Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 14:27

Ah jeetje, dan weet je ook gelijk dat je die beter doorverwijst naar een speelgoedwinkel ofzo :=

Zag tijden geleden hier op Bokt ook eens iemand die pups had gefokt en daar kwam een gezinnetje voor kijken. 2 kinderen bleven al in de auto want die waren bang voor de grote honden (ja uh die pup wordt straks net zo groot hoor := ) en de kleinste begon achter alle pups aan te rennen enzo. Die had dan nog wel de leeftijd dat ie het nog niet snapt, en dat is dan ook allemaal niet zo heel erg, maar dat de ouders er dan niks van zeggen is wel echt ... :n
Het is natuurlijk hoe je er zelf in staat maar niemand kiest ervoor om zo te worden lijkt me :o

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 14:55

Hier was het kind ook te klein om er iets van te snappen, maar het feit dat IK steeds moet zeggen, afblijven, laat staan enzzzz

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 15:12

Dat is ook vaak het excuus he, 'ach dat snappen ze toch nog niet!'. Ok, dus als je prinsesje regelrecht de openhaard in probeert te lopen zeg je ook maar niks 'omdat ze dat toch nog niet snapt'? Of die pan met heet water van het aanrecht wil trekken? Nee want dat is gevaarlijk! Maar een ander levend wezen schade berokkenen is uiteraard geen enkel probleem. Duh.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:11

Palmera schreef:
Magrathea schreef:
ik ben ook sperma geweest maar dat vind ik ook niet leuk :=

Ik wel! Toen was ik ook al de beste! :')

Ze bedoelt dat ze de substantie sperma niet leuk vindt. Net als ze kinderen niet leuk vindt ondanks dat ze kind is geweest.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:17

Dank je. Maar op zich had ik het zelf ook wel begrepen. Neemt niet weg dat een flauwe opmerking tussendoor, imo, best kan. :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:27

Laurora schreef:
Joh, dat verbod op zoetigheid hadden wij op de basisschool ook al....
Alleen appelsap, sinaasappelsap of melk mee, geen koekjes (behalve sultanas en liga's enzo) en zoete of vette snacks (traktaties voor verjaardagen uitgezonderd) en geen zoetigheid op brood bij de overblijf, gewoon kaas of ham. Daar ging iedereen netjes mee om, geen boze ouders, het was gewoon zo, punt. Thuis was de plek voor lekkers, op school was de plek voor "gezond" eten.
Nou liep mijn basisschooltijd van 1996 tot 2004, dus dat is niet bijzonder lang geleden, maar waarempel, wij hadden geen dikke kinderen in de klas! Of dat daar mee te maken had betwijfel ik, maar goed :Y)

En hoeveel suiker denk je dat er in (sinaas)appelsap zit :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:30

Heel veel, maar er is een verschil in fruitsuikers en toegevoegde suikers.
Maar wij kregen dat ook niet mee overigens.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:37

Wij hadden schoolmelk, en op maandag was ie lauw want dan werd het gebracht en stond het nog niet lang genoeg in de koelkast :r

"Melluk drinken, melluk drinken
Slok slok slok
Slok slok slok
Dat zal lekker smaken
Dat zal lekker smaken
Drink maar op
Drink maar op "

:o? :o? :o?
En dat is dan pedagogisch verantwoord?
(En, waarom onthou je zoiets? :') )

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:40

Nou dat liedje hebben wij hier dus niet gehad op die manier en ook niet hoeven doen.
Dat was gewoon smakelijk drinken en de eet variant hap hap hap.
Zelf heb ik nooit melk gelust, prima, dan dronk je water.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:01

Net lekker met de hond wezen wandelen toen er twee van die kinderen met van die bestuurbare auto's midden op de straat aan het spelen waren, dus ik wil er langs lopen, begint er eentje 'tegen die vrouw aan rijden' te schreeuwen, dus nog net over de auto heen kunnen stappen. Ik loop gewoon verder en negeer ze, maar natuurlijk is het nodig om achter mij aan te lopen met de bedoeling die auto tegen mij aan te sturen. En maar blijven schreeuwen. Nou ik heb me ingehouden, maar als ze dat ding tegen me hakken of tegen mijn hond aan hadden gereden had ik het aan gort geschopt. ~~}>

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:10

Waarom zeg je daar niks van? Dit hoef je toch al niet te pikken. Dan denken ze dat het maar heel normaal is.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:11

ik had sowieso niet de moeite genomen om het ding te ontwijken :=

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:14

Eigenlijk zou je dan meteen je voet erop moeten zetten, ding oppakken en mee naar huis nemen.
Dan over je schouder nog even je adres en de mededeling dat je een bepaalde bloemensoort erg mooi vind of bepaalde chocola erg lekker vind :P

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:19

Ja, zoiets.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:26

Ikben zo blij dat ik in buitengebied woon :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:49

Hier al heel de avond buiten krijsende kinderen op de trampoline...... ik wil sowieso weer terug naar het buitengebied. Haha.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:50

Ik ruil niet hoor _O-

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:51

Ja buitengebied is echt fijn.
Al zie ik daar soms nog huizen op een kluitje staan en dan 3 kilometer niets.
Wij hebben bewust gekozen voor buren verder weg. Heerlijk.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:51

Of je gaat op bezoek bij een vriendin en dat kind kan zichzelf niet vermaken. Gaat tussen je in zitten. Tv knetterhard en dan nog ssst zeggen dat wij niet zo hard moeten praten.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:10

Palmera schreef:
Magrathea schreef:
ik ben ook sperma geweest maar dat vind ik ook niet leuk :=

Ik wel! Toen was ik ook al de beste! :')

Jij ook al? Ik was ook de beste! :j

Het huis tegenover ons is verkocht. Mensen hebben 3 kleine kinderen. De oudste is van de paarden, ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan..
Vooralsnog zijn ze zeker dit jaar nog wel aan het verbouwen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:10

[***] schreef:
Net lekker met de hond wezen wandelen toen er twee van die kinderen met van die bestuurbare auto's midden op de straat aan het spelen waren, dus ik wil er langs lopen, begint er eentje 'tegen die vrouw aan rijden' te schreeuwen, dus nog net over de auto heen kunnen stappen. Ik loop gewoon verder en negeer ze, maar natuurlijk is het nodig om achter mij aan te lopen met de bedoeling die auto tegen mij aan te sturen. En maar blijven schreeuwen. Nou ik heb me ingehouden, maar als ze dat ding tegen me hakken of tegen mijn hond aan hadden gereden had ik het aan gort geschopt. ~~}>

Dat flikken ze bij mij maar 1 keer als ik de reu bij heb
_O-
Das gelijk exit auto want die vreet hem accuut op :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:23

Als het even kan dan bemoei ik me er niet meer voordat ik boze ouders op m'n dak krijg. := Sommige ouders vinden het niet leuk als je hun prinsje/prinsesje op hun plek zet heb ik eerder als eens geleerd.

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:58

Ik hoor nog altijd van mijn ouders (als ik er ben) "och meisje dat komt nog wel hoor, nu wil je niet maar als je straks 30 bent wel hoor" (ik ben 25).

Ik ben niet het type om moeder te worden, ik heb geen geduld en het doet me eigenlijk niks als ik andere vrouwen zie met hun kinderen. Ik ben nou eenmaal iemand die haar paarden genoeg vind :D Mijn vriend wil ook geen kinderen, hij vind dat ik al lastig genoeg ben :') .

De laatste tijd hoor ik ook steeds vaker "val je op meisjes of op jongens" als ik vertel dat ik geen kinderen wil. Alsof dat er überhaupt mee te maken heeft (ik val overigens zelf op beide maar heb momenteel dus al 4 jaar een vriend).

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 23:36

Over katten gesproken,
Ik heb een 5 jarige kater, die doods en doodsbang is voor kinderen :')
We hebben meneer bij een gezin vandaan met 6(!) kinderen van de leeftijd van 1 tot 12, en wat ze met hem hebben gedaan, geen flauw idee, maar hij hoeft maar een kind te zien (alles onder de 1.20 m en verder alles wat druk is) en hij gaat super zielig in een hoekje zitten, met zn haren recht omhoog, en is dan ook de rest van de dag ontzettend van slag.
Het moge duidelijk zijn dat hij niet heel goed behandeld is door die kinderen. Volwassen heeft hij geen probleem mee, zolang hij eerst even de spreekwoordelijke kat uit de boom mag kijken.

Een kat naar mijn hart <3

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 00:47

Ik heb een kat weggehaald als die in mijn flat buiten kinderen hoorde verstopte ze zichzelf al!!! Echt zooooo bang. Die mensen waar ik haar vandaan had deden niksssss tegen het terror gedrag van hun kind toen ik haar ging ophalen. Zo zielig.