Het maandelijkse feestje is ook weer begonnen en er is chocola in huis... dat beloofd weinig goeds

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:Area51 schreef:Sharon Hoe lang ben jij? We zitten kwa gewicht namelijk precies gelijkEn wat is je doel? Heb het ergens zien langskomen maar vergeten
Hee wat leuk! Ik ben 1.71 ongeveer. Ik kom van ongeveer 71,5 kilo en wil weer naar 62 kg
En jij?
bakkabouter schreef:Ik kijk meestal wat de uitgebreidere lijsten op internet aangeven, en dan neem ik het ietwat-hoog-uitvallende-gemiddelde
Scannen klopt bij mij vaker niet dan wel trouwens, hebben jullie dat ook?
Area51 schreef:_sharonnn schreef:
Hee wat leuk! Ik ben 1.71 ongeveer. Ik kom van ongeveer 71,5 kilo en wil weer naar 62 kg
En jij?
Ong 1.73 en kom van 68.8 (toen schrok ik zo erg dat ik onmiddellijk wat er aan moest doen haha). Mijn doel is ook rond de 62 maar ben al heel blij als die 63 blijvend op de weegschaal komt. Nu een enkelblessure dus weinig cardioloog behalve rustig fietsen. Liep ook hard en mis dat wel nu... Die laatste kilo's zijn bloedirritant het begin ging namelijk best makkelijk
xNavatu schreef:Heerlijk! 28 -30 gradenwel echt een hele sterke zon want ik heb gister niet eens een half uurtje met m'n rug in de zon gezeten en voor de rest in de schaduw en nu is m'n rug echt vet verbrand
terwijl ik vorige week een hele vrijdag in nl in de zon liep en echt gewoon helemaal niks verkleurd of verbrand was :'D