Die van Nessa is meer mijn smaak, waar staat 'ie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisaaBloem schreef:http://i1094.photobucket.com/albums/i46 ... WA0006.jpg
Kunnen jullie hem zo zien? Krijg hem niet zichtbaar...
nuka schreef:LisaaBloem schreef:http://i1094.photobucket.com/albums/i46 ... WA0006.jpg
Kunnen jullie hem zo zien? Krijg hem niet zichtbaar...
gaaf!!!!!!
ik ben 2 hondenpootjes op mijn been, wil er ook nog iets bij en zat zelf ook aan zoiets te denken, evenn sparen dus.![]()
maar echt onwijs gaaf!
Resfeber schreef:Hoe denken jullie over tattooages in het buitenland zetten?
Het is niet zonder gevaar, dat weet ik. Maar bij goede aangeschreven shops bijvoorbeeld in NYC, Parijs, etc. hoeft besmettingsgevaar toch niet groter te zijn dan hier in Nederland? Ik snap dat dit gevaar er wel bestaat als je bij een willekeurige shop in Turkije een tattoo laat zetten.
Voor mij is de plaats waar de tattooage gezet is net zo belangrijk als de tatoeage zelf.
Is het ook een probleem met eventueel verkeerd resultaat? Kan je dan moeilijk aankloppen bij een shop hier in Nederland?
Het is niet zonder gevaar, dat weet ik. Maar bij goede aangeschreven shops bijvoorbeeld in NYC, Parijs, etc. hoeft besmettingsgevaar toch niet groter te zijn dan hier in Nederland? Ik snap dat dit gevaar er wel bestaat als je bij een willekeurige shop in Turkije een tattoo laat zetten.
Voor mij is de plaats waar de tattooage gezet is net zo belangrijk als de tatoeage zelf.
Is het ook een probleem met eventueel verkeerd resultaat? Kan je dan moeilijk aankloppen bij een shop hier in Nederland?