Maar! Gisteren gelopen en geen pijn

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
poes schreef:Oooo ga je naar Rome? Heb je al slaapplek en andere tips? Ik hou van Rome. Ben er in 2017 10 weken geweest.
Gem schreef:poes schreef:Oooo ga je naar Rome? Heb je al slaapplek en andere tips? Ik hou van Rome. Ben er in 2017 10 weken geweest.
Wow ... 10 weken! We hebben een lang weekend geboekt (incl. hotel en ontbijt) want mijn kinders kunnen niet langer vanwege studies en vakantiebaan. Vind hardlopen tijdens een citytrip zo gaaf ... vorig jaar in Geneve en Valencia gelopen en een paar weken geleden in Edinburgh. En 4 weken daarna gaan man en ik voor 14 dagen naar Sicilië. Dus de Brooks en Mizuno's (trailschoenen) gaan weer mee.
Maar tips voor routes zijn welkom!
Supervixen schreef:Ik heb een heerlijke duurloop van ruim 15km door het bos en over de hei gedaan vanmiddag. Nog steeds een plek aan de zijkant van mijn kuit die niet helemaal ok voelt, maar met mijn compressietubes ging het wel goed.
Na twee kilometer struikelde ik over een boomwortel en viel ik. Dat ga ik wel voelen morgen.
[ [url=m/3IVFX9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Supervixen schreef:Yesterday kan me voorstellen dat het na griep weer zwaar is om op te starten. Soms denk je dat je er klaar voor bent na ziekte, maar dan is je lijf toch nog wat aan het herstellen.
Het zit niet helemaal goed bij mijn enkel/kuit. Lijkt of er soms een pees niet lekker zit, trekt door naar de binnenkant van mijn kuit. Ik heb dit al een jaar of twee zo af en toe. Soms kan er wat verkeerd schieten (ik denk die pees op het plaatje), waardoor gewoon lopen ook heel erg zeer doet. Dit komt niet alleen door het hardlopen, ik heb het soms ook zomaar als ik wandel of als ik aan het werk ben.
Meestal trekt het wel snel weg.
Denk dat een foamroller niet helpt hiervoor.
Tja ouderdom komt met gebreken![]()
[ [url=m/KcK25F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Supervixen schreef:Leuk, welke trailrun ga je lopen?
Ik loop ook liever niet in de regen, maar wat moet, dat moet. Gewoon gaan. Of samen met iemand gaan. Gedeelde smart is halve smart