Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphx93 schreef:Ik zit er over na te denken om een Outer conch te zetten nadat ik klaar ben met het werk in de productie.
Iemand ervaring met deze piercing?
Heb al eerder een helix gehad en die vond ik echt een mega bitch. Na bijna 2 jaar was die nog steeds niet genezen en dus eruit gehaald.
Mijn inner conch is altijd heel braaf geweest daarom gaat mijn voorkeur nu uit naar een Outer conch
lor1_1984 schreef:ik denk dat je een tragus bedoelt, een angus is een runderras.
Bij mij ziet het er gewoon uit als een oorbelgaatje maar ik heb hem op 1mm gezet ruim na de genezing.
Pepperrr schreef:Mijne is 1,2mm. 2mm wordt nooit gezet in het oor, is altijd 1,2mm. Zo ziet hij eruit als ik hem uit heb.
[ [url=m/2Fn2YV.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Ik ben er nog steeds intens gelukkig mee![]()
Potver zag weer een daith langskomen bij Romy Boomsma... t kriebelt zo..
WillBokkers schreef:Ik kom hier ook even binnenvallen.
Ik zit na te denken om een piercing te plaatsen in m’n oor, een angus. (Zo een in het flapje voor je gehoorgang) Nu weet ik dat ik later op een werkvloer kom waar piercings en tattoo’s niet erg gewaardeerd worden. Er zullen momenten zijn waarbij ik de piercing uit moet/wil doen. Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die een foto hebben van hoe dat eruit ziet.
Mocht ik de piercing ooit zat worden, loop ik dan de rest van m’n leven met een gat van 2 mm in mijn oor? Alvast bedankt!