esje01 schreef:Ik praat voor mijn beurt maar Alice zal me dat niet kwalijk nemen.
Er is nog geen echte duidelijkheid over wanneer de drain geplaatst gaat worden. Er moet eerst meer bekend worden over de problemen met de stollingsfactor.
Dat is slopend en ze heeft erg weinig puf.
De dag doorkomen kost al heel veel energie
Ze is blij met alle berichtjes en meeleven van iedereen uit dit topic.
Blijf dus vooral posten
Natuurlijk neem ik je dat niet kwalijk.
Maar inderdaad, dit dus.
Dat wachten en niet weten hoe verder nu, breekt best op...
Kan eigenlijk ook niets, slaap heel slecht en als ik slaap is dat overdag. Veel pijn, maar reageer niet altijd even fijn op de medicatie. Daar tegenover ben ik dan vaak suf genoeg dat ik wel wat kan slapen.
Maandag staat belafspraak met de chirurg gepland, hopelijk weten ze dan wat meer wat betreft de stollingsstoornis en kunnen ze me aanmelden voor OK. Liefst volgende week nog de nieuwe drain... maar dat zal er wel niet in zitten.
Ik ben nu even in Zweden, huisje inrichten. Nu kunnen we dat samen, al kan ik nu nog niet zoveel, maar in ieder geval meer dan na de operatie. Maar wel leuk om samen zo dingen neer te zetten en uit te zoeken. Verder alles klaar zetten voor de pony's als ze deze kant op komen, daar kijk ik echt naar uit. De stallen naast ons huis waren nog verhuurd en hadden nog geen idee of zicht op wanneer die vrij kwamen (anders waren het eerst stallen begin van de weg, dus nog steeds heel dichtbij). Maar ze lijken nu al leeg, of anders komen ze nooit buiten...
Dus wel echt ideaal dat ze straks meteen voor de deur kunnen komen te staan.
Kijk daar echt zo enorm naar uit.
Verder is de winter begonnen en ligt er al sneeuw (zelfs voor hier nog vroeg) en vriest het een klein beetje (rond -5 ongeveer).
Maar straks na de operatie en we zijn weer terug thuis, is het huisje gewoon klaar en dus geen reden om over mijn grenzen te gaan. Ook wel fijn in een huis te zitten dat tenminste als je thuis voelt en niet direct in de rommel moet zitten.
Dit soort dingen doe ik nu:

Gordijnen op maat maken en op hangen, das echt nog hogere wiskunde zeg. Met de witte (links) ben ik samen met mijn vader hele dag bezig geweest en met de grijze (hangt voor rechter raam, zie je bijna niet) ben ik vandaag de hele dag alleen mee bezig geweest. Wel honderd keer opnieuw in en uit elkaar gehaald.
Let trouwens niet op de rommel.
En zonsondergang van de week, toen t net begonnen was met sneeuwen (dus t is geen ruis.
)

En overdag nu mooi wit. Ligt niet zo heel veel, cm of 5 maar denk ik.

Uitzicht over de weides vanuit de keuken. De paarden kunnen helemaal tot voorbij de bosrand komen achteraan. Ze hebben zo'n tien hectare weiland, al denk ik dat ik voor de winter de achterste weides dicht ga zetten zodat ze alleen op de voorste twee stukken kunnen (maar dat is nog zo'n 40x100m (links voor) en 30x50 (zie je rechts voor klein stukje van), misschien dat ik sowieso maar één stuk open ga zetten
).
Pad naar ons huisje toe:

En de nog kale woonkamer, maar voor t idee.

En hier zit ik nu, op de bank. Kast heeft vriendje vandaag in elkaar gezet.

Met nog campingstoelen. Haha.
Lijkt trouwens best klein zo, maar t is echt een groot huis.
Alles gelijkvloers, das wel echt super fijn. Maar t is een hele wandeling door t huis zo af en toe.
Foto's zijn trouwens met telefoon gemaakt.