Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
In ongeveer 37 minuten, dus nog wel redelijk langzaam, maar toch. Wilde eigenlijk rond de 4 km stoppen, maar besloot toen dat ik dan net zo goed nog even tot de 4,5 kon gaan en toen dat was gelukt vond ik het zonde om niet nog een halve kilometer verder te lopen. Ben dus steeds een straat verder om gegaan haha, want was bij de 4 km alweer bijna thuis
timokyana schreef:Hier toch begonnen (met evy) om op te gaan bouwen tot 10 km, heb alleen het idee dat ik met evy niet binnen een half uur (1e les) aan de 5 km zit.
Meten jullie je rondje uit vantevoren?
. Ik zit met een half uur lopen ook niet aan 5km, daar doe ik eerder iets van een 36min over. Maar dat is helemaal niet zo belangrijk.... Ga eerst naar een uur dat je kan uitlopen, en pas als dat vlot gaat, zou je aan je snelheid moeten beginnen werken
. timokyana schreef:Hier toch begonnen (met evy) om op te gaan bouwen tot 10 km, heb alleen het idee dat ik met evy niet binnen een half uur (1e les) aan de 5 km zit.
Meten jullie je rondje uit vantevoren?
Het was daarna ook wel even op, maar er zit weer vooruitgang in!
.

5 km in 28,20. Ben nu halverwege schema om een half uur aan een stuk te kunnen lopen
voor mij blijft de grootste motivatie mijn verbazing hoe snel je conditie wel niet kan verbeteren

. Wat helemaal stom is dat ik het afgelopen jaar op hele slechte schoenen heb gelopen en nergens last ven heb gehad. Nu heb ik aangemeten hardloopschoenen en loop ik een blessure op....