kleuren (venetian red/love letter) uit MR.

Lelleke swatches maar goed het idee is duidelijk. Hij is het geld meer dan waard.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 14:53

Oh dat zijn best veel matte, dat is wel heel fijn

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 22:26

Liefde. <3 De MR is voor mij te warm en vond die Mario toen heel gaaf en deze lijkt erop. Binnenkort is even loeren op Beautybay

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 11:10

Hebben jullie misschien Lush aanraders?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 11:20

Let the Good times roll gezichtsreiniger, zó heerlijk :+:
Moet ook snel weer een potje halen..

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 11:26

Oeh mooie swatches <3

Jodie mooie look en prachtig haar !!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 13:06

Thanks, die zal ik even onthouden. Weet alleen niet of het past bij mijn oily T zone :P

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 14:02

Djilna schreef:
Oja, ik bedoelde ook BeautyBay haha. Zit momenteel teveel op al die sites te loeren :o

Oh bummer ik dacht misschien bij allebei :') vind het wel jammer dat het assortiment Juvia beperkt is bij bb. Geen blush palettes in ieder geval.

Thanks meiden!

Chimello: Ik heb van lush alleen altijd de lemony flutter, maar daar heb je in het kader van make-up/gezichtsverzorging niet zoveel aan. Wel heel fijn voor de nagelriemen! Ik hoorde ook dat de lip scrub een aanrader was :j Marrit jij had die toch?

Thanks voor de swatches Mies! Enerzijds spreekt ie me niet per se aan, juist omdat vaak de kleurige of warme palettes zo fijn zijn voor het oog, maar er zitten wel echt gave of bijzondere kleuren tussen. Vraag me alleen af hoevaak ik hem zou pakken, maargoed ik doe ook nooit echt extreme looks ofzo.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 15:40

Ik heb echt een enorme afkeer van lush gekregen, ik gebruikte al vanaf 2008 voor mn nagelriemen lemony flutter, een paar jaar terug leek hij al iets anders te smeren maar ineens liet mijn huid los bij mijn vingertoppen, echt heel vreemd heb er nog foto's van, toen met van alles gestopt maar t werd maar erger en erger en toen ik t aangaf bleek Anc het ook te hebben en nog 2 andere vriendinnen, allemaal met een potje rond dezelfde datum, we hebben toen ook gelijk flutter de prullenbak in gesmeten en nooit meer last gehad van ons handen... we zetten ook geen stap meer in de lush terwijl we voorheen daar wekelijks waren :')

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 17:12

Maar ooit contact met Lush opgenomen dan? Want denk dat de winkel zoiets wel wilt weten...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 17:55

chimello schreef:
Maar ooit contact met Lush opgenomen dan? Want denk dat de winkel zoiets wel wilt weten...

Jep meerdere keren incl foto's, 0,0 respons

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 18:01

Zowel Friem, ik als een vriendin van ons heeft meerdere keren contact opgenomen met Lush, inclusief foto's.
Niemand heeft ooit antwoord gehad...

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 18:37

Leys schreef:
Zowel Friem, ik als een vriendin van ons heeft meerdere keren contact opgenomen met Lush, inclusief foto's.
Niemand heeft ooit antwoord gehad...

Idem hier. Nav nagellak topic een potje gekocht, heel fijn. Maar 2de aankoop was drama. Nu Burts Bees en dat is heerlijk spul!

Jodie nee ik heb van Kiko een hele fijne lipscrub. Na het lemony flutter fiasco koop ik daar ook niet meer :')

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 18:50

Dat is echt slecht... Je zou toch denken dat een winkel daar iets mee wilt doen... :\

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 23:23

Wie weet hebben ze de klantenservice verbeterd in de loop der jaren. Heb een paar maanden terug ook een opmerking/vraag gehad over Ultrabland (aanrader) en die is binnen 2 dagen netjes beantwoord.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 10:09

Marrit13 schreef:
Idem hier. Nav nagellak topic een potje gekocht, heel fijn. Maar 2de aankoop was drama. Nu Burts Bees en dat is heerlijk spul!

Jodie nee ik heb van Kiko een hele fijne lipscrub. Na het lemony flutter fiasco koop ik daar ook niet meer :')

Maaaar welke scrub is nog fijner? *\o/*

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 10:15

Jodie_ schreef:
Stop met twijfelen en koop MR! *\o/* Hij is zo fijn en mooi haha.

Ben wel erg benieuwd naar de UD Naked heat, hij is prachtig <3 en had Mies nou swatches van de nieuwe ABH? Staan die hier al ergens? Ben ik erg benieuwd naar! Sinds ik MR heb grijp ik bijna alleen maar daar naar. En Juvia dan. De rest blijft eigenlijk liggen.

En nu ik toch weer een beetje meeklets ook maar een fototje dan, van gister met de oranjetinten uit MR. En geen lipstick want ik ging uit eten hehe.

[ [url=m/NkwYBY.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 <3 staat je zo goed! Lekker wijf.

Shizzel schreef:
Jodie: had ze hier niet geplaatst, alleen even naar Djil en Merel gestuurd via Instagram/app toen we het erover hadden! Dinsdag tijdens de launch besteld en donderdag al binnen vanuit de UK site.

Alleen Cube (duochrome wit/roze) zie je niet op de foto met mijn huidskleur. Pigment is, zoals verwacht, retegoed. De teal en oranje kleuren (axis/new wave) zijn qua pigment het beste te vergelijken met de twee rode kleuren (venetian red/love letter) uit MR.

Lelleke swatches maar goed het idee is duidelijk. Hij is het geld meer dan waard.

[ [url=m/nfws5u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mRHUdk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b6EbFZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind er gave kleuren tussen zitten, maar heb dus echt he-le-maal niks met groen. Dus ik laat hem aan me voorbij gaan. Wil nog steeds wel de MR :))

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 12:50

Shizzel schreef:

[ [url=m/nfws5u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mRHUdk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b6EbFZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi palette Shizzel. Echt supermooie kleurencombinaties. Kun je mooie herfstlooks mee maken :)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 19:35

Jodie_ schreef:
Marrit13 schreef:

Maaaar welke scrub is nog fijner? *\o/*

Van JS <3 :*