Geplaatst: 28-05-16 09:30
Dank je... Conducteur is net geweest... Tis gelijk een stuk rustiger in de eerste klasse (Yep.. Ik heb een toeslag 2-1 gekocht... Op zulke afstanden vind ik dat het geld wel waard )
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Pfff stress hier! Deze intercity gaat niet verder dan Eindhoven... Op de borden op het perron stond wel Weert (en verder)... En de omroep in de trein is niet te verstaan...
Hoop maar dat ze omriep dat het achterste treinstel in Eindhoven blijft en het voorste wel naar Weert gaat... Hoorde nl. wel voorste en achterste.... De sprinters rijden niet door werkzaamheden (rijden bussen), maar de intercities zouden geen last hebben van de werkzaamheden, volgens de routeplanner...
Killyenn
Geplaatst: 28-05-16 11:29
Oei, succes banjer!
Ik ben benieuwd naar foto's van de nieuwe tattoos!
Ik mag zelf woensdag weer, heb er erg veel zin in, en begin nu ook wel weer een beetje vlinders te krijgen. Het is met een guest-artist, hij komt op m'n arm van de binnenkant van m'n elleboog tot bovenkant buitenkant in een curve, om m'n al bestaande schouder tattoo heen. Als begin van een half-sleeve. Deze wordt gebaseerd op schetsen van de Mackintoshes, twee kunstenaars uit Glasgow
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik heb zelf alleen nog maar een foto die ik zelf gemaakt heb met folie erop. Dus waar de inkt in de weg zit en aan alle kanten nog uitloopt Oh, en een foto die op de conventie gemaakt is waar mijn artiest bezig is
Deze is dus nog totaal niet representatief, maar alvast een idee voor hoe hij is:
Killyenn
Geplaatst: 28-05-16 11:57
Dacht even dat dat allemaal bloed was, maar neem aan dat daar een element van watercolour in zit?
Ja, dat is voornamelijk de inkt, haha. Hoop ik tenminste, maar ik kan het zelf lastig zien omdat die kant op draaien pijn doet
De folie is trouwens een apart soort die op de huid plakt. Ik moet hem er ook 3 dagen op laten zitten, tenzij hij gaat bloeden, dan moet ik hem er vandaag afhalen. Ik moet zeggen dat ik hem tot nu toe fijner vind zitten dan de normale plastic folie.
Daphx93
Geplaatst: 28-05-16 15:44
Jeeej! 8 juli mag ik weer voor een tattoo! Deze keer op mijn voet Volgend jaar wil ik toch echt wel met mijn sleeve beginnen!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik kom trouwens terug op het feit dat ik deze folie fijner vond. Hij begon te lekken, dus heb het er onder de douche vanaf gepeuterd, maar ik ging bijna out. Het plakt natuurlijk aan de huid, dus het is net alsof je er een pleister af trekt. Wat een verschrikking.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Dat folie had ik ook inderdaad. Dat is toch ook voor brandwonden? Werd mij iig verteld. Ik viel ook bijna flauw toen ik (na 2?dagen de folie eraf trok).
En leuk GA, ben heel benieuwd naar een foto zonder folie Hier kriebelt het ook wel weer voor een nieuwe tattoo... Die van die winactie van Blackbear van de week, zoiets zou ik supergraag willen! Met bloemetjes
Supervixen: ik zal de fotograaf vragen of ik de foto mag plaatsen, ivm copyright en toegestane bewerking (hoofdstel weggephotoshopped)... Voor de tattoo had ik iig wel toestemming