Ik heb daar beroepsmatig ervaring mee. Het verschilt per middel of en welke effecten er te verwachten zijn en die effecten kunnen niet alleen per patient, maar ook nog door de tijd veranderen postoperatief.
Te complex dus om een algemeen antwoord op de vraag te geven. Maar ik wil via pb best even meekijken bij een specifieke vraag. In Leeuwarden worden patiënten met dit soort medicatie rondom de operatie door een klinisch farmacoloog gezien die hier specifiek aandacht aan besteed.
_Friemel
Geplaatst: 12-06-25 08:56
Essie73 schreef:
Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met een maagverkleining en het gebruik van antidepressiva?
Yes, ik ben uiteindelijk gezakt wel in dosis maar verder geen last of gejojo of weer aankomen enz. Voel je vrij om meer te vragen
Ik gebruik antidepressiva permanent en ook als alternatief voor mijn ADHD omdat ik slecht ga op stimulantia
Bedankt voor alle antwoorden! Het afvallen lukt gewoon niet, alle dieeten werken maar even. Sporten zorgt er alleen voor dat ik minder snel aankom. Ben dus best wanhopig. Fijn om te weten dat er begeleiding is bij het gebruik van AD.