Ik had m simpel in verband met weinig tijd, maar ingrediënten toevoegen kan naar eigen behoefte.
Ik had: farfalle met broccoli, gamba's, kruidenboter light en wat kruiden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Ik heb net ook weer een MyProtein bestelling gedaan!Kwam erachter dat ze daar echt de meest lekkere smaken whey protein hebben!
Ben erg benieuwd!
avensis schreef:Hoi!
Na wen poosje meegelezen te hebben meld ik me ook hier! Ik wil graag wat kilo's kwijt en heb al inspiratie opgedaan in dit topic. Vorige week heb ik my fitness pal geïnstalleerd en heb me de afgelopen 1,5 week netjes aan de calorieën gehouden met als resultaat -1,6!
Ik ben van plan om hier voorlopig lekker mee aan de gang te blijven! Ik heb Nl twee goede doelen om weer wat strakker en slanker te worden Namelijk het gaan starten met m'n paard en een vakantie naar nieuw zeeland eind van het jaar.
Een aantal jaar geleden ben ik al eens flink wat kilo's kwijtgeraakt mer koolhydraatarm dieet maar op de een of andere manier slaat het niet meer aan! Ook heb ik een tijdje bodieboost geprobeerd maar helaas ook zonder resultaat..
Gelukkig lijkt dit wel te werken.
NZ92 schreef:leuk die nieuwe aanmeldingen!!
Mijn motivatie is ook gezonder leven en wat afslanken.
Mijn planning voor vandaag ( al reeds volbracht)
O: Herballife shake met 125 ml amandelmelk en 125 kwark
T: Banaan
L Herballife shake met 124 ml amandelmelk en 125 kwark
T: 2 rijstwafels
D: Salade van sla, komkommer, tomaat, paprika met kipfilet en klein beetje pasta
T: handje nootjes of rijstwafels
S: Uurtje bootcamp
Wat vinden jullier hiervan?