[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:20

Tussen de 50 en de 100 euro denk ik...

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:30

Nu wil ik dit topic toch ook wel gaan volgen!

Ik heb ooit eens op internet een plaatje gevonden van een tattoo op een schouderblad (voor vrouwen). Het was een boom, vrij simpel zwart maar met gedetailleerde bladeren, die uitwaaierden en in zwaluwen veranderden. Ik was er helemaal wég van, maar kan de afbeelding nu nergens meer vinden.

Zit nu ook te twijfelen of ik de zwaluwtjes niet op mijn pols wil... Daar kan ik wel leuke voorbeeldjes van vinden, maar wil eerst toch kijken/nadenken over de boom en deze misschien laten schetsen. Zit helemaal in de knoop, want ik weet wat ik wil, ik kan er alleen geen beeldmateriaal bij vinden!

Heb al muzieknootjes achter mijn oor en de tekst Promise of a lifetime op mijn heup. :)
Afbeelding
Afbeelding

En deze lijkt een ietsiepietsie op wat ik wil:
Afbeelding

Maar dan mét blaadjes, en zwaluwen die daar uit vandaan komen, zegmaar. :p En op één schouder.

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:40

Érg mooi!

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 00:17

Dankje. :)

Voor de mensen die het zich afvragen: Die achter mijn oor voelde ik nauwelijks. Er wordt me heel vaak gevraagd of dat nou veel pijn doet, maar dat valt echt ontzettend mee. Vond die op mijn heup een stuk gevoeliger, terwijl dat ook maar bestaat uit dunne lijntjes. Misschien ben ik gewoon een mietje. :p

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 01:49

Bedoel je soms deze?
Afbeelding

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 10:17

de boom met wegvliegende vogels is wel heel "populair" geworden volgens mij :')

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 10:50

lieveli schreef:
Tussen de 50 en de 100 euro denk ik...

dankje!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:05

_Fieke schreef:
Ik heb via de zoekfunctie dit topic gevonden. Ik heb een vraagje.

Ik wil in mijn nek, verticaal in het hebreeuws vriendschap laten tatoeëren.
Ongeveer 1.5 cm breed en 7 lang. Gewoon in het zwart.

Kan iemand mij vertellen wat zoiets ongeveer gaat kosten? Ik snap dat het heel erg verschillend kan zijn, maar dit is mijn eerste tattoo en ik ben hier totaal niet in thuis ;)

Ben een beetje aan het oriënteren, uiteraard ga ik(als ik goede tatooshop heb gevonden) daar ook informeren.

Alvast bedankt!

Pas bij verticale hebreeuwse tattoos aub goed op, hebreeuwse tattoos lees je van rechts naar links dus dan moet bij een verticale tattoo het meest recht letter bovenaan staan.

Kijk ook maar hier voor meer informatie en hele slechte hebreeuwse tattoos: http://www.badhebrew.com/

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:20

Myryana schreef:
_Fieke schreef:
Ik heb via de zoekfunctie dit topic gevonden. Ik heb een vraagje.

Ik wil in mijn nek, verticaal in het hebreeuws vriendschap laten tatoeëren.
Ongeveer 1.5 cm breed en 7 lang. Gewoon in het zwart.

Kan iemand mij vertellen wat zoiets ongeveer gaat kosten? Ik snap dat het heel erg verschillend kan zijn, maar dit is mijn eerste tattoo en ik ben hier totaal niet in thuis ;)

Ben een beetje aan het oriënteren, uiteraard ga ik(als ik goede tatooshop heb gevonden) daar ook informeren.

Alvast bedankt!

Pas bij verticale hebreeuwse tattoos aub goed op, hebreeuwse tattoos lees je van rechts naar links dus dan moet bij een verticale tattoo het meest recht letter bovenaan staan.

Kijk ook maar hier voor meer informatie en hele slechte hebreeuwse tattoos: http://www.badhebrew.com/

Dankje wel! Ik ga even kijken!

Mary1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 13:30

sans6 schreef:
iemand ervaring met het coveren van een tattoo? Ik heb er al een tijd een waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben, en nu wil ik er iets overheen laten zetten. Ik neem sowieso aan dat deze dan donkerder moet zijn als de oude? En helemaal ingekleurd natuurlijk zodat je de oude niet ziet op "open plekken". Maar verder?

https://www.facebook.com/BonzaiTattooSpijkenisse

Je zou eens bij hem kunnen informeren. Ze hebben afgelopen week zelfs in de panorama gestaan, dat artikel ging ook over het coveren :)

Persoonlijk vindt ik hem het beste, was er 4 weken geleden nog voor een nieuwe tattoo :D
Moet even goed uitvogelen hoe een foto te plaatsen want dat wil aldoor niet lukken :+

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 13:49

@kimsel, wauw dat lettertype van je tweede tattoo! Erg gaaf!

Whoopwhoop donderdag naar de tattoo man, eens kijken wat hij van mijn ontwerp heeft gemaakt en zaterdag mag ik dan weer gaan zitten, wieeh :P

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 13:55

Ik vind het sowieso link om een tattoo in een vreemde taal te zetten. En waarom doe je dat überhaupt?
Als je Israëlisch bent snap ik Hebreeuws, maar dan zal het ook niet fout gaan. Waarom een Hebreeuwse tattoo met ZO veel kans dat het mis gaat? Jeetje, de link van Myryana even bekeken maar daar kan veel meer mis dan alleen 'ondersteboven', letters lijken soms zo veel op elkaar (als de inkt ook maar een fractie door loopt heb je al een andere letter) dat de totale betekenis verandert en letters hebben verschillende vormen naar gelang ze in het midden of aan het eind van een woord staan, dat kleine tekentje is een 'eigen' letter, geen apostrof en zo zijn er nog meer voorbeelden (check ook wikipedia).
En in plaats van 'I'm Free' 'I'm for free' op je rug is níet grappig... Zelfde geldt natuurlijk voor Chinese karakters e.d. ... Hoeveel daar ook niet fout gaat...

Hier een mooi voorbeeld: http://www.badhebrew.com/2010/02/wonky- ... angle.html
Check het voorbeeld hoe het geschreven had móeten worden (van rechts naar links dus) en kijk eens hoe ontzettend die letters op elkaar lijken en vergeet dan vooral niet z'n opmerking er onder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:51

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 20:58

ik wil graag een tattoo op de zijkant van mijn hand van mijn pink naar de pols zeg maar.
en bij mijn enkel nog wel op mijn been boven dat ronde bot zeg maar, zijn dit erg gevoelige plekken?
ik weet dat tattoos op de hand niet altijd gezet worden maar ik ben er al een jaar mee bezig en wil het nog steeds graag, eerst wel mijn enkel aangezien dit altijd nog te bedekken valt en ik zo nog lekker lang kan nadenken :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 21:42

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:17

Hihi respect als je hier tegen kan:

Afbeelding

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:24

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:26

Hahah anders ik wel _O- ik moest al lachen toen ze bij mij tegen de onderkant van m'n voet aankwamen. Het laatste blaadje van mijn bloem raakt echt NET de onderkant van m'n voet.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:30

Mij zouden ze echt vast moeten binden dan haha :+
Vind het wel gaaff!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:32

Nagini schreef:
Hahah anders ik wel _O- ik moest al lachen toen ze bij mij tegen de onderkant van m'n voet aankwamen. Het laatste blaadje van mijn bloem raakt echt NET de onderkant van m'n voet.

Dan zou ik dus al helemaal in paniek raken van de mogelijkheid dat ze wellicht misschien per ongeluk mijn voet aanraken _O-

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:44

Haha en dan moet de tattoo ook nog helen/vervellen :P Lijkt me vreselijk :P Maar vind het wel een mooie -onder de voet- tattoo.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:45

Ik wil mijn volgende tattoo ook op mijn voet. Zie er nu al tegenop. Als ik alle verhalen hoor is het echt erg pijnlijk.. :P

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 22:52

Ah joh, komt wel goed _Mel.
Het is vooral op het einde pijnlijk. Dan weet ik niet hoe groot die van jou is, maar als het een kleintje is binnen een half uur zal het wel meevallen.
Ik heb haast anderhalf uur gezeten op de voet. :)

@Glossi, ik vind hem ook wel erg tof. :j
Vind het niet zo'n geweldige plek (Wie ziet 'm nu??).

cyn23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:01

hallo meld me ook even aan over 4 weken tattoo laten zetten
had zelf een schets gemaakt maar tattoerder heeft um veranderd en is mooi geworden

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 23:04

Nagini schreef:
Ah joh, komt wel goed _Mel.
Het is vooral op het einde pijnlijk. Dan weet ik niet hoe groot die van jou is, maar als het een kleintje is binnen een half uur zal het wel meevallen.
Ik heb haast anderhalf uur gezeten op de voet. :)

@Glossi, ik vind hem ook wel erg tof. :j
Vind het niet zo'n geweldige plek (Wie ziet 'm nu??).

Ik wil toch wel een flinke. Wil een mooie gedetailleerde duif met nog iets anders erbij. Denk dat het zeker wel een uurtje of 2 wordt. Maar eerst nog maar even flink door sparen haha.