Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
npdgm schreef:hoi allemaal, even een gauw vraagje tussendoor.
iemand hier ervaring met crisisdienst? school had me dinsdag bijna laten opnemen :s gelukkig loopt er 1 leraar rond die wel vertrouwen in me heeft.
xEmily schreef:npdgm schreef:hoi allemaal, even een gauw vraagje tussendoor.
iemand hier ervaring met crisisdienst? school had me dinsdag bijna laten opnemen :s gelukkig loopt er 1 leraar rond die wel vertrouwen in me heeft.
Hier crisisdienst 2x geweest ...
Een keer toen ik weg wou lopen maar bij het station werd opgepakt. Psychiater enzo er nog bij geroepen maar die mensen gingen een soort van machtsstrijdje met me aan. Ik vond het absoluut niet helpend, ze dreigden vooral met vanalles. Tegen mijn moeder zeggen zoek hulp (wat ze allang gedaan heeft, maar niks gevonden), maar hoe of wat oid wisten ze niet.
En of het nu iets had opgeleverd ... niks denk ik, misschien meer achteruitgang want in mijn kamer wou ik niet slapen en de plastic zak stond al klaar.
Andere keer was met een woedeaanval. Kwam er ook een doktertje en iemand anders langs ... maar die wisten niet wat te doen en zijn maar weggegaan, de situatie zo achterlatend. Wisten ook niet wat te zeggen.
Wat bedoel je ermee dat school het laat rusten?
Stoppen ze het in de doofpot, weten ze niet wat ze ermee aan moeten of gaan ze 'gewoon' door?
Janneke2 schreef:Hoi Ilangok,
....hoe heb je het voor elkaar gekregen dat je ouders nu 'om' zijn?
Balen, dat je zelf niet echt een uitweg ziet...!
De standaard medicatie heeft nadelen, maar er zijn ook andere lichamelijke opties. (Ik ben ooit bij een orthomoleculaire arts over de vloer geweest en ik heb tryptofaan geslikt, een veel snellere en vriendelijker manier om "stijging van het serotonine gehalte" te bereiken. Dus als mensen twijfelen of ze die pillen "moeten" slikken - het is echt niet de enige mogelijkheid.)