Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:15

Monster_tos schreef:
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes :)

Ik sport in kort sportbroekje en een tanktop. En op sokken :P Ik shred altijd gelijk uit het werk, dus dan is de kachel nog uit. Draai ik na het shredden de kachel pas aan. Zo is het lekker koel als ik bezig ben.

Ik shred ook op sokken :))

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:15

Hmm, heb pas 1 dag van mn 6w6p gedaan, maar gezien de ruimtebeperkingen, en het feit dat ik momenteel een dikke keelontsteking heb maken dat ik niet verder kom. Had van de eerste keer ook geen spierpijn in mijn buikspieren, maar in mijn benen... Heb dus echt iets verkeerd gedaan. Wil het wel echt gaan oppakken, maar ga eerst wel een tijdje hardlopen tot ik verhuist ben en meer ruimte heb. Wil ook liever de shred doen dan 6w6p. Blegh, matig van mezelf...

Annash
Blogger

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:17

Komt goed Lon, even je rust nemen en dan keihard door?
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik heb dag 20 er ook opzitten. Morgen één dagje vrij (ga een dagje naar Brussel) en dan donderdag level 3 :):)

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:18

Lon83 schreef:
Hmm, heb pas 1 dag van mn 6w6p gedaan, maar gezien de ruimtebeperkingen, en het feit dat ik momenteel een dikke keelontsteking heb maken dat ik niet verder kom. Had van de eerste keer ook geen spierpijn in mijn buikspieren, maar in mijn benen... Heb dus echt iets verkeerd gedaan. Wil het wel echt gaan oppakken, maar ga eerst wel een tijdje hardlopen tot ik verhuist ben en meer ruimte heb. Wil ook liever de shred doen dan 6w6p. Blegh, matig van mezelf...

Ik vind 6w6p ook helemaal niks, had ook geen spierpijn in mijn buik :n

Doe liever deze: (ook omdat de outfits hilarisch zijn)
http://www.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

Of deze:
http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:18

Ik ga zo dag 5 doen. Merk dat ik vandaag eigenlijk bijna geen spierpijn heb van gisteren! Dat was de afgelopen dagen wel anders :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:20

@ Annash: ik had ook de indruk dat ik tijdens level 2 een beetje stilstond; hoewel dat level voor mij zwaarder aanvoelde dan level 3. En nu tijdens level 3 merk ik weer verschil aan mijn lichaam :) Sowieso heb je al knappe resultaten!

@ phor: wat goed dat het stoppen met roken zo goed lukt *\o/* Wat ga jij 2013 gezond in!
@Lon: wat vervelend zeg; maar je vindt er vast iets op. En gefeliciteerd!

Ik heb mijzelf gisteren echt volgestopt om aan mijn kcal te komen, en ik voel mij vandaag een opgeblazen ballon (volledig bevestigd door de weegschaal), maar ik eet flink verder. En vandaag op regelmatiger tijdstippen en liefst mét yoga; ik denk dat ik gisteren (door die baaldag) af en toe te lang wachtte om te eten. Nu naar de paarden toe, dan werken aan de masterproef en voor het avondeten shredden!

Ik denk trouwens dat ik eelt krijg onderaan mijn tenen van het shredden op blote voeten -O- Daar moet ik beslist iets op vinden.

Succes dames!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:36

Goed bezig allemaal!
Ik ga dag 2 doen, heb van gister toch wel een beetje spierpijn in m'n buik en armen overgehouden :))

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:37

Goed bezig allemaal weer!

Gefeliciteerd Lon!
Sterkte Monster..
Ik ben net bij de Kruidvat geweest, even wat dingetjes gekocht. Maar ik vond het matje er helemaal niet fijn uit zien, heb 'm dan ook niet gekocht, nog even over nadenken. Heeft iemand er al ervaring mee??

Ik ga zo ook maar op voor dag 6. :)

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:46

Beetje pech gehad, dus ik ga nu zo weer opnieuw beginnen!
Ik hoop dat de oefeningen me wat structuur in de dag kunnen geven (werkzoekende)...
Momenteel niet zoveel energie om dingen te doen, ik doe het allemaal een beetje robotstijl,
sporten zou daar misschien wel tegen kunnen helpen.

@Diane: Ik heb een Nike yoga matje, die is erg fijn!

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:50

Wat gaan jullie hard!
Even snel bijgelezen. Zag geweldige resultaten!

Heb een matje van de Topshelf. 15 euries en lekker dik.
Ga zo even langs de Kruidvat om die gymbal te halen. Lijkt me ook erg leuk om wat mee te oefenen met balans.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:53

Ik doe het ook op zoeken :+ Wij hebben heel fijn tapijt liggen boven en dan kan het prima op sokken. Voor de dingen waarbij ik moet liggen gebruik ik gewoon een handdoek! Heb nog steeds geen matje en er ook niet meer naar gekeken eigenlijk.

Vriendlief is gelukkig veel vrij deze periode dus die kan al veel van de klusjes die ik in de avond doe nu van me overnemen (best lastig dat we allebei zo netjes zijn, kost soms zoveel tijd :') )

Ik ga straks in mijn pauze even naar de AH, ze hebben daar veel fruit en groente in de aanbieding, dus daar gaat een hele zooi van mee naar huis :j

ZO'n gymbal heb ik gehad en uiteindelijk deed ik er niks meer mee en dan is ie best groot en ligt in de weg :+
Ik ga eens even bij de Kruidvat op de site kijken, want de AH zit er naast, dus als ik tijd over heb kan ik daar ook nog wel even kijken.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:54

Ik ga vandaag ook naar de AH, lekker inslaan :9

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:57

Ah dat matje ziet er wel goed uit :j Ga ik zo even snel naar kijken.
Weet iemand hoe zwaar die gewichten zijn bij de Kruidvat? Ze hebben van die leuke kleurtjes :+

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:59

de gewichten van de kruidvat zijn 500 gram. Niet zo veel, maar op zich wel een goede training hoor! Ik voel mn armen er wel door :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:13

Oh nee dat is voor mij te weinig! Ik was al bezig met de twee kilo per arm ;)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:14

dan zijn het net veertjes ja :')

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:18

Ik weet dat de Tiger ook gewichten verkoopt...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:30

Bij level 3 gebruik ik 5 kg en dat kan ook nog wel zwaarder.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:31

Jeetje wat zijn jullie sterk dan :oo Ik gebruik nu flesjes (0,5) en die voel ik écht wel bij sommige oefeningen :P Vandaag komen mijn gewichtjes binnen en dan heb ik 1,5/3/5 kg dus dan kan ik kiezen :)

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:33

Heb net geshred en het ging lekker. Kan de side lunges nu ook volhouden met mijn armen *\o/*

Zit voor de gewone krachtoefeningen ook wel te denken om zwaardere gewichten te nemen, 2kg gaat me nu wel vrij makkelijk af :)

Maar phormicola, heb je dan echt 5kg per arm? :oo Is dat niet heel zwaar?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:41

In level 3 niet hoor, de oefeningen die je met gewicht doet zijn heel makkelijk :)

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:44

Aah, bedankt voor de tips van de matjes, ga ik daar maar eens naar kijken. Ik doe het nu nog op een fleece deken.

Heb bij de Kruidvat pols- en enkelgewichtjes gehaald, dus nu heb ik ze om mijn enkel zitten en dan mijn been telkens strekken e.d. Goede oefening om mijn beenspieren wat aan te sterken, haha.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:45

Ik ga vanavond voor het eerst level 3 doen! Wel in een aangepaste versie vanwege mijn knie, maar ik ben blij dat ik level 2 achter me kan laten.

Ik heb ook een gymbal. Daar zit ik regelmatig op als ik aan tafel eet (maar eet meestal op de bank :+ ) of om een kopje thee te drinken, of als we visite hebben. De visite zit er ook graag op. :)) Ik heb hem gekocht toen ik met de centered riding instructeursopleiding bezig was, daar doe je veel oefeningen met de ruiters op de bal die je daarna op het paard oefent. Ik heb ook wel een boekje met fitnessoefeningen erbij, maar die heb ik nog nooit gedaan. :+ Misschien toch maar eens proberen.

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 12:51

Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met enkelgewichtjes!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 13:03

Voor degenen die hun gewichtjes online hebben besteld, waar hebben jullie dit gedaan?
Wil ook graag wat meer keus. Heb nu 1 kg, en dat is gewoon te makkelijk.