Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 07:40

Hoe gaat het hier met iedereen?

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 22:11

Laten we het over mij niet hebben.. Sport echt veeeeeeeeeeeelste weinig hier op Curacao.. Ik maak er gewoon geen tijd voor..

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 22:14

Mag ik mij hier ook melden? Ben vorige week zaterdag begonnen met fitness. Vorige week 1 les bodybalance gedaan. Deze week 1x begeleidt fitness gehad en ga aankomende vrijdag weer. Ik zit dus echt nog in de opbouwfase. Hopelijk mag ik hier mee komen kletsen :)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 14:03

Ik vraag me af hoe het met iedereen gaat? Nog lekker bezig met sporten?

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 16:04

heee ! Ik heb het sporten na Curacao weer lekker opgepakt! Ik ga sowieso iedere maandag en woensdag naar de sportschool en probeer op dinsdag of donderdag ook te gaan. Daarnaast fiets ik zo'n 4x in de week naar school dat is in totaal 20 km per dag en rijd ik nog paard :)

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 23:11

Hi, ja hier nog lekker bezig. 2x sportschool, 1x sponning en 1x uur banen zwemmen per week. Zomervakantie pauze gehad maar vanaf september weer lekker bezig. Nu het snoepen nog afleren...

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:55

Goed bezig! Ja ik moet ook weer stoppen met het snoepen....:( verder ook lekker bezig.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 14:37

Mag ik mij hier ook melden ?

Ik ga zodra ik groen licht krijg van mijn fysio inverband knie blessure ook beginnen in de sportschool

Ik ben veel en veel te zwaar en ik heb dus overgewicht ik wil hier van af ben er helemaal klaar mee het eten gaat goed en heb ik onder controle nu alleen de beweging nog

Voor mij is de drempel iets groter door mijn autisme ook ik zie er aan de ene kant tegen op maar heb er ook enorm veel zin in ben ook wel bang wat mensen van mij zullen vinden meestal word ik uitgelachen als ik ergens loop omdat ik dus veel te dik ben hierdoor zie ik er dus ook tegen op om te gaan maar ga wel gewoon.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 22:02

Welkom!
Wat goed dat je met je overgewicht aan de slag gaat. Naar een nieuwe sportschool gaan is altijd even spannend. Ik denk dat de meeste mensen dat vinden hoor. Ik zou wel kijken dat je een sportschool zoekt waar je je op je gemak voelt.

Weet je al wat je gaat doen? Fitness en of groepslessen? Bij fitness is iedereen vooral met zichzelf bezig en mijn ervaring met groepslessen zijn ook positief.
Probeer niet teveel te denken dat mensen je zullen uitlachen...dat is niet zo. Vaak hebben ze juist respect dat je zo goed bezig bent.

Is er anders niemand die met je mee wilt?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 05:37

Ik ga echt voor de fitniss groepslessen wil ik misschien wel gaan doen maar voorlopig nog niet

Goede sportschool heb ik al gevonden :D super aardige mensen en het contact verloopt goed

Ik ga wel alleen dit omdat dat voor mij juist goed zou zijn om dit alleen te doen

Ik heb er onwijs veel zin in en hoop vanmiddag goed nieuws te krijgen van mijn fysio therapeute.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 15:40

Ik mag *\%/* mag alleen nog biet hardlopen en oefeningen waarbij mijn voet in de lucht hangt en de step(?) Ook niet maar daar moet ik zelf nog even naar kijken of dat gaaat zei ze

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 20:06

Fijn dat je mag!! success!

Bij mij ging de Zumba gisteren niet door maar toch mezelf naar de sportschool geschopt en wat oefeningen gedaan

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 09:19

Wat is het hier eigenlijk rustig

Ik word dinsdag door de sportschool gebeld voor een afspraak

Heb al heel het topic doorgelezen en haal echt enorm veel inspiratie uit al jullie berichten en wil misschien als dat mogelijk is bij mijn sportschool ook is een groepslesje mee pakken.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 12:34

Het topic is inderdaad heel erg rustig geworden! Fijn dat je er veel inspiratie uithaalt. Ik vind groepslessen zelf het fijnst omdat ik echt gemotiveerd moet worden.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 12:38

maatje987 schreef:
Wat is het hier eigenlijk rustig

Ik word dinsdag door de sportschool gebeld voor een afspraak

Heb al heel het topic doorgelezen en haal echt enorm veel inspiratie uit al jullie berichten en wil misschien als dat mogelijk is bij mijn sportschool ook is een groepslesje mee pakken.

Success!!

Ik train momenteel alleen nog maar thuis :) sportschool is to much voor mijn lijf. Maar ben best tevreden over hoe mijn lijf erdoor eruit ziet, begin zowaar blokjes terug te krijgen.. fysiek mag uiteraard veel beter, maar ja dat is dus lastig punt

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 13:25

Ik heb inderdaad alles gelezen ook over jou gianti vind het echt super inspirerend om dat te lezen . Doe je nog aan paaldansen of dat niet meer ?

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 22:26

V_eraa schreef:
Het topic is inderdaad heel erg rustig geworden! Fijn dat je er veel inspiratie uithaalt. Ik vind groepslessen zelf het fijnst omdat ik echt gemotiveerd moet worden.

Dit herken ik wel haha. Topic is idd rustig geworden. Ben sinds kort begonnen met tennis onder het mom...een keer totaal wat anders. Super leuk!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 22:30

maatje987 schreef:
Ik heb inderdaad alles gelezen ook over jou gianti vind het echt super inspirerend om dat te lezen . Doe je nog aan paaldansen of dat niet meer ?

Wat super leuk om te horen <3 helaas moest ik stoppen omdat mijn lichaam niet meer trok. Maar blijf hoop houden dat ik er ooit weer in hang!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 06:03

Gianti schreef:
maatje987 schreef:

Wat super leuk om te horen <3 helaas moest ik stoppen omdat mijn lichaam niet meer trok. Maar blijf hoop houden dat ik er ooit weer in hang!

Zal voor je duimen :D

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 19:10

Maandag moet ik om twee uur bij de sportschool zijn en mag ook mee doen met de groepslessen :D en zag op hun website dat se ook een groepsles buikspieren hebben daar wil ik we graag is aan mee doen

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 10:43

Mag ik me hier ook melden? :o

Ben niet zozeer een fitness beginner qua ervaring, maar wel een fitness beginner qua niveau op het moment.

Ik kom terug van een lange revalidatieperiode vanwege een schouderblessure. En ik ga weer fitnessen na 4 jaar 'niks' gedaan te hebben (alleen fysiotherapie gehad). Ik wil twee keer in de week gaan, met als doelen: conditieopbouw en spieren versterken. En als bijkomend voordeel;vetverbranding, maar dat is niet heel hard nodig.

Ik zit ook te denken aan groepslessen. Iets van 'Boxing' of 'Body Attack'. Omdat zo'n les mijn conditie-grens eerder opzoekt dan ikzelf.
Heeft een van jullie hier ervaring mee?

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:20

Welkom Sabini

Ik volg Attack bij mij in de sportschool & ik vind het heel fijn. (Als ik bezig ben niet, dan denk ik waar ben ik nu weer aan begonnen) Maar zou zelf nooit zo ver gaan. Ik merk echt dat het steeds beter gaat. Ben half augustus begonnen met deze les en doe deze wekelijks! Een echte aanrader

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 11:19

maatje987 schreef:
Maandag moet ik om twee uur bij de sportschool zijn en mag ook mee doen met de groepslessen :D en zag op hun website dat se ook een groepsles buikspieren hebben daar wil ik we graag is aan mee doen

Laat je even weten hoe het gegaan is? :)
Moet mij deze week ook weer naar de sportschool slepen..na een heerlijke vakantie.
Als ik eenmaal in mijn ritme zit is het geen probleem..maar eenmaal even gestopt.. moet ik mezelf weer een schop geven:o

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:00

Zal ik doen ben nu enorm zenuwachtig dus mijn spieren in mijn nek zitten weer is vast

En ben bang maar dit is ook omdat ik met gym alltijd ben gepest omdat ik te zwaar ben
Ik ga absoluut sporten dat zeker maar ben bang dat ik weer uitgelachen word net als paar jaar terug

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:06

maatje987 schreef:
Zal ik doen ben nu enorm zenuwachtig dus mijn spieren in mijn nek zitten weer is vast

En ben bang maar dit is ook omdat ik met gym alltijd ben gepest omdat ik te zwaar ben
Ik ga absoluut sporten dat zeker maar ben bang dat ik weer uitgelachen word net als paar jaar terug

Ik heb het nog nooit gezien dat iemand uitgelachen werd... nou ja 1x toen iemand meer selfie maakte voor spiegel dan echt trainde :P heb altijd juist een positieve motiverende sfeer ervaren naar iedereen die serieus bezig was