Oké ik heb het gewoon gedaan. Het is in de punten wel iets feller, maar niet oranje ofzo. Helaas is de kleur wel anders dan verwacht. Het zou donkerrood moeten zijn, maar het is knalrood geworden . Ach ja, het gaat er vanzelf weer uit.
Christadk
Geplaatst: 21-12-13 14:21
FOTO!
Ik heb gister mahonie bruin gekocht..ik ben benieuwd. Straks maar eens verven.
Zal inderdaad kwestie van wennen zijn. Een nieuwe haarkleur is altijd even wennen. Als dit gevoel over paar dagen/weken nog is, voel je je gewoon niet prettig bik de kleur. Het is overigens wel een mooie kleur hoor! Zal wel snel vervagen denk ik, vooral omdat het kleuring is..
Daar was ik ook benieuwd naar. Ik was van plan om - net als elk jaar - wat krullen te zetten en het gewoon los te dragen of misschien met een lokje gedraaid naar achteren. (heb een zijscheiding en uitgegroeide pony). Maar ben wel benieuwd of iemand anders nog een leuk idee heeft
De tutorials die je overal kunt vinden zijn helaas niet geschikt voor mijn haar. Ik heb heel dun en weinig haar, dus een lage knot in de hals met bv twee voorplukjes naar achteren gevlochten ziet er bij mij echt belachelijk en zielig uit helaas.. Een donut heb ik ook maar daar is mijn haar helaas te dun voor. (en ik heb al een ontzettend kleine donut, die eigenlijk ook een beetje zielig is..) Van de week kwam ik een donut tegen waar al haar op zat, zo eentje wil ik graag kopen!
Ik doe niks speciaals met mijn haar denk ik, het is niet echt op een lengte om veel mee te doen op het moment.
Jennifuur
Geplaatst: 24-12-13 16:20
Ik hou mijn haar of gewoon los (zoals ik het altijd al heb ), of ik doe het in de stijl van Ariana Grande KLIK dus dan de bovenste plukken allemaal naar achter in een staart en de rest gewoon los. Lijkt je haar meteen lekker vol aan de achterkant.
Nou heb m'n highlights erin zitten hoor volgens mij alleen de bovenlaag, onder in m'n nek amper wat. Dus m'n zusje m'n haar wassen, flink wild ingemasseerd.. resultaat: 2 grote klittenbende in m'n krullende, dikke haar.... Heb het eruit gespoeld, halve fles creme spoeling er doorheen gewassen en heb m'n haar nu in de handdoek zitten.. ben als de dood om m van m'n kop te halen haha
Eunomia
Geplaatst: 25-12-13 00:29
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik heb van mijzelf lichtbruin haar en ik heb vandaag de l'oreal casting creme gloss gekocht in licht mahoniebruin. Voor ik het erin ga smeren wilde ik hier toch even vragen of er een grote mislukkingskans is op mijn haar.