Gaaf op t strand en duin in Noordwijk. En mooi die vrachtwagens Benieuwd naar uilen wandeling SusanH Ik heb in t donker net gewandeld in bos waar dochter woont. Lil lekker los. Kwam met een bal terug.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 14-12-24 23:10
Mooi lizard.
En nog meer strand. Heerlijk.
Ik.vond de excursie geen aanrader. Ja het lopen in het licht van de maan is mooi. Maar ik vond de groep te groot, veel mensen met niet stille kleding en het rondje vond ik saai. Het weer werkt ook niet mee doordat het zo nat was voor de wandeling hielden de uilen zich stil vanavond.
Leuk Lizard. Leeuwarden is mooi Faringo lekker gelopen. Wij minimaal, Lil was al 2 uur mee naar stal dus dan hoeft ze ook niet meer van alles.
Bootsiebob
Geplaatst: 15-12-24 21:06
Leuk de verlichte vrachtwagens, Leeuwarden, natuur bij Drachten, een ree en Mata Hari.
Faringo ook nog lekker gewandeld.
Vanochtend scheen hier even de zon en ik had gelijk een goed humeur. Helaas werd het al snel weer grijs rond 10 uur. Ben op de fiets een eind naar de stad gegaan, laatste kleine dingetjes voor Kerst kopen. Morgen vertrek ik naar mijn zus en vrijdag gaan we een paar dagen naar Zwitserland. Kerstmis zelf vieren we dan weer in Beieren want mijn ouders gaan zelf op vakantie. Dus ik blijf t/m nieuwjaar in Beieren.
Er ligt nu wat sneeuw daar en in de bergen heel veel
Leuke vooruitzicht Bootsiebob ! Lizard in Leeuwarden geweest, leuke stad is dat. Gaucho en Faringo ook lekker op stap geweest.
Gisteren naar de Efteling geweest, erg druk en steenkoud, maar het was wel leuk en toch nog aardig wat attracties kunnen doen. En nog een eekhoorn gespot. Paar sfeer plaatjes
Vanmiddag een rondje met Max, maar geen foto's gemaakt.