Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Avelienvd schreef:Mocht iemand bij kruidvat nog aan deze kunnen komen....
Hier in de buurt niet meer te krijgen namelijk
http://www.catrice.eu/nl/limited-editio ... e-c01.html
Gianti schreef:Ik was helemaal verliefd op een MAC oogschaduw, kan hem niet meer vinden online (had hem jn winkel gezien) :'(
Nadine toch maar doen zo'n foto maken
Loose schreef:Kleurrijk Avelien!
En Navatu, ik ben echt benieuwd nu naar als jouw Amerika aankopen.Je vroeg trouwens ergens voor oogkwasten, ik zou voor Sigma gaan dan.
Schijnt qua kwaliteit bijna net zo te zijn als MAC, alleen dan veel goedkoper (zeker in Amerika
).
Hvelreki schreef:xNavatu Ik ben ook benieuwd naar je aankopen! Welke concealer heb je? Ik heb ook ontzettend donkere kringen en de enige concealer (tot nu toe) die ze enigszins weet te bedekken (nog niet perfect, maar beter dan alle andere die ik al geprobeerd heb) is de Estee Lauder Double Wear Concealer
Loose schreef:Sharmila: Die lipstick staat je echt goed!Ik vind de look wel geslaagd, alleen de eyeliner vind ik niet zo mooi. Hij begint heel mooi dun en dan wordt ie ineens dik, misschien kan je dat geleidelijker laten lopen? Maar vind de oogschaduw zelf heel mooi, mooi geblendt ook!
xRooss: Leuke look heb je ermee weten te maken!Vind de oogschaduw op de swatches nl niet zo gepigmenteerd lijken. Of valt dat wel mee in het echt? Wou deze namelijk aan mijn tante geven/aanraden (om subtiele looks mee te maken), maar misschien kan ik dan beter Naked Basics doen.