[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:19

Ssmarty schreef:
Als ik heel eerlijk moet zijn, vraag ik me af of je dat wel staat..
Je haargrens loopt namelijk al vrij ver door tot op je voorhoofd.

Ik denk dat het je op zich wel gaat staan, alleen ik ben benieuwd of de natuurlijke scheiding dan niet vervelend gaat doen, maar dat kan je kapster denk ik het beste beoordelen :)

nardxash

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 17:50

Ik denk het ook alleen de lok gaat de andere kant op ik heb het er ook nog met de kapster over

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 15:51

Daag dames :D

De kapster komt maandag weer bij mij thuis en ik wil graag iets anders. Ik heb nu donkerbruin haar met paars/roodachtige dipdye maar dit heb ik nu al een paar jaar en ik wil dus iets anders.
Ik ben zelf best wel bleek en mager dus dat hele donkere vind ik mij niet echt meer staan.

iemand suggesties? Het mogen meerdere kleuren door elkaar zijn etc. ik houd niet van super saai en voor geheel blond ga ik niet. Ander kapsel zou ook leuk zijn maar ik heb helaas heeeeel veel kruinen/weerborstels dus een pony/schuine pony wordt hem niet. :')

Dit ben ik:

Afbeelding
Afbeelding

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:05

Je komt al snel aan donkerder met die dipdye omdat het onmogelijk is om lichter te verven.
In dit geval zou je wel highlights kunnen doen maar dan moet je dipdye eerst voor gepigmenteerd worden anders gaat dat niet goed. Ik denk in dit geval ook dat je beter naar een kapsalon kunt gaan, zij hebben alles bij de hand om een mooi resultaat te krijgen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:13

Ik dénk dat je het niet goed hebt gelezen :) de kapster komt bij ons thuis en dus heeft die gewoon de nodige spullen hoor! ik ga het niet zelf doen.
Hoezo is het met dipdye niet lichter te verven? dipdye is al geblondeerd sowieso? dat snap ik even niet?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:23

Je kunt nooit lichter gaan met een gewone verf op gekleurd haar je zult dan altijd moeten ontkleuren.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 22:01

Ssmarty schreef:
Op de foto valt het nog enigszins mee, maar mooi vind ik het niet.

*knip*

Ik vind dit juist een onwijs mooie kleur, past volgens mij heel mooi bij je huid :)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:07

Zo afspraak gemaakt bij de kapper vrijdag mag ik *\o/*

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:22

dressagelady schreef:
Ssmarty schreef:
Op de foto valt het nog enigszins mee, maar mooi vind ik het niet.

*knip*

Ik vind dit juist een onwijs mooie kleur, past volgens mij heel mooi bij je huid :)

Dankjewel!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:02

@deijs je kan het gewoon lichter maken hoor, dat is officieel dan niet verven, maar blonderen maar komt op hetzelfde neer. Ik denk zelf dat donkerblond of lichtbruin mooi zou staan. En dan met ombre of een andere kleur dip-dye? Iets als blauw of roze. En als je het normaler wil de onderkant blond of juist donkerder

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 15:50

Roze is niet mijn kleur en blauw kan wel maar de kapster vertelde dat dat een lastige kleur is die héél snel vervaagd.

Ja ik twijfel echt of ik het iets lichter zal doen.. lastig, lastig!

Weenck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:09

Ik heb zelf mijn haar turkoois geverfd, maar dit wil er juist niet meer uit :P dus dat blauw snel vervaagd geldt dus kennelijk niet voor mij :)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:59

Heb dat turqouise ook gehad ging er echt met geen mogelijkheid uit, weer helemaal moeten laten ontkleuren.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:01

Ik zit te twijfelen of ik over zal gaan op een andere kleur -O- Het is nu witblond, maar een ontzettende crime om het zo te krijgen omdat ik van mezelf veel roodpigment in mijn haar heb. Gevolg: de lengtes zijn grijswit (zoals ik het wil), maar mijn uitgroei (1 à 2 centimeter, mijn haar groeit snel) is een soort goudblond.
Ik laat het bij de kapper blonderen, waarna er daar nog een as-blonde verf overheen gaat (anders is het al helemaal kanariegeel) en ik was het daarnaast nog met zilvershampoo (Fudge), maar het mag dus niet echt baten. Dikke bummer -O-
Heeft iemand suggesties voor een andere kleur? Ik wil blond blijven (heb het heel lang donker gehad en dat wil ik absoluut niet meer), liefst zo licht mogelijk.

http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 6222_n.jpg

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:04

nenchyislief schreef:
Ik heb zelf mijn haar turkoois geverfd, maar dit wil er juist niet meer uit :P dus dat blauw snel vervaagd geldt dus kennelijk niet voor mij :)

Met welk merk verf jij het? manicpanic?

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:19

Ik met Directions.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 20:35

mayniac_val schreef:
Ik zit te twijfelen of ik over zal gaan op een andere kleur -O- Het is nu witblond, maar een ontzettende crime om het zo te krijgen omdat ik van mezelf veel roodpigment in mijn haar heb. Gevolg: de lengtes zijn grijswit (zoals ik het wil), maar mijn uitgroei (1 à 2 centimeter, mijn haar groeit snel) is een soort goudblond.
Ik laat het bij de kapper blonderen, waarna er daar nog een as-blonde verf overheen gaat (anders is het al helemaal kanariegeel) en ik was het daarnaast nog met zilvershampoo (Fudge), maar het mag dus niet echt baten. Dikke bummer -O-
Heeft iemand suggesties voor een andere kleur? Ik wil blond blijven (heb het heel lang donker gehad en dat wil ik absoluut niet meer), liefst zo licht mogelijk.

Donker asblond?

Weenck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 16:16

ik heb het geverfd met directions, waarmee mijn ervaring eigenlijk was (met andere kleuren) dat het er vrij snel uit is...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:51

Ik heb voor het eerst in mijn leven mijn haar echt kort geknipt, ernstig!

Ik had in 2010 dit, nog mooi lang en natuurlijke haarkleur.
Afbeelding

Daarna ben ik het gaan knippen en verven. Niet superkort, maar wel steeds korter. Eerst tot schouders, toen lange boblijn, korte boblijn etc. Ook andere kleurtjes, rood, zwart, paars. Dit was toen het kortste.

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/184681_1888931342511_8158660_n.jpg

Weer lang laten groeien. Dat heeft flink lang geduurd.

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/75033_10200263086959345_731177248_n.jpg

En toen weer korter :D En lekker fel rood

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/946602_10201628426011968_1221784618_n.jpg

Uiteindelijk groeide dat weer langer en gooide ik er weer zwart in... En was het zo
Afbeelding
Tot vandaag... :D Nu is het zo!

Afbeelding

Heb mijn haar teveel geverfd, het was droog en futloos. Dus huppa, alles er maar af en nu lekker laten uitgroeien en niet weer verven. Straks als het langer is, de geverfde zwarte puntjes eraf en dan heb ik mijn eigen kleur weer terug :)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:41

Ik vind foto 1 leuk en met rode haar!
Die coupe en die kleur staan je hardstikke goed! :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:56

Rood vind ik ook erg leuk, maar verwast heel snel en word vaal. Zo jammer vind ik dat. Dus ik ga terug naar mijn eigen kleur. Ook omdat mijn haar ondertussen wel beetje kapot is van al dat verven :P

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:26

Hoi allemaal,

Even twee vraagjes:
Heeft iemand ervaring met de nieuwe ombre color koper van l'oreal paris? Ik heb van de zomer de gewone blonde gebruikt maar vind deze ook wel erg mooi lijken (mijn haar is donkerblond/bruinig).
En tweede: heeft iemand ervaring met de babyliss curl secret? Mijn zusje is van plan om hem te kopen maar ze vind het wel veel geld als het niet werkt.. Ze heeft van zichzelf al wel wat slag:)

Weenck

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:37

ik heb van de curl secret een review gezien van teske, mooie krullen, maar haar haar bleef er meerdere keren in vast zitten. Ik weet niet of ik het zou doen, het is namelijk wel een hoop geld...

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:00

Ik heb de ervaring met de chi krultang die ook zo werkt , het niet lang blijft zitten.
Als ik mijn haar krul met de gewone krultang blijft het wel heel de dag zitten.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:36

Ik zou het ook niet doen. Vriendin van mij heeft hem gekocht, maar toen weer geruild, want ze vond met wat je ervoor betaalde het ook niet geweldig.

mayniac_val schreef:

Wat een gedoe zeg om het een beetje goed blond te krijgen... Is het niet beter om naar een donkere tint blond te gaan, niet dat hele witte. Word het een stuk makkelijker van lijkt me...
Laatst bijgewerkt door ElineS op 02-01-14 23:40, in het totaal 2 keer bewerkt