Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BarbaraNova schreef:Marielle, is die PT niet superzwaar? Collegaatje van me had ook een PT een tijd en moest zelfs overgeven zo pittig waren de trainingen. Was echt beetje te denk ik...
En mocht er iets niet gaan of je hebt ergens last van dan kan je dat ook zo aangeven. Toevallig de vorige keer nog gezien dat degene voor mij nog niet klaar was en die had wat last van de knieën, dan is het ook gewoon klaar met bepaalde oefeningen. Tuurlijk motiveert hij tijdens de oefeningen weleens maar forceren of je over de toeren jagen, nooit.
Ik zie het echt als een soort luxe, wel naar de sportschool maar ik heb er 0,0 verstand van dus ik heb iemand die de hele training voor mij bepaald en 'in elkaar zet'. Vervolgens in alles wat ik doe kijkt hij of ik wel de juiste houdingen aanneem en de juiste spieren aanspreek etc en ik vind het ook oprecht leuk en gezellig op die manier. Denk dat ik me ontzettend verloren zou voelen in mijn eentje in een sportschool en dat ik daar geen lol in zou hebben.
maar ze mogen niet zelf uit de auto springen haha.
.
. Donderdag weer, willen het weer wat meer oppakken.
Ik haal veel motivatie uit dit topic en ik vind het leuk dat iedereen er voor elkaar is en de moeite neemt op elkaar te reageren. 
En wat ben jij veel afgevallen zeg.
maar absoluut ieder zn methode, het is al lastig zat zonder meningen van anderen. Geldt voor alles eigenlijk, afvallen, paardrijden, opvoeden... beetje hulp en erover praten is goed maar je moet vooral je eigen gevoel volgen 
Ryder schreef:Oh maar ik bedoelde ook niet dat het ‘zo moet’, meer wat mijn eigen ervaring met mijn lijf is. En omdat Vulina zei dat 20+ anders niet zou lukken reageerde ikmaar absoluut ieder zn methode, het is al lastig zat zonder meningen van anderen. Geldt voor alles eigenlijk, afvallen, paardrijden, opvoeden... beetje hulp en erover praten is goed maar je moet vooral je eigen gevoel volgen
Ik vind dit ook echt een leuk topic en heel knap hoe ieder hier zijn of haar manier heeft om bezig te zijn met gewicht!