Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Het is niet heel sociaal naar anderen hier ook wel eens. Wil je vragen of een apparaat vrij is. Maar door de snoeiharde muziek op koptelefoon is bereiken bijna onmogelijk. Moet je iemand echt aantikken eerst.
_Dreamer schreef:karuna schreef:Het is niet heel sociaal naar anderen hier ook wel eens. Wil je vragen of een apparaat vrij is. Maar door de snoeiharde muziek op koptelefoon is bereiken bijna onmogelijk. Moet je iemand echt aantikken eerst.
Ik kom eerlijk gezegd niet in de sportschool voor sociaal contact, dus daar zal het verschil zitten dan. Ik wil gewoon sporten met mijn eigen muziek en niet die vreselijk van de sportschool
En als iemand bij een apparaat staat is hij duidelijk niet vrij, dus ga ik gewoon naar de volgende
_Dreamer schreef:Waarom zou je niet met oortjes mogen sporten? Vind ik echt een rare regel en voor mij ook wel een reden om ergens niet te gaan sporten als ik eerlijk ben
capopjekop schreef:_Dreamer schreef:Waarom zou je niet met oortjes mogen sporten? Vind ik echt een rare regel en voor mij ook wel een reden om ergens niet te gaan sporten als ik eerlijk ben
Omdat je ten alle tijden makkelijk aanspreekbaar moet zijn als je met de gewichten bezig bent. Bij de cardio ben je vrij in wat je doet.
Hemdjes voor mannen zijn ook niet toegestaan.
capopjekop schreef:Netflix is wel een goeie. Ik wil vandaag ook cardio gaan doen. Kijken of dat zo leuker wordt