Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maatje987

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:16

Gelukkig maar :D tis ff een grote stapp voor mij maar ben wel enorm blij dat ik dit kan en doe

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 16:21

Ik ben sinds een paar weken ook weer op schema.
Ga proberen hier te volgen.

Veel succes maatje, uitlachen heb ik ook nog niet zien gebeuren.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 17:28

Wat was dat heerlijk en leuk voelde de spieren wel nu ook zal morgen vast erger zijn woensdag weer en heb 1 december een afspraak met de voedingsconsullent :D

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 15:34

Ik ben daarnet geweest. Schouders en rug en dan nog 20minuten cardio. Begin eindelijk een beetje conditie te krijgen.
Trouwens een nieuw smaakje van eiwit getest vandaag; cookies and cream, heerlijk <3.

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 15:43

Mag ik mij hier ook weer melden ? Ik ga (ben) ook weer beginnen. Vorige week 1x geweest deze week 3x. Wil voornamelijk meer kracht en conditie.

Ben sinds ik samen ben gaan wonen ruim 6 kg aangekomen. En toen daarvoor wou ik al ong 5 kg kwijt.

Mn vriend en ik zijn nu samen gezond bezig, gaat super.

Wat fijn maatje dat het zo goed ging, ook hier heb ik nog nooit iemand uitgelachen zien worden. Als ik het zou zien gebeuren dan zou ik ook echt witheet worden, bah kan daar echt niet tegen.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 15:50

jaa hoorde in de kleedkamer wel twee meiden over mij praten maar had zoiets van kom hier voor mezelf niet voor hun

morgen weer en dan krijg ik me schema nu flinke spierpijn en korte nacht door de spierpijn helaas hopelijk word dat nog wel wat beter

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 16:12

In beweging blijven is het beste tegen spierpijn. En een warm bad/douche.

Mensen die geen interessant leven hebben moeten over anderen praten. Niets van aantrekken.

Dany, succes!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 16:16

Warme douche heb ik idd gedaan en ga zo nog even een klein stukje fietsen moet toch naar de huisarts dus dat komt mooi uit

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 17:57

Ik zit nu wel als een klein kind te stuiteren wil nu alweer maar heb morgen om elf uur een afspraak voor mijn schema dan kan ik miss alle zenuwen er uit sporten heb namelijk smiddag een best belangrijk gesprek met het ciz

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 18:30

Spannend, succes morgen !!

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 20:54

Mag ik mij hier ook melden? Ik ben sinds 2 maandjes lid van onze sportschool in het dorp, hiervoor heb ik een aantal maand boederijfitnes gedaan, maar nu toch maar naar de sportschool gegaan. Ga elke week 2 keer en wil ook het hardlopen weer gaan oppakken!

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 11:01

Beetje stijf hier maar niks geks. Vanavond borst en triceps.

Welkom Juudith!

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 13:21

Ik vanavond ook weer, cardio en dan mm rondje krachttraining. Doe het sinds maandag 2x het rondje krachttraining, dacht zal wel enorm merken maar helemaal niet. Dus vanavond weer.

Weegschaal was ook weer zeer positief vanmorgen, gaan eindelijk de goede kant op.

Welkom Juudith

Kirr succes vanavond

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 13:54

Hier ook net weer terug vandaag schema opgesteld vrijdag weer :D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 18:21

Wat leuk dat het goed gegaan is! Zie je wel...lekker doorgaan zo en die meiden die kletsen...laat ze lekker...zij hebben geen leven ;)
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat er iemand uitgelachen is, wel kliekjes maar dat heb je denk ik overal wel.

Wat fijn Dany94...motiveerd weer om door te gaan toch? :-)

Vanavond weer lekker lesje bodypump hoop ik, ben 2 weken niet geweest en hoop dat de spierpijn mee zal vallen.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 18:40

Jaa en ook een super leuke personal trainer ( helaas getrouwd ) maar gewoon erg gezellig lopen kletsen over van alles en nog wat hij kende mijn broer ook die is namelijk personal trainer bij een ander fitniss centrum ( vanwege geen contact meer met broer ga ik daar niet heen ) maar was onwijs gezellig en ga vrijdag weer

Su6 bij de groepsles ik wil volgend jaar een groepsles gaan doen eerst beetje op gang komen.

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:18

Ja motiveert zeker !! Helaas vandaag niet gegaan... baal.. zou samen met mn vriend gaan maar die heeft er soms nog moeite mee haha. Nee we hadden onverwacht andere zaken te doen mbt tot werk. Ga ik morgen ochtend lekker weer! Kijk ernaar uit.

Hoe is de bodypump gegaan elmira? Moet je daar heel fit voor zijn? Ik wil denk ik ook 1x in de week groepsles gaan volgen..

Fijn maatje dat het zo goed voelt en klikt, gaat helemaal goedkomen !!

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 10:26

Dany, veel plezier vanochted!

Was weer een heerlijk rondje gisteren. Wel druk..
Spierpijn: check.
Wel weer vooruitgang in cardio. Vandaag een dagje rust (lees: paardrijden) denk ik.

Maatje, personal trainer is wel heel fijn. Ik had vroeger altijd mijn ex-vriend mee. Nu voel ik me soms wel alleen, ben ook niet altijd 200% zeker dat ik alle oefeningen juist doe.
Al ik terug wat maanden bezig ben ga ik omschakelen naar een andere fitness met begeleiding denk ik.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 11:36

personal trainer is zker fijn bij mijn pakket zeg maar zat er twee keer in en mag om de 6 weken mijn schema laten veranderen en voorderest onbeperkt sporten en sauna

blij dat het goed ging kirr hier ook flinke spierpijn

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 11:47

Hoeveel betaal jij daarvoor als ik zo onbeleefd mag zijn..

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:44

Tuurlijk mag je dat vragen

Bij mij gaat het via de zoetermeer pas die heb ik omdat ik een uitkering heb hiermee kan ik vier maanden gratis sporten.

Ik geloof dat het abbonement zelf iets van 24,50 of 28,50 ik weet het niet precies meer namelijk

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:50

Dat is weinig. Ik betaal nu al €24 zonder begeleiding en dat is de goedkoopste fitness die je kan vinden hier.
Met begeleiding ga ik al snel naar €100 per maand.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:59

Oh wow wat betalen jullie allemaal weinig zeg! bij ons is het wel iets duurder (zonder PT al, laat staan met)
Ik betaal 30,- per maand, onbeperkt. Je mag dan ook meedoen aan de groepslessen en spinning.Dit is wel een spaar systeem, elk jaar krijg ik 5% minder te betalen, tot 15% van het originele bedrag. PT word bij ons volgens mij op maat gemaakt, en daar word de prijs op aangepast als ik het goed zeg

Hoe vaak gaan jullie gemiddeld in de week heen?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 13:45

Ik ga 3x en mag ook nog mee doen aan groepslessen

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 14:08

Bij ons is het ook stuk duurder. Voor een kwalitatief goede sportschool met begeleiding betaal je al snel 35 euro per maand.

Nu ben ik bij een goedkopere en hebben we een actie kunnen gebruiken.

Ik twijfel een beetje.. tijdens sporten gaat het goed, ben al stapje zwaarder gegaan door het fitness rondje 2x te doen en nu setjes van 3x 15 ipv 3x 10.

Als ik dat doe voel ik zeker mn spieren. Nu zit ik thuis voel ik het ook nog wel, ga zo paard trainen.

Maar dag erna is alles 100% weg, herstellen mn spieren dan gewoon snel of kan ik alweer stapje verder ? Vindt enorm lastig en er is dus geen begeleiding. Probeer wel goed naar m'n lichaam te luisteren.