Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:52

;)

Ik sport in een goede sportbh ( die heb ik genoeg van het paardrijden) en hemdje/ kort broekje of joggingbroek en hardloopschoenen
Haar hoog in een staart.
Ik ga nu halverwege 2 pas weer echt een beetje zweten. Begin ook vaak met de volgende oefening als jillian nog aan het uitleggen of aan het 'grappen' is
Ik vind die schaats beweging leuk!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 08:57

Sall schreef:
Ik vind die schaats beweging leuk!

:)), die ligt ons nederlanders wel natuurlijk :+ !

Sall

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 09:00

Jij naar level 3! Lekkerrrrrrr!
Ik merkte dat ik terug ging praten of nep terug ging lachen naar bijv Nathalie, toen heb ik mijn intensiteit omhoog gegooid :')

Donatello86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 09:27

Ik heb mn trainingspak aan incl shirt en jasje, extra zweten ;)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 09:42

Tijdje stil gelegen op advies van de fysio, wat vervangende oefeningen gekregen. Dus ik begin vandaag maar gewoon opnieuw :+

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 09:49

(Goede)morgen dames! Wat fijn om te zien dat iedereen al weer zo enthousiast is :)
Ik heb me na mijn baaldag, vanmorgen opnieuw gemeten en de resultaten waren minder drastisch als gisteren :P Helaas geen gewicht afgevallen, enkel aangekomen.

Vandaag komen mijn gewichtjes binnen, dus dan hoop ik dat het wat sneller gaat :) Mijn armen zijn wel strakker, en mijn benen ook een halve centimeter, maar mijn gevarenveld (buik, lovehandles) helaas niet niet :( Heel klein beetje maar.
Maar zoals iemand al heel mooi quote: Ik voel me véél beter, en heb ook echt het idee dat het al wél minder is, dus ik ga stug door met diehard trainen :)

Succes voor de shredders vandaag!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:01

Nou ik denk dat ik maar overnieuw ga beginnen. 2 weken geleden voor het laatste geshred :o
Komt vooral door de kat die zijn poot brak, ben een weekend weggeweest en heb buikgriep gehad.......

Denk dus dat ik maar helemaal overnieuw ga beginnen. Heb echt wel activiteiten staan de komende tijd, maar ik denk dat het wel te combineren is.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:02

He, balen sakkia. Goed dat je overweegt om opnieuw te beginnen :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:03

Nee dat overweeg ik niet hoor, dat ga ik gewoon doen :j
Misschien nog niet vanavond, moet ook naar de nagel mevrouw. Of ik laat het meten even achterwege en ga gewoon bezig en zie wel even wanneer ik dan tijd heb om alles uitgebreid op te meten. Ik denk pas a.s. vrijdag.
Er is nu zeker niemand meer die ook nog maar net begonnen is?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:04

Ik ben zelf op dag 6, dus ook nog niet zo ver. En er zijn er gisteren of eergisteren ook weer een paar begonnen :) Durf zo geen namen te noemen, maar die staan een paar pagina's terug.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:08

Ik voelde hem gisteravond al hangen, ik heb een slechte bui vandaag.
Had voor t shredden al zeurend gevoel in m'n hoofd en werd na m'n post even niet lekker.
Toch maar direct gegeten, had t ook warm/koud, voelde iig niet goed.

Nu nog niet helemaal, toch naar school ben al een uur te laat. Maar m'n hele lijf is moe en ik ben traag en heb van 3 tot 5 nog examen rekenen :(

Echt energiek en fantastisch voel ik me dus ook niet.

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:10

Balen Sakkia! ik zou denk ik ook weer opnieuw beginnen als ik jou was.. Hoe is het met je kat nu?

Ik ga zelf vanavond weer verder, heb nu 3 dagen niet kunnen shredden dus denk dat ik weer bij dag 21 ga beginnen (was inmiddels bij dag 24) dus heel level 3 nog een keer.
Ondanks het niet kunnen shredden gaf mijn weegschaal gisteren weer -1 kg aan, dus mijn gezondere eetgewoonten beginnen effect te hebben! *\o/*

Bzoem, klinkt als een griepje? :(:) het heerst echt enorm...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:27

Met de kat gaat het goed hoor :j Die is heel levendig, maar de AB is nu op en de Metacam ook, dus nu wordt het even spannend hoe het zich houdt...... Nog 2 weken en dan hoop ik dat alles er af mag. Het is nog maar een jonkie, dus bijna niet te houden. Hij mag eigenlijk niet springen, maar kan het soms gewoon niet voorkomen. Hij mag namelijk wel lopen, dus dan ren ik er af en toe als een dolle achteraan, wat hij natuurlijk alleen maar weer leuk vindt :roll:
Dus dan moet hij af en toe verplicht in de bench........

Ik ben ook nog heel moe en slapjes van mijn buikgriepje..... helemaal over is het ook nog niet. Darmpjes zijn nog iets te actief :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:30

Jammer Sakkia... zou idd opnieuw beginnen. Succes!

Morgen shred ik niet, dat zou dag 1 van level 3 zijn. Nou heb ik gisterenavond de yoga meltdown gedaan en nu 'blokkeert' mijn rug een beetje... geen spierpijn maar echt een soort blokkade. Misschien niet zo goed voor mijn lijf. :+ Even kijken of ik vandaag dus wel of niet shred... maar twee dagen overslaan vind ik te veel. :+

Ga nu even meten, dag 20.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:33

zo dag 2 zit er op.
kon het nu goed volhouden. misschien omdat ik gister al zoveel voor de tijd had gedaan. ik dacht nu eerst dit en dan maar rijden/stallen mesten.
klinkt raar maar ik voel me nu al lekkerder. misschien het luie winterzweet eruit gewerkt?
meten heb ik gedaan voordat ik vandaag begon.
wanneer meten jullie? per level of na de tijd pas? al gaat het mij om het fitte worden en conditie. kg en cm eraf is mooi meegenomen (al moet er wel wat af hoor maar dat komt dan zo vanzelf wel)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:34

Balen Sakkia :(:)

itsme: ik meet niet, weeg wel om de 10 dagen. Ben na dag 20 ofzo wel begonnen met foto's maken :+

Ik ga vanmiddag even snel naar 't kruitvat om een matje en bal te halen. Ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Bal is sowieso wel handig ivm zitten, zijn vast ook nog wel wat oefeningen bij te verzinnen :))

Heb vandaag dag 27 geloof ik, nog maar 4 keer shred. Zit nu te bedenken hoe en wat verder, insanity is nog wel erg hoog gegrepen en kan daar de video's niet echt van vinden (wel van mensen die het doen, niet de originele video). Denk dat het straks ripped in 30 wordt. Met een weekje 'rust' ivm wintersport. Dus hoe ik dat ga oplossen weet ik nog niet :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:36

Ik ben benieuwd Annash!

Welcome back Sakkia :D Mooi dat het pootje het weer een beetje doet!

Ik ben gister maar 2 ons afgevallen, dat gaat de goede kant op. Ik woog vanmorgen 70,5kg en ben begonnen met 75kg :) Ik ga me donderdag opmeten, dat is de dag na dag 30.

Zometeen duiken hubby en ik de stad in en daarna ga ik lekker shredden! Stoppen met roken gaat ook goed, nog steeds gestopt :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:42

@itsme: ik meet per level.

Hier mijn resultaten:

Maten 8 januari 2013 – dag 2 30 day shred
Gewicht: 57,9
nek: 34
borsten: 93
bovenarm links (ontspannen) 30
bovenarm rechts ontspannen 30
taille: 80
navel: 85
heupen: 92
billen: 98
bovenbeen links 52
bovenbeen rechts 52
kuit links 35
kuit rechts 34

18 januari 2013 – dag 10 30 day shred (dag 10 nog doen)
Gewicht: 56,3 (-1,4)
nek: 33,5 (-0,5)
borsten: 93 (0)
bovenarm links (ontspannen) 29 (-1)
bovenarm rechts ontspannen 29 (-1)
taille: 74 (-6)
navel: 84 (-1)
heupen: 88 (-4)
billen: 95 (-3)
bovenbeen links 51 (-1)
bovenbeen rechts 51 (-1)
kuit links 34 (-1)
kuit rechts 34 (0)

29 januari 2013 – dag 20 30 day shred (dag 20 nog doen)
Gewicht: 55,7 (-2,2)
nek: 33,5 (-0,5)
borsten: 92 (-1)
bovenarm links (ontspannen) 29 (-1)
bovenarm rechts ontspannen 29 (-1)
taille: 74 (-6)
navel: 84 (-1)
heupen: 88 (-4)
billen: 95 (-3)
bovenbeen links 49 (-3)
bovenbeen rechts 49 (-3)
kuit links 34 (-1)
kuit rechts 34 (0)

Eigenlijk weinig resultaat dus in centimeters, maar toch vind ik dat ik het verschil zie. Ook op mijn buik!
Maar ik ben denk ik ook niet de beste meter, want die taille van 80 naar 74 de eerste keer, dat geloof ik nog steeds niet. :') Daar zat ook weinig/geen vet. Het zit er bij mij onder. Evenals mijn heupen: ik denk dat ik daar de eerste keer gewoon verkeerd gemeten heb.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:44

Hallo allemaal!
Wat is iedereen weer goed bezig. Sakkia; succes!
Neroo wat een belachelijk goede resultaten!!! Wat je allemaal extra? :D

Ik heb gisteravond dag 6 gedaan, ik merk echt dat mijn conditie met sprongen vooruit gaat!! Heerlijk gevoel. Maar tot nu toe nog niets afgevallen, maar ik heb zondag wel taart gegeten en gisteren chocolaatjes.

Phor ik ben benieuwd naar je resultaten.

Shanna; dat zijn toch mooie resultaten! :9 Hoewel je natuurlijk altijd meer wil... :') Op naar de laatste 10 dagen!!!!
Laatst bijgewerkt door Roos_M op 29-01-13 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:45

Bij level 3 krijg je weer resultaat hoor. Level 3 lijkt niet zo intensief, maar op de een of andere manier smelt het vet gewoon weg :')

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:47

Dat zou éxtra tof zijn, Phor! Maar ik ben al veel fitter en heb meer kracht. Dat verschil kan ik goed merken en dat is ook resultaat. :-)

Maar ik wil na de 30day shred sowieso doorgaan. Dat mooie lichaam komt weer terug, nog beter dan voorheen. :Y) Maakt mij niet uit hoe lang het duurt, als ik iedere keer maar verschil zie of voel. Dan kom ik er vanzelf.

Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik de afgelopen tien dagen wat minder gezond heb gegeten. Woon (weer) thuis dus eet mee met wat mam op tafel zet. Daarnaast ook twee keer gebak gehad en 1 avond (zaterdag na de HK) meer uit mijn dak gegaan. Dus heel gek is dit ook niet, vind ik. :-)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:59

Annash schreef:
Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik de afgelopen tien dagen wat minder gezond heb gegeten. Woon (weer) thuis dus eet mee met wat mam op tafel zet. Daarnaast ook twee keer gebak gehad en 1 avond (zaterdag na de HK) meer uit mijn dak gegaan. Dus heel gek is dit ook niet, vind ik. :-)

Ouders zijn niet goed voor de lijn :)) Ken het! Maar je hebt wel al mooie resultaten hoor!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:01

Goede instelling! :j

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:07

Nou, hier is de griep ook om de hoek komen kijken. Zaterdag bezoek gehad van een zieke, dat ze thuis was gebleven :roll:
Vanochtend al om half 8 uit bed geschopt door hubbie, want ik moest mee naar de tandarts (vorige keer is hij twee keer van z'n stokje gegaan dus hij wilde een chauffeur hebben), blijkt dat die pas vanmiddag gaat trekken. Dus stond ik voor niks om 8u met mijn snothoofd te shredden. Viel echt tegen vandaag, maar ik heb wel doorgezet. Dan maar wat meer Anita. Weet nou wel waarom ik nu zoveel meer spierpijn heb, mij rug zit helemaal vast. Kon ik sinds een paar dagen mijn tenen aanraken bij de cooling down, vandaag kwam ik maar halverwege.
Nu een dagje op de bank hangen en hopelijk morgen weer wat meer puf.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 11:11

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes :)

Ik sport in kort sportbroekje en een tanktop. En op sokken :P Ik shred altijd gelijk uit het werk, dus dan is de kachel nog uit. Draai ik na het shredden de kachel pas aan. Zo is het lekker koel als ik bezig ben.