[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:32

Diva heb ik vandaag op, maar ik voel me idd nogal herfstig :') Dat het hier nu iets regent draagt daar aan bij denk ik :))
Morgen maar weer een wat lichter kleurtje!

Cinnepin ging het makkelijk van paars naar blond? Want daar zijn ze denk ik wel even mee bezig geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:47

Cinnepin schreef:
vandaag

[ [url=m/zA7LNF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat voor ondertoon gebruik je in je foundation? Het valt me op dat je nek en gezicht niet goed matchen

Ik ben fan van cremecup <3

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 12:24

Ik vind hem eigenlijk wel matchen

Djilna, het is geblondeerd met olaplex...heeft wel ff er in gezeten ja :) Toen was het wit :D Dis is er weer een assige tint over gezet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 12:29

Ik vind het een leuke look cindy. Vind deze haarkleur je leuker staan dan die paarse kleur. :)

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 12:31

Ziet er goed uit Cinnepin! Vind het een mooie kleur, en die Olaplex ga ik onthouden. Ik probeer mijn haar al een tijd wit-ig te krijgen haha.

Ik moet zeggen dat je make-up nu ook veel meer opvalt, niet alle aandacht word meer naar je haar getrokken!

Vind het leuk dat subtiele roze!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 12:32

Olaplex is echt de hemel voor je haar. <3

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 12:33

Dank jullie wel. Hele leuke reacties :)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 12:41

Ik vind je makeup er heel mooi uitzien cinnepin, vind dat roze je erg goed staan!
Ik het idee dat je foundation inderdaad niet helemaal matcht met je nek. Vind je haar er ook echt top uitzien lengte en kleur doen je echt goed!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 12:47

dankjullie wel :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 14:37

Ik heb ook het idee dat je gezicht te roze is ten opzichte van je nek, Cinnepin :j en ik denk dat als je je wenkbrauwen een keer goed in vorm laat brengen, je een veel openere blik krijgt. Ze zijn nu heel recht/vormloos, waardoor je een beetje bedroefd kijkt.

Mijn favoriete MAC lipstick is Velvet Teddy, de enige lipstick ooit die ik op heb gekregen :)) verder in de herfst en 's winters grote fan van Sin en Diva.

Ga zo eindelijk het Naked Heat palette van UD bestellen, kreeg een mailtje dat 'ie op voorraad was, jeej!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 16:11

Vind dat naked heat weinig nieuws met zich mee brengt eigenlijk. Best nieuwsgierig waarom je er voor gaat!

Ik wil mijn wenkbrauwen ook eens laten doen maar hoe en wat doen jullie eigenlijk? Nog nooit gedaan :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 16:19

Omdat dat echt mijn kleuren zijn, en de shimmers die erin zitten echt heel gaaf (en imo wel vernieuwend) zijn :) kan nooit genoeg oogschaduw hebben in warme tinten!

Ik laat mijn wenkbrauwen bijna nooit doen, omdat ik eigenlijk best tevreden ben en vooral bang ben dat anderen ze juist verpesten :)) pluk bijna dagelijks haartjes weg en af en toe trim ik ze iets.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 23:13

Ik vind heat ook heel gaaf hoor! Ben bang dat ik er uiteindelijk ook voor zwicht :=
Super mooie haarkleur en look cin :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 23:40

Ik vind het ook een mooi palette. Maar bijv de Violet Voss Holy Grail palette ook :+:

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 00:05

Aas nu op de nieuwe ABH. Mies heeft swatches laten zien en wauwie <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 08:29

Heat wil ik ook al vanaf het begin :j hoop hem in Dublin te scoren volgende week en anders bestel ik hem :j ik vind het echt zo'n gaaf Palette! En dit heb ik normaliter nooit bij UD :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 08:39

Ik vind het een heel mooi palette en absoluut wat toevoegen aan de Naked collectie van UD :j
Maar voor mij persoonlijk... ik weet niet... ik glij er niet van van mijn stoel...

Maar ik zit sowieso even in een make up dip merk ik.
Draag echt bijna niks, alleen wenkbrouwen en mascara, misschien een simpel lipstickje als ik daar zin in heb en dan vaak Hug me, die eigenlijk alleen glans geeft :')

Denk dat ik in Dublin mijn lol in make up wel weer terug krijg, 5 dagen shoppen *\o/*

Cin, ik denk echt dat het mooier zou zijn als je een tintje geler zou gaan in je foundation en je wenkbrauwen wat strakker zou aanzetten.
Nu is je look verder goed, maar mijn aandacht wordt naar het kleurverschil en de lichte, bushy wenkbrauwen getrokken en dat is jammer.

De nieuwe ABH doet me echt niks, totaal mijn kleuren niet.
Ik blijf nog steeds twijfelen over MR...
:+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 08:39

Heat wil ik ook heel erg graag. Het is dat ik komende tijd echt geld er niet voor heb. Maar anders was die er al geweest.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:20

Ik nu ook echt al weken naakt op mascara na. ik ga zo weer eens spelen denk ik :j denk dat t in Dublin wel goed komt als we beide staan te tutten Anc :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:57

Iemand hier nog interesse in MAC fanfare, Morange en JS Flamethrower?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 10:34

Waarom doe je Morange weg? Te oranje? Of omdat het een amplified is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 10:35

Omdat het een amplified is :j

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 11:01

Ik heb ze laten epileren en zit er over te denken er een verfje in te doen ( wenkbrouwen ) Heb een vriendin als kapster en die doet dat ook allemaal er bij :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 11:08

geregeld, mn wenkbrauwen worden van de week geverfd :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 11:51

Leys schreef:
Ik vind het een heel mooi palette en absoluut wat toevoegen aan de Naked collectie van UD :j
Maar voor mij persoonlijk... ik weet niet... ik glij er niet van van mijn stoel...

Maar ik zit sowieso even in een make up dip merk ik.
Draag echt bijna niks, alleen wenkbrouwen en mascara, misschien een simpel lipstickje als ik daar zin in heb en dan vaak Hug me, die eigenlijk alleen glans geeft :')

Denk dat ik in Dublin mijn lol in make up wel weer terug krijg, 5 dagen shoppen *\o/*

Cin, ik denk echt dat het mooier zou zijn als je een tintje geler zou gaan in je foundation en je wenkbrauwen wat strakker zou aanzetten.
Nu is je look verder goed, maar mijn aandacht wordt naar het kleurverschil en de lichte, bushy wenkbrauwen getrokken en dat is jammer.

De nieuwe ABH doet me echt niks, totaal mijn kleuren niet.
Ik blijf nog steeds twijfelen over MR...
:+

Stop met twijfelen en koop MR! *\o/* Hij is zo fijn en mooi haha.

Ben wel erg benieuwd naar de UD Naked heat, hij is prachtig <3 en had Mies nou swatches van de nieuwe ABH? Staan die hier al ergens? Ben ik erg benieuwd naar! Sinds ik MR heb grijp ik bijna alleen maar daar naar. En Juvia dan. De rest blijft eigenlijk liggen.

En nu ik toch weer een beetje meeklets ook maar een fototje dan, van gister met de oranjetinten uit MR. En geen lipstick want ik ging uit eten hehe.

Afbeelding