Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 17:23

naomiiiii schreef:
[ [url=m/t4vGFk.jpg]Afbeelding[/url] ]

De tussenstand na de kalender... :+

Ik vind dat dit heel leuk gedaan hebt.
Mag ik vragen waar je dit kastje vandaan hebt?

Bij mij zit het eigenlijk in zo'n 3 ladenkistje, maar eigenlijk wil ik het ook uit gaan stallen, zodat het stabieler en overzichterlijk is. Iemand tips? :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 17:28

Bij de sale zie je nog geen prijzen toch? Of is het altijd een bepaald percentage?

Banyu

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 17:32

Voor nu zie je daar de normale prijzen, en boven aan staat dat de korting varieert van 30 tot 50%.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 17:50

Banyu schreef:
naomiiiii schreef:
[ [url=m/t4vGFk.jpg]Afbeelding[/url] ]

De tussenstand na de kalender... :+

Ik vind dat dit heel leuk gedaan hebt.
Mag ik vragen waar je dit kastje vandaan hebt?

Bij mij zit het eigenlijk in zo'n 3 ladenkistje, maar eigenlijk wil ik het ook uit gaan stallen, zodat het stabieler en overzichterlijk is. Iemand tips? :D

Is dat niet gewoon de kast ban de Ikea?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 18:02

Afbeelding
Ik zie er een beetje tegenop om mijn collectie te re-organiseren. :+ Vooral omdat ik echt niet meer vakjes leeg kan maken. Heb wel meer kasten maar niet meer plek. :')

Ja kast is nu super vies en stoffig en rommelig. Ik ga er morgen aan beginnen. :')

En ja dit is gewoon kastje van de Ikea! 30 euro per stuk en volgens mij heet het de kallax?

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 21:01

Net voor t eerst de Yalda douceschuim gebruikt. Die is echt zooo lekker! <3

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 00:01

Ik kom hier even binnenvallen. Heb van mijn moeder een bon gekregen voor rituals twv e20. Ik heb echt een lastige huid en snel eczeem. Nu ben ik al een tijd opzoek naar een goede shampoo voor mijn hoofdhuid (héél gevoelig en op het moment erg onrustig en veeeel jeuk. Nu zag ik die gepersonaliseerde elixers. Heeft iemand daar ervaring mee?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 00:18

Dayanara schreef:
Ik kom hier even binnenvallen. Heb van mijn moeder een bon gekregen voor rituals twv e20. Ik heb echt een lastige huid en snel eczeem. Nu ben ik al een tijd opzoek naar een goede shampoo voor mijn hoofdhuid (héél gevoelig en op het moment erg onrustig en veeeel jeuk. Nu zag ik die gepersonaliseerde elixers. Heeft iemand daar ervaring mee?

Geen antwoord op je vraag, maar heb je Juhldal al eens bekeken? Is ook prijzig maar zijn speciaal voor dit soort klachten ontwikkelde shampoo's. https://nl.juhldal.com

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 00:55

Hey! :)

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de scrub in een tube?

Afbeelding

Afbeelding

Ik zag bijv. bij de sakura, maar ook buddha, lijn dat er zowel een tube als pot is. Ik heb zelf alleen maar ervaring met de pot, vind deze heel lekker. Maar vind een tube makkelijker om te gebruiken. Daarom: Is de inhoud van de tube anders dan in de pot? (En dan bedoel ik echt de scrub zelf, niet de hoeveelheid :P)
In de pot is naast scrub ook een verzorgende body Cream of olie denk ik, misschien dat dit in de tube dan niet is? Dat vind ik juist zo prettig. :o

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:06

Het kan best zijn dat de scrub de tube meer een scrubcréme is.

En? Wordt er al druk geshopt in de sale? Ik heb even gekeken maar er is niets wat ik binnenbafzienbare tijd moet hebben.

Happiness91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:14

Leuke producten in de sale *\o/* ik ben voor de happy buddha geurstokjes, doucheschuim, douche olie & Bodycreme gegaan. Heerlijk :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:21

Ik ben ook geslaagd! Eigelijk voor een verjaardag maar beetje uitgeschoten :Y)

De tube is anders dan de pot, maar verschilt ook per merk. Ik vind de kleine pot van Dao heel fijn, de tubes ook. Maar die van happy buddha te grof. Zit idd wel overal due olie bij..

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:24

Brittollie de shower/douche scrubs zijn fijnere korrels dan de suikerscrub in pot zoals van de ayurveda lijn bv. De showerscrub schuimt eerder dan dat het zo’n olieachtige laag wordt. Ik geef de voorkeur aan de shower scrubs +:)+ .

Hier ook geshopped in de sale, woody vanille geurstokjes en HB navulling. Twijfelde nog over de woody vanille kaars maar omdat ik geen idee heb of ik m uberhaupt wel lekker vind ruiken toch maar niet gedaan... ben wel gek op vanille en houtachtige geuren, dus ben benieuwd :D .

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:27

Jaaaa k zat echt minuten af te tellen, greep mis op de tray helaas, maar heb toilet en make up tasjes geshopt <3 En nog wat keukenspul (afwasmiddel, handzeep en handwas) en natuurlijk de HAPPY2019 code gebruikt.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:31

Ja de happy2019 voor €5,- korting boven de €45,-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:33

Oeeeeh kom er net achter dat de 2017 kalender er ook op stond, dus nog maar een bestelling gedaan <3

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:34

Mascara, nagellak en douchefoam besteld :). Heerlijk!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:37

Ik ben niet zo onder de indruk van de sales, maar ga paar daagjes naar Brussel, dus ben benieuwd wat ze daaro hebben :D

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 02:06

Ik heb de:
Anhata douche foam
Happy buddha douchefoam
Happy buddha geurstokjes
Hammam geurstokjes
2 hammam handzeep
1 happy buddha handzeep navulling
Happy buddha deoroller
Yalda douchefoam ( had van mijn ma de bodylotion gekregen in ons kraampakket).

Sommige dingen voor mijn vriend.
Met de korting maar €60 betaald, dus we hebben voorlopig weer genoeg.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 06:37

Ik heb de geurstokjes van karma besteld, make-up tasje en toilettas en een nagellak :D

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 07:52

Alwiene schreef:
Oeeeeh kom er net achter dat de 2017 kalender er ook op stond, dus nog maar een bestelling gedaan <3

_/-\o_ Geweldig! Heb er ook twee besteld, ik had vorig jaar alleen de boom-versie, en voor dat bedrag wil ik in januari best nog een keer elke dag een deurtje openmaken. :j
Even kijken wat ik met de tweede ga doen, misschien laat ik die liggen voor eind 2019, maar is natuurlijk ook leuk als cadeau [o] op den duur.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 08:03

Ik zag dat ik weer beloon punten had gekregen. Gelijk maar even opgemaakt aan rituals.
Er is geen grote keus maar dat maakt niet uit... hebben is houden hè... stel je voor dat de punten weg lopen..._O-

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 08:54

Stond het er trouwens al bij dat de 2017 kalender niet in combinatie met promotions (codes) is? Ik dacht net, doe er nog eens twee in de basket, wil de code toevoegen, maar dat accepteert ie nu niet (meer). Lukte net bij mijn eerdere bestelling wel. Hoeveel mensen zouden voor 24,75 euro een advent kalender hebben gescoord voordat ze bij Rituals erachter kwamen dat dat niet de bedoeling was? ;-)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 09:26

Ik heb ook besteld! Heb net netjes gehouden :D Ritual of Anahata show foam en de advent kalender van 2017! Wil hem al 2 jaar zo graag maar vind hem veel te duur. Dus ik ga nu denk ik maar aftellen tot 24 januari 2019 :')

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 09:41

Hier ook ingeslagen, met name de gezichtscreme in dat pompje. Ik vind het zoooo jammer dat die uit het assortiment is. Doe er ongeveer twee jaar mee, dus kan weer even vooruit. Daarnaast nog een grote toilettas, ik had een kleinere maar die blijkt voor langer dan een nacht toch niet helemaal praktisch.

Moet wel zeggen dat ik me voor de rest heb ingehouden, vorig jaar voorgenomen om alle voorraad wat op te maken en dat lukt aardig goed. Er zat ook niet zoveel van mijn favoriete lijnen bij. Alleen een holi bodycream gekocht met de happy2019 code :D

Ik hoop alleen dat er nog reisformaten weer komen van de shampoos, mijn kleine Ayurveda is op en dat is toch wel een musthave voor mij.