BarbaraNova schreef:Marielle, is die PT niet superzwaar? Collegaatje van me had ook een PT een tijd en moest zelfs overgeven zo pittig waren de trainingen. Was echt beetje te denk ik...
Dat klinkt wel heftig ja
Nee hij bouwt het gewoon heel rustig op. Nu we buiten sporten is dat stukje hardlopen erbij gekomen wat mij niet zo ligt en waar ik weinig conditie voor heb maar dan vraagt hij als ik het rondje gehad heb ook wel of het gaat enzo.
En mocht er iets niet gaan of je hebt ergens last van dan kan je dat ook zo aangeven. Toevallig de vorige keer nog gezien dat degene voor mij nog niet klaar was en die had wat last van de knieën, dan is het ook gewoon klaar met bepaalde oefeningen. Tuurlijk motiveert hij tijdens de oefeningen weleens maar forceren of je over de toeren jagen, nooit.
Ik zie het echt als een soort luxe, wel naar de sportschool maar ik heb er 0,0 verstand van dus ik heb iemand die de hele training voor mij bepaald en 'in elkaar zet'. Vervolgens in alles wat ik doe kijkt hij of ik wel de juiste houdingen aanneem en de juiste spieren aanspreek etc en ik vind het ook oprecht leuk en gezellig op die manier. Denk dat ik me ontzettend verloren zou voelen in mijn eentje in een sportschool en dat ik daar geen lol in zou hebben.
Hier vandaag 5 km gewandeld met het idee dat ik dan vanavond nog even op Louie spring.
Sandra dat is jammer maar je was erg goed bezig, hopelijk kan je dat binnenkort weer oppakken.
Roos inmiddels vast flink aan de Foxy geweest
Arabella wat een gezellige beestenboel zo bij elkaar, hier al moeite/onmogelijk om 2 leuk op de foto te krijgen, dus hoe je dat doet met 4