Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe26 schreef:Oh joh is zo warm als je even aan het trappen bent haha.
Ja mijn tanden staan ook helemaal goed, maar het sluit voor geen meter aan. Ik jad een enorme kruisbeet, dus mijn kiezen zijn ook schuin afgesleten. Dat zal ook mee spelen denk ik. Fijn voor je jij dat je klaar bent bijna. Ik hoop ook als ik straks sept mijn beugel 2 jaar te hebben ver klaar te zijn!!
Ik moet zeggen dat ik het nu zo spannend vind! Voor mijn gevoel kan ik ieder moment opgeroepen worden voor een last minute operatie. Natuurlijk onzin, maar hoop doet leven haha.
Lonni schreef:Hebben jullie ook wel eens last gehad van gevoelige tanden? Merk met poetsen nu dat mn onderste rij echt gevoelig is als ik gewoon poets maar weet niet zo goed waarom
Zoe26 schreef:Kosseh, klinkt alsof het meegevallen is wel... op verdoving in begin na dan. Fijn, zwelling zakt ook wel weer.
Ik ben vanmiddag gebeld... word donderdag geopereerd!!! Bizar, zo snel het allemaal gaat. Hoop geregel en maar vooral best eng...
Haken zijn vanmiddag gelijk geplaatst, is akelig zeg. Gewoon meer last van als toen de blokjes erin kwamen.
Zoe26 schreef:Even nog een vraagje aan degene van wie de kaken op elkaar zaten. Wat aten of eigenlijk dronken jullie? Ik heb een tuitbeker besteld, maar geen idee of dat gaat werken.
Wel spannend nu hoor. Gister die halen gekregen en die tut deed het bij mijn voortanden verkeerd en nu heb ik tandpijn! Hey is net beugelpijn. Heb brufen genomen, maar hoop dat het morgen me valt.... pff stresskip hihi