Azmay, wat een mooie bos haar zeg! Mooi popje!
Kiwi, ook al zo'n lieve foto! Langzaam maar zeker gaan de zwangerschapsverhalen plaats maken voor babystories

Werkt zo'n Tens apparaat? Ik overweeg het al voor mijn rug, ik heb een zenuw die klem zit...
Ballard, je hebt het lang vol kunnen houden met rijden, maar goed dat je naar je lichaam luisterd en het ziet er uit als een prachtige (tijdelijke) afsluiting zo

Gnome, haha goedzo! Goed voor jezelf zorgen
Vandaag precies 30 weken en er stond een groei echo op de planning. Uiteindelijk blijkt alles goed (dus ook de beentjes waar ze vorige week in het ziekenhuis over twijfelde) maar ik schijn te veel vruchtwater te hebben. Dus maandag wéér naar het ziekenhuis en ook maandag opnieuw die kl*te suikertest

ondanks dat de uitslag 3 weken geleden goed was... Baal echt enorm! Ik ben nog gewoon volle bak aan het werk, verbouwen, verhuizen enz. maar je komt nergens aan toe met al die afspraken. En natuurlijk is het belangrijk en ben ik ook blij dat ze het checken

maar mijn zus had bij alle 3 ook veel vruchtwater dus mijn inziens is het gewoon iets erfelijks ofzo...
Na vandaag nog 6 weken werken (en volgende week maar een korte week voor mij) dus het aftellen is nu echt wel begonnen. Meer mensen die al zo de (werk)weken aan het aftellen zijn ?