[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje01

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 15:18

Ik twijffel ook over mijn helix strechen of opnieuw piercen. Is bijna niks leuks te vinden in zon kleine maat behalve oorbellen. Heb nu dan een klein staafje met gekleurd steentje erin maar zou ook wel is wat anders willen. Heb hem nu meer dan 1 jaar.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 15:44

Daphx93 schreef:
Ik zit er over na te denken om een Outer conch te zetten nadat ik klaar ben met het werk in de productie.

Iemand ervaring met deze piercing?
Heb al eerder een helix gehad en die vond ik echt een mega bitch. Na bijna 2 jaar was die nog steeds niet genezen en dus eruit gehaald.
Mijn inner conch is altijd heel braaf geweest daarom gaat mijn voorkeur nu uit naar een Outer conch :)

Ja heb ik gehad en helaas was ie er na een half jaar uit. Mn haar bleef er serieus de hele dag door omheen zitten, gaf er met regelmaat een ruk aan als ik po snel mn haar achter mijn oor deed en slapen was ook niet prettig door het achterkantje.

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:42

Ik kom hier ook even binnenvallen.
Ik zit na te denken om een piercing te plaatsen in m’n oor, een angus. (Zo een in het flapje voor je gehoorgang) Nu weet ik dat ik later op een werkvloer kom waar piercings en tattoo’s niet erg gewaardeerd worden. Er zullen momenten zijn waarbij ik de piercing uit moet/wil doen. Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die een foto hebben van hoe dat eruit ziet.
Mocht ik de piercing ooit zat worden, loop ik dan de rest van m’n leven met een gat van 2 mm in mijn oor? Alvast bedankt!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:45

ik denk dat je een tragus bedoelt, een angus is een runderras. :)
Bij mij ziet het er gewoon uit als een oorbelgaatje maar ik heb hem op 1mm gezet ruim na de genezing.

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:16

lor1_1984 schreef:
ik denk dat je een tragus bedoelt, een angus is een runderras. :)
Bij mij ziet het er gewoon uit als een oorbelgaatje maar ik heb hem op 1mm gezet ruim na de genezing.

Oh hahaha ja dat bedoel ik. Was het gaatje wel 2 mm toen hij geschoten werd? Ik las op internet dat dat de standaardmaat is. En toen is hij na een x aantal maanden gewoon weer dichter gegroeid?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:20

ik weet niet zeker of ze hem op 1.2mm of op 1.6mm hebben gezet, is alweer ruim 10 jaar geleden.
Maar een piercinggaatje kan idd krimpen als je er een kleinere maat in doet.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:25

Mijne is 1,2mm. 2mm wordt nooit gezet in het oor, is altijd 1,2mm. Zo ziet hij eruit als ik hem uit heb.
Afbeelding

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 06:12

Pepperrr schreef:
Mijne is 1,2mm. 2mm wordt nooit gezet in het oor, is altijd 1,2mm. Zo ziet hij eruit als ik hem uit heb.
[ [url=m/2Fn2YV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super bedankt voor de foto en de info!
Het is voor mijn gevoel net iets groter dan een regulier oorbelgaatje, maar niet extreem dat je een gat hebt. Ik denk helemaal met lang, los haar dat dit niet opvalt. :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 07:24

Pepperrr schreef:
[ [url=m/2Fn2YV.jpg]Afbeelding[/url] ]

2mm kan zeker ook gedaan worden hoor, dan wordt het gewoon gepuncht :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 09:37

Maar dat word niet standaard gedaan haha.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:34

Ik heb zelfs wel 10mm of meer gepuncht zien worden, oa op t yt kanaal pangeapiercing. Als je tunnels wilt in kraakbeen zul je wel moeten maar t is voor een gewoon staafje nogal rigoreus :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:39

Stille meelezer hier! Ik zit nu toch zo enorm te twijfelen dat ik een Tragus wil, al heel lang maar hoe stom ook, ik durf niet _O- Ik heb een tattoo van 18 uur op m'n arm, 3x een helix, had een micro dermal bij m'n decollote en een madison, en voor die kleine rot piercing in mn oor durf ik niet, iemand tips? :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:42

Waar zit de angst hem in? Pijn of omdat t zo dicht op je hoofd zit? Tragus is niet vervelender dan de piercings die je al hebt zeker vergelijkbaar met helix zetten in mijn ervaring :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:43

Ja geen idee, ik denk dat ik nu de tattoo-pijn gewend ben en gewoon niet meer durf _O- De dermal eruit laten halen is het laatste wat ik qua piercings gedaan heb, en dat deed zo'n ver?*md zeer dat die ervaring gewoon is blijven hangen ofzo :')
2 van de 3 helix die ik heb heb ik zelfs 5 minuten na elkaar laten zetten... Dit heb ik nu:

Afbeelding

De dermal en madison zijn er dus helaas uit...

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:47

Vond mijn helix 100x erger dan mn tragus :=

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:49

Gewoon laten zetten hoor, die tragus! Ik vond hem niet vervelender dan mijn helix (en jij hebt er 3 :)) ). Niet te lang over nadenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:53

Ik stond dus laatst in een shop voor een kleine tattoo en die piercing, maar heb alleen de tattoo laten zetten _O- Misschien ga ik toch even langs van het weekend na jullie verhalen dan :o

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:57

Gewoon doen!! :D
Heb van mijn tragus echt weinig last.. Mijn daith daarin tegen is echt een bitch.... vochtbultjes -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:59

Die boven je lip (medusa dacht ik?) vind ik ook echt praaaachtig, maar zo bang daar problemen mee te krijgen met werk...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 15:31

Ik ben er nog steeds intens gelukkig mee <3

Potver zag weer een daith langskomen bij Romy Boomsma <3 ... t kriebelt zo..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 15:33

Die prik van een tragus duurt maar 2 seconden hoor, dan ben je er alweer vanaf :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 15:47

_Friemel schreef:
Ik ben er nog steeds intens gelukkig mee <3

Potver zag weer een daith langskomen bij Romy Boomsma <3 ... t kriebelt zo..

Ben heel benieuwd hoe je dat met je werk doen? Weet toevallig dat jij net als ik een sleeve hebt toch? Dat is zo goed als helemaal te bedekken, hoe doe je dat met piercings in je gezicht? :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 17:53

Mijn sleeve loopt door op mijn hand dus is niet volledig te bedekken, mijn piercings mogen in blijven :) ik zoek een werkgever die mij beoordeeld op mij kwaliteiten, niet op mijn uiterlijk.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 23:18

WillBokkers schreef:
Ik kom hier ook even binnenvallen.
Ik zit na te denken om een piercing te plaatsen in m’n oor, een angus. (Zo een in het flapje voor je gehoorgang) Nu weet ik dat ik later op een werkvloer kom waar piercings en tattoo’s niet erg gewaardeerd worden. Er zullen momenten zijn waarbij ik de piercing uit moet/wil doen. Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die een foto hebben van hoe dat eruit ziet.
Mocht ik de piercing ooit zat worden, loop ik dan de rest van m’n leven met een gat van 2 mm in mijn oor? Alvast bedankt!

wat voor werk doe je / ga je doen dan ?

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 23:19

Vandaag mijn Rook laten zetten.. nou als ik wist dat dit geen pijn deed had ik deze als eerst genomen _O- mijn helix was met zetten een stuk pijnlijker ook, en deze voel ik nu al niet meer. ja af en toe een klein steekje.

Afbeelding

vind het alleen lastig met schoonmaken, hoe hebben jullie dat gedaan ?