2018 afvallen. Wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Romeo2007

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 20:36

Ik eet perenijsjes ook maar 30kcal

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 21:52

Goed idee zeg van die ijsjes! Ik heb een slowjuicer, kan van het sap wel wat ijsjes gaan maken vd week!

Voor morgen heb ik voor de lunch al een bak salade gemaakt dus die kan zo mee naar werk. Hopelijk blijf ik er de hele middag een beetje vol van.

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 22:37

Op maandag wegen vind ik wel altijd ‘een ding’

De hele dag goed aan plan gehouden - “mega veel spaghetti op zondag” traditie omgebogen naar veeeel groente en 10 draadjes spaghetti :Y) #keuzes
Want... ik had 220 kcal over voor tiramisu toetje. #gewoonomdathetkan

Nu in bulletjournal nieuwe weekschema’s tekenen. Echt leuke ideeen op Pinterest mochten jullie op een crea manier bezig willen zijn met afvallen.

Afbeelding

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 07:25

Leuke spread bianca! Ik heb ook een tijdje alles bijgehouden in een bujo, erg leuk!
Misschien ga ik het weer doen, als ik de rust en tijd er voor kan vinden haha.

Ik weeg bewust niet op maandag, in het weekend eet je toch vaak iets meer, waardoor de kans bestaat dat je wat vocht vast houdt. Mijn vaste weegdag is woensdag.
Ik denk trouwens dat het deze week weer tijd is om gewicht door te geven? Of niet?

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 08:28

Gewichten van vorige week :Y)
Beetje druk gehad dus er zelf ook niet aangedacht. En onwijs gaaf (en actief) weekend, dus was even afgeleid *\%/*

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:54

Oh :')
Wat gaan we nu insturen dan? haha

Ik ben gisteren uit eten geweest, vandaag ga ik weer :roll: Schade viel vanmorgen mee, vanavond wil ik eigenlijk een salade bestellen, maar ik weet nog niet waar we heen gaan..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 10:01

Lastig als je dat niet weet!

Gister wezen sporten, blijf het een lekker gevoel vinden! En aangezien vriendlief meegaat (die wil ook afvallen), is het een goede motivatie!

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 11:23

Goed nieuws allemaal dames, ik heb mij vanmorgen verslapen. Wel op tijd hoor- en snel wat lunch in mijn tas.
Veel chaos op het werk dus heel veel onrust in mijn lijf > dus hongerrrr!

Gelukkig mijn AH mee voor de lunch, hoop dat het gevoel weg zakt.

LadybirdJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 11:55

Ik ben net wezen sporten en jeetje wat een hitte |(

Voor de rest heb ik een megadip en heb besloten de aankomende 3 of 4 weken te balansen en op gewicht te blijven. Afvallen lukt gewoon niet. Volgende week met vakantie, en na die weken zien we wel weer.

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 12:36

Hier ook ladybird, komt vast door t weer :P

Ik moet een beetje gaan opletten, de cijfers op de weegschaal gaat de verkeerde kant op. Eigenlijk wil ik na mijn vakantie t lijnen weer goed oppakken. Nu een beetje balans proberen te houden.

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 13:31

_KellyAV schreef:
Oh :')
Wat gaan we nu insturen dan? haha

Ik ben gisteren uit eten geweest, vandaag ga ik weer :roll: Schade viel vanmorgen mee, vanavond wil ik eigenlijk een salade bestellen, maar ik weet nog niet waar we heen gaan..

Gewicht uit week 29. :') Dan flans ik deze week (week 30) een lijstje in elkaar en dan is week 31 weer een doorgeef week
Dus de oneven weken doorgeven en dan de even weken komt het lijstje

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 16:06

Tip van de week, de bramen van Aldi! Mijzelf getrakteerd op deze stomme dag en mijn dag is meteen weer opgevrolijkt! Hahaha..

En mijn online bestelde rijbroek kan terug voor een maatje kleiner!! Yeahhh!

Op gewicht blijven is een goed zet, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af en voorkomt frustratie eten. Niet opgeven hoor!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 17:57

Hier is het nu bijna 28 graden in huis. Net 16km gefietst, kanonne wat een zweet op mijn lijf met die hitte. Fijn even rehydrateren, want dat was echt nodig. Nog altijd in de steady lijn naar beneden, al heb ik zo ontzettende trek in chocolade want het is weer code rood -O-
Mijzelf dus maar op een heel klein stukje verwennerij getrakteerd. Want dat moest gewoon effe.
Straks diner in elkaar flansen, al heb ik met dit weer niet zo'n trek. Denk dat het iets met sla en paprika wordt. En volgens mij lagen er nog peentjes... Jippie!
(hut ik wil shoarma!!! En pizza en patat en frikandellen en pannenkoeken.)

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 22:51

|( Het leek zo goed te gaan en ik was gisteren zelfs blij met de resultaten, maar vandaag na een lange dag in een warm kantoor lijk ik wel 3 maten uitgezet te hebben

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 22:54

Ceffyl schreef:
|( Het leek zo goed te gaan en ik was gisteren zelfs blij met de resultaten, maar vandaag na een lange dag in een warm kantoor lijk ik wel 3 maten uitgezet te hebben

Hier ook :')

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 23:02

onpaard schreef:
Ceffyl schreef:

Hier ook :')

Waardeloos toch -O- Wel fijn dat dat dus niet alleen bij mij gebeurd :P

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 08:24

Horsie84 schreef:
Ik weeg alles af,nog meer mensen die wegen?

Ja, ik weeg eten ook bijna altijd af. :) Alleen mijn ontbijtje kan ik inmiddels wel redelijk inschatten.

Horsie84 schreef:
Weegschaal vanmorgen - 54,7kg.
Zo voel en zo zie ik mezelf niet trouwens.

Gefeliciteerd, wat een prestatie! *\o/* Jezelf niet zo zien is wel herkenbaar. Ik hoop dat het met de tijd verbetert. Wel merk ik nu al dat als ik oude foto's van mezelf kijk ik mezelf niet meer zo herken, omdat ik er zo anders uitzie dan nu.

He, balen Ceffyl! Geen idee of het je helpt, maar ik zeg dan altijd maar tegen mezelf dat als je minder kcal eet dan eruit gaat je vet verbrandt, ook al lijkt het uit je gewicht/gevoel soms niet direct zo door watergewicht. Ik weeg zelf dagelijks en het is echt gek hoeveel het per dag kan schommelen. Ik vergelijk eigenlijk nooit direct met minder dan een maand geleden om die reden.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:13

Ik ga zo naar een barbecue maar mijn verstandskies is net getrokken, hoef vast niet te waken dat ik te veel eet :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:25

Linda_Fleur schreef:
Ik ga zo naar een barbecue maar mijn verstandskies is net getrokken, hoef vast niet te waken dat ik te veel eet :')

Met de andere kant eten moet vast lukken :Y)

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:32

Frikandellen eten wil vaak nog wel lukken met een zere kaak.

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:48

Daphara schreef:
Frikandellen eten wil vaak nog wel lukken met een zere kaak.

Hé dit is een support topic he? Frikandel kan écht niet hoor! Hihi...grapje!

Sterkte met je kies Linda-Fleur!

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:54

Liever geen lekkere etenswaren benoemen in dit topic _-:( Nu spontaan trek in frikandel :)
Paar daagjes netjes gegeten en vanmorgen weer uurtje fitness. Kleine 2 kilo kwijt in 10 dagen. Bijna weer op pre vakantie gewicht. Daarna nog 5 kilo en love handles en slinger armpjes weg.
Ik sleep mij echt met moeite naar de sportschool, maar ben wel blij als ik terug ben.

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 16:24

You can do it paardenfan, ik hoop ook nog 5 kilo (4,5 kg mag ook) dus doe je best op de sportschool. Airco in sportschool is beter dan die bloedhitte nu buiten.
Gisteravond hardgelopen (21.00 uur) vanaf stal, 5,5 km. Ging goed maar vandaag wel zo gaar als boter... ehhh olijfolie. Geen airco op het werk dus met plat dak echt afzien.

Doe rustig aan allemaal en zet hem op!

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 17:08

Sorry dat ik het “niet weer nader te benoemen product” genoemd heb. Het “niet weer nader te benoemen product” was het eerste vlees dat ik weer kon eten na mijn kaakoperatie, omdat het licht kauwbaar is, vandaar dat ik er aan moest denken in combinatie met een BBQ

“Het nog steeds niet nader te benoemen product” bevat overigens gemiddeld:
194 Kcal
9,4 gr. Eiwitten
6,1 gr Khd
14,6 gr vet.

Indien je anders alleen vloeibaar kunt eten, zou ik er toch zo twee opeten, dieet of niet, dan kun je dan echt wel gebruiken.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 17:27

Wel lekker. En als je het "niet nader te noemen product" speciaal eet? Hoeveel zijn het er dan? Dan zou je er bijvoorbeeld op een dag 5 kunnen eten (n verder niets) en dan heb je nog niet veel calorieen binnen. En wel groente (ui).