Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maatje987 schreef:Wat is het hier eigenlijk rustig
Ik word dinsdag door de sportschool gebeld voor een afspraak
Heb al heel het topic doorgelezen en haal echt enorm veel inspiratie uit al jullie berichten en wil misschien als dat mogelijk is bij mijn sportschool ook is een groepslesje mee pakken.
V_eraa schreef:Het topic is inderdaad heel erg rustig geworden! Fijn dat je er veel inspiratie uithaalt. Ik vind groepslessen zelf het fijnst omdat ik echt gemotiveerd moet worden.
maatje987 schreef:Ik heb inderdaad alles gelezen ook over jou gianti vind het echt super inspirerend om dat te lezen . Doe je nog aan paaldansen of dat niet meer ?
Gianti schreef:maatje987 schreef:Ik heb inderdaad alles gelezen ook over jou gianti vind het echt super inspirerend om dat te lezen . Doe je nog aan paaldansen of dat niet meer ?
Wat super leuk om te horenhelaas moest ik stoppen omdat mijn lichaam niet meer trok. Maar blijf hoop houden dat ik er ooit weer in hang!
maatje987 schreef:Maandag moet ik om twee uur bij de sportschool zijn en mag ook mee doen met de groepslessenen zag op hun website dat se ook een groepsles buikspieren hebben daar wil ik we graag is aan mee doen
maatje987 schreef:Zal ik doen ben nu enorm zenuwachtig dus mijn spieren in mijn nek zitten weer is vast
En ben bang maar dit is ook omdat ik met gym alltijd ben gepest omdat ik te zwaar ben
Ik ga absoluut sporten dat zeker maar ben bang dat ik weer uitgelachen word net als paar jaar terug