Kleur vind ik echt helemaal niks, maar zit er wel netjes op. Ik vind de art ook leuk Taz, alleen ik vind de scheur (tenminste, ik ga er van uit dat het een scheur is) niet mooi, of nou ja, ik vind hem zonder mooier.
Ik vind de kleur wel leuk, hou van roze, maar de glittertjes minder.
De guilty pleasure is stiekem leuk!
De scheuren op mijn duimen zoals op de foto die ik eerder postte heb ik toch weten in te pakken met de theezakjes-methode en er vervolgens een dikke smeer gellak erop (nuja, meerdere lagen dan). Ik hoop dat het zo even goed blijft, ik ben straks 10 dagen in Göttingen voor het werk en dan kan ik niet zoveel aanpassen.
Wbt de aluminium-inweek methode beviel het me wel goed om daaroverheen weer handschoentjes aan te doen (van die latex dingen), want dan kun je nog wel gewoon dingen doen en zit je niet een half uur gehandicapt op de bank.
Ik vind de scheuren van de jeans ook niet zo mooi, misschien ook wel te grof:) Zonder wel heel mooi, of misschien een klein scheurtje op een accentnagel?
Kleurtje is niet mijn ding, ik vind zo'n licht kleurtje wel leuk, maar niet met een shimmer. Komt misschien ook omdat het me totaal niet staat. Jij kan hem wel heel goed hebben!
Ik vind het kwastje van ChG heel fijn, niet zo breed en makkelijk hanteerbaar en de kleuren zijn fantastisch! Er zitten een paar tussen die een minder fijne formule hebben, maar dat geldt voor elk merk wel.
De neons van ChG zijn berucht om hun meer dan slechte formule, maar de kleuren... oh boy...
Verder zijn ze zeer betaalbaar en 3-free (of tegenwoordig al 5-free?) en blijven ze bij mij redelijk goed zitten, maar dat is per persoon verschillend natuurlijk
Nee, geen cleanup. Dank je wel voor je compliment! Het is gewoon een kwestie van goed en veel oefenen. Ik denk dat ik een keer een filmpje ervan op mijn blog zet.
Niet mijn ding... goh verrassend maar staat je wel goed
Ik zit te dubben wat ik voor een crematie moet lakken.... Volgens mij heb ik niet zoveel rustige creme lakjes.... niet te fel kleurtje enzo. Zou smolder kunnen?