Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jotoma schreef:Niemand die level 2 van 6 weeks sixpack heeft? Via youtube mag ook, maar daar kan ik m niet vinden.
Heb nu 2 dagen level 1 gedaan, wow spierpijn! Ook op andere plekken dan de buikspieren, maar vind het resultaat nu al zichtbaarna de training als alles 'opgepompt' is bedoel ik dan. Doen jullie die ook elke dag?
MadelonSunny schreef:Jotoma schreef:Niemand die level 2 van 6 weeks sixpack heeft? Via youtube mag ook, maar daar kan ik m niet vinden.
Heb nu 2 dagen level 1 gedaan, wow spierpijn! Ook op andere plekken dan de buikspieren, maar vind het resultaat nu al zichtbaarna de training als alles 'opgepompt' is bedoel ik dan. Doen jullie die ook elke dag?
Ik ben ook op zoek naar level 2Van level 1 heb ik geen spierpijn meer dus ben toe aan level 2
Edit: Ik heb net voor de afwisseling level 1 van 30days Shred gedaan maar dat stelde voor mij weinig voor. Zijn level 2 en 3 veel moeilijker of zou ik dan beter gelijk naar Ripped in 30 kunnen gaan?
Ik zie net dat Killer Abs ook niet meer online staat
Volgens mij kan ik beter gaan kopen
Jotoma schreef:Ik ben nu een kleine 1,5 week 6w6p aan t doen. Opzich wel tevreden met resultaat, maar ik mis de hoeveelheid cardio. De blokjes komen wel, maar na een vakantie barcelona is de vetrol bij de buik wel aangevuld. Met de shred had ik qua vet sneller resultaat. Maar ik doe dit nog 1,5 week en dan over na ripped in 30.