pien_2010 schreef:Zo heb je altijd van dit soort urgente onverwachte situatie.
I knooowwww... hier zelf misschien wel/misschien geen lekkage.. gezien de situatie vind ik het superlastig om constructief iets te doen.. maar het stroomt niet langs de wanden dus we zingen t wel even uit 
Bij mn moeder een lekkend toilet, niet heel drastisch en droog te houden met keukenpapiertjes.. moet nieuwe pot komen.. ook maar even wachten (dan kunnen de tegels die er 30jaar in zitten, er ook meteen uit)
Citaat:
Ik ben het eens met je post, want ik zou nu absoluut niet al die verantwoordelijkheid willen want de regering, RIVM niemand kan het helemaal goed doen. Altijd zal er een groep zijn die (terecht!) boos is en verdrietig→ geen inkomen, niemand meer zien, verzorging valt om want te grote stijging etc Het gaat over zoveel schijven en facetten, heel lastig. Daar mag ook best wel eens wat oog voor zijn.
Ja precies dat
Citaat:
De enige die echt dingen valt te verwijten zijn die wappies die gewoon maar de risico's blijven nemen en meehelpen met de stijging.
is ook.... maar, aan de andere kant, ik blijf het lastig vinden dat ze niet goed kunnen duiden waar de haarden lijken te zitten..
En aansluitend.. bij een risico moest NL de grenzen sluiten, daar waren ze VEULstelaat mee in maart. Nu doen ze de grenzen dicht voor mensen uit de UK, en ach en wee.. nu zijn daar mensen gestrand.. dus, wat moet je nu doen?