film... dan hoop ik dat ik tegen die tijd een nieuwe iPad heb... haha.. .heb nu nog een iPad 1, die is echt wel aan vervanging toe (en die komt er als ik in maart geld terug krijg van Essent )
Ik neem ook een vriendin mee, die in Weert woont, die me komt afleiden...en ik mag haar hand fijn knijpen...
Lon83
Geplaatst: 06-12-14 00:20
Ik heb kortgeleden van ongeveer 13.00 tot 18.30 gezeten... Vooral concentreren op rustige ademhaling, kon beetje naar buiten kijken (een boom ) en muziek luisteren. Ik was niet in staat tot praten, en als de artist met m'n vriend ging praten had ik er alleen maar last van, omdat zijn 'ritme' daarmee veranderde. Vriend dus maar weer de deur uit gestuurd Ik had vooral rust erbij nodig dus. Door m'n houding was niet mogelijk iets met iPad te doen.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
ik heb alleen bij nummer een soort van pijn gehad, maar niet zo erg dat ik last van alles en iedereen had. Bij nummer 2 vond ik het zelfs wel fijn voelen
Ik vond het op mijn rug ook niet bepaald onplezierig, alleen de minuscule stukjes die ingekleurd moesten worden vond ik heel naar. Kan me dus wel voorstellen dat mensen die hun hele rug laten kleuren vergaan van de pijn Ben ik even blij dat ik het voorlopig alleen maar op lijnenwerk wil houden
Ik heb een ruim uurtje gelegen en ze hadden daar een film aan staan die ik kon kijken op een gegeven moment voel je het niet meer als je in de film zit, ondanks dat ik het ook niet echt pijn vond doen.
Lon83
Geplaatst: 06-12-14 11:56
Ik moest volgende dag ook nog bijna drie uur... Kijk maar terug in mijn berichten, heb in Frankrijk een paard op m'n rug laten zetten...
Wat betreft de pijn kwam ik de vorige keer goed weg, op wat nare stukjes na. De keer ervoor had ik wel heel veel pijn en ben ik me ook gaan concentreren op mijn ademhaling, het laatste uur raakte ik in een soort van trance (of misschien was het wel een dissociatie..) waardoor ik er toch best goed doorheen ben gekomen, toen het klaar was heb ik wel een potje gehuild. Ik was echt ineens zo emotioneel en moe dat toen ik zag hoe mooi het was de tranen vanzelf kwamen. Ik schaamde me dood, maar dat was niet nodig zeiden ze, het gebeurt schijnbaar wel vaker. Donderdag belandde ik na een val met heel pijnlijke landing op de SEH, onderweg ernaartoe en ook daar heb ik me in de pijn alleen maar op mijn ademhaling gefoccussed, in door mijn neus, uit door mijn mond en alle vragen tussendoor liefst met alleen ja en nee beantwoord.
Een hand meenemen om in te knijpen heeft mij ook echt geholpen Moest echt rete stil liggen en als je dan even iemand anders z'n hand kan samenknijpen helpt het toch wel
Vind het lastig, heb nog nooit zo lang gezeten. Heb slechts 2 kleine tattoo's. Bij de laatste deed het pijn, maar niet ondraaglijk. ik werd licht in mijn hoofd, maar dat kwam omdat ik mij wat druk maakte (grote angst voor naalden) en ik hield mijn adem in Toen ik mij ging focussen op het ademhalen was er niks aan de hand.
ben benieuwd. Op mijn rug komt wel echt een grotere.
Pijn is toch relatief, is bij iedereen anders en de plaatst maakt ook voor iedereen verschil . Ik vond zelf wel de 3,5 uur de max. Was het een uur daarvoor al zat.
Ik werd gek van het geluid, was blij dat ik mn telefoon bij me heb. Ben op momenten echt héél saai geweest voor die man .
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik denk dat ik iig maar een portable dvd speler ga kopen en wat Zumba dvd's meeneem.... word ik wel genoeg afgeleid... moet tenslotte toch de choreo's uit mn hoofd leren... (en na afloop kan ik meteen een lesje geven )
Pijn is inderdaad heel erg relatief. Een vriend van mij moest bijna janken toen hij lijnen op z'n rug liet zetten, maar ik vond het reuze meevallen. Schijnt ook dat het bij vrouwen sowieso minder pijn doet dan bij mannen, iets met een hogere pijngrens
Dat laatste, over verschil in pijngrens, vond mijn artist dikke onzin. Wilden vrouwen graag geloven... Tja, bij mij deden sommige delen heel erg veel pijn, en bij andere stukken kon ik weer iets meer ontspannen. Gewoon ondergaan...
GeneralFlynn
Geplaatst: 06-12-14 20:42
Mijn been deed walgelijk pijn, drie uur echt geleden in die stoel. Mijn arm viel reuze mee,sommige plekken voelden zelfs fijn. (echt) Alleen aan de binnenkant van mijn elleboog was het echt pijnlijk. Ik heb nu op alle plekken van mijn arm kunnen voelen dat de ene plek de andere niet is. Sommige delen voel je bijna niet, andere juist heel erg. Het stuk wat juist fijn voelde was aan de binnenkant van mijn bovenarm, bijna bij mijn oksel. (voelde alsof ik lekker gekriebeld werd)
Aranel
Geplaatst: 06-12-14 21:41
Het verschilt echt per persoon. Mijn voet tattoo deed heel erg zeer, moest ook nog in twee sessies en toen had ik wel momentjes dat ik dacht dat ik dood ging
Ach ja, ben er wel nog steeds heel erg blij mee en dat is belangrijker
Voordeel van pijn is dat je het ook weer snel vergeet, je kunt wel denken 'Dat deed toen zo'n pijn' maar het gevoel roep je niet meer terug op. En bij een tattoo heb je er in elk geval wat moois voor terug. Als het goed is.
Groen licht gehad van mijn pa om meer te zetten.... Het interesseert hem niet meer, mijn lijf, mijn verantwoording... Mn moeder vind het niet tof, maar hoop over een jaar toch uit huis te zijn
Dus.... vriendlief word 20 dec geprikt dus dan maar even afspraakje plannen voor een nieuwe