Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Fieke schreef:Ik heb via de zoekfunctie dit topic gevonden. Ik heb een vraagje.
Ik wil in mijn nek, verticaal in het hebreeuws vriendschap laten tatoeëren.
Ongeveer 1.5 cm breed en 7 lang. Gewoon in het zwart.
Kan iemand mij vertellen wat zoiets ongeveer gaat kosten? Ik snap dat het heel erg verschillend kan zijn, maar dit is mijn eerste tattoo en ik ben hier totaal niet in thuis
Ben een beetje aan het oriënteren, uiteraard ga ik(als ik goede tatooshop heb gevonden) daar ook informeren.
Alvast bedankt!
Myryana schreef:_Fieke schreef:Ik heb via de zoekfunctie dit topic gevonden. Ik heb een vraagje.
Ik wil in mijn nek, verticaal in het hebreeuws vriendschap laten tatoeëren.
Ongeveer 1.5 cm breed en 7 lang. Gewoon in het zwart.
Kan iemand mij vertellen wat zoiets ongeveer gaat kosten? Ik snap dat het heel erg verschillend kan zijn, maar dit is mijn eerste tattoo en ik ben hier totaal niet in thuis
Ben een beetje aan het oriënteren, uiteraard ga ik(als ik goede tatooshop heb gevonden) daar ook informeren.
Alvast bedankt!
Pas bij verticale hebreeuwse tattoos aub goed op, hebreeuwse tattoos lees je van rechts naar links dus dan moet bij een verticale tattoo het meest recht letter bovenaan staan.
Kijk ook maar hier voor meer informatie en hele slechte hebreeuwse tattoos: http://www.badhebrew.com/
sans6 schreef:iemand ervaring met het coveren van een tattoo? Ik heb er al een tijd een waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben, en nu wil ik er iets overheen laten zetten. Ik neem sowieso aan dat deze dan donkerder moet zijn als de oude? En helemaal ingekleurd natuurlijk zodat je de oude niet ziet op "open plekken". Maar verder?
Joolien schreef:Even een vette foto van mijn tattoo-artist. T is niet mijn stijl maar heel vet gezet!
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 3511_n.jpg
Nagini schreef:Hahah anders ik welik moest al lachen toen ze bij mij tegen de onderkant van m'n voet aankwamen. Het laatste blaadje van mijn bloem raakt echt NET de onderkant van m'n voet.
Nagini schreef:Ah joh, komt wel goed _Mel.
Het is vooral op het einde pijnlijk. Dan weet ik niet hoe groot die van jou is, maar als het een kleintje is binnen een half uur zal het wel meevallen.
Ik heb haast anderhalf uur gezeten op de voet.![]()
@Glossi, ik vind hem ook wel erg tof.![]()
Vind het niet zo'n geweldige plek (Wie ziet 'm nu??).