Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gianti schreef:Suus___ schreef:Kan je niet iets meenemen navatu?![]()
Gave cadeaus komen er voorbij!
als er koffer ruimte over blijft heb ik dat al gereserveerd![]()
heb de #217 en #239 gekregen
Plien91 schreef:Hoe lang ben je in de VS geweest Navatu? Je hebt lekker geshopt iig
__Sanne wat een gave kerstcadeautjes zeg!!
Mijn top 5 producten:
1. MAC Paintpot in Soft Ochre
2. MAC Omega e/s
3. Clinque chubbystick in Might Mimosa
4. MAC Select cover up concealer in NC15
5. Sleek Rose Gold blush
Vandaag was ik bij de DA en daar hadden ze 50% korting op veel make-up merken. Heb van L'oreal de True Match poeder gekocht. Heb even staan twijfelen bij de nieuwste foundation van hun (die met hele lichte dekking), maar toch maar niet gekocht omdat ik nog redelijk wat heb liggen. En ik was bij MAC omdat ik een nieuwe blush wilde maar ze hadden het er blijkbaar erg druk want er werd me geen blik waardig gekeurd.
Dominique_96 schreef:Wow 150 euro aan MAC uitgeven, jaloers!![]()
Ben eigenlijk op zoek naar tipsHeb een refill oogschaduw pallet gekocht en daar zit nu één kleurtje in: Swish. Wil een wat rozig, donkerrozig palletje samenstellen maar weet niet zo goed welke kleuren ik er dan nog bij kan doen. Wil denk ik Shroom nog erbij doen omdat die op internet werd beschreven als een soort highlighter (wil niet meteen 28 euro uitgeven aan Soft and Gentle) , en dan nog 2 kleurtjes erbij
Hebben jullie tips voor de kleurtjes?
xNavatu schreef:Dominique_96 schreef:Wow 150 euro aan MAC uitgeven, jaloers!![]()
Ben eigenlijk op zoek naar tipsHeb een refill oogschaduw pallet gekocht en daar zit nu één kleurtje in: Swish. Wil een wat rozig, donkerrozig palletje samenstellen maar weet niet zo goed welke kleuren ik er dan nog bij kan doen. Wil denk ik Shroom nog erbij doen omdat die op internet werd beschreven als een soort highlighter (wil niet meteen 28 euro uitgeven aan Soft and Gentle) , en dan nog 2 kleurtjes erbij
Hebben jullie tips voor de kleurtjes?
150 dollar = 109 euroOf tenminste, dat zeg ik nu maar wss word het inderdaad euro
want dan kan ik 206 dollar spenden
![]()
![]()
Sweet lust was volgensmij ook een rozig kleurtje.. die vond ik wel mooiOok een lichtere is dat (:
xNavatu schreef:Wat blijf je toch een prachtig meisje he!
Dat kleurtje onder je ogen vind ik echt een heel gaaf effect!
Op je oogleden zelf zou ik persoonlijk iets meer blenden, maar voor de eerste keer zeker niet slecht!
__Sannne schreef:Gisteren derde kerstdag gevierd en flink wat cadeautjes gekregen! O.a. de MAC geschenkset met een eyeliner, oogschaduw, kwast, mascara en prachtig tasje. Maar ook MAC lipstick in de kleur Speak Louder, oogschaduw in de kleur Expensive Pink en de transparante matte poeder van de prep&prime lijn.
Allemaal super fijne producten, de lipstick is echt prachtig.
Zal vandaag/morgen ook even een favorieten lijstje maken
xNavatu schreef:Hebben jullie trouwens tips voor wallen? Ik heb altijd heel veel last van wallen, en het vervelende is ook dat mijn ogen heel diep liggen waardoor mn wallen nogmeer opvallen omdat daar geen vet of whatsoever zit, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar misschien begrijpen jullie wat ik bedoel als jullie het zien, hier snel fototje van net.. zit al gewoon concealer en alles overheen en het is al een stuk minder obvious als normaal, maar het blijft gewoon duidelijk.. Iemand aanraders of tips?
Judith_ schreef:xNavatu schreef:Hebben jullie trouwens tips voor wallen? Ik heb altijd heel veel last van wallen, en het vervelende is ook dat mijn ogen heel diep liggen waardoor mn wallen nogmeer opvallen omdat daar geen vet of whatsoever zit, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar misschien begrijpen jullie wat ik bedoel als jullie het zien, hier snel fototje van net.. zit al gewoon concealer en alles overheen en het is al een stuk minder obvious als normaal, maar het blijft gewoon duidelijk.. Iemand aanraders of tips?
Vraag staat ondertussen alweer een paar bladzijdes terug maar voor zover ik zag was er geen antwoord op of wel? Zijn het echt 'vocht'wallen of donkere kringen?
De huid onder je ogen is enorm dun en gewone dagcreme is erg vochtinbrengend, dat wil je immers graag voor je gezichtshuid.Maar wanneer je deze vochtinbrengende creme onder je ogen smeert neemt de huid daar heel snel en veel vocht op waardoor de vochtwallen ontstaan. Een speciale oogcreme of serum gebruiken voor alleen onder je ogen helpt al heel erg veel.
Wat betreft de donkere kringen, een concealer gebruiken die wat lichter is dan je huid en die in een driekhoek aanbrengen. Dus vanaf binnenkant oog, naar buitenkant oog en in een driehoek richting je jukbenen en langs je neus vervagen. Zal even kijken of ik een plaatje kan vinden. Vervolgens je gewone foundation aanbrengen en een klein beetje blenden met je concealer zodat het mooi één geheel wordt. Eventueel afpoederen met een beetje transparante poeder wat de glim weghaalt en goed fixeert. Klinkt misschien alsof je nu met een plakkaat make up op hebt maar dat valt reuze mee. Het gebied onder je ogen wordt zo wat gehighlight waardoor het minder donker over komt. Blijft zo makkelijk de hele dag zitten en lijkt heel natuurlijk.
Ik doe beide (oogserum en de concealer) en heb sindsdien geen zichtbare wallen meer, tenzij ik en nacht doorhaal.
[Edit] plaatje gevonden, hier gebruikt ze het vlak om helemaal te contouren, ik laat de driehoek zelf wat minder ver doorlopen. Er staan alleen de lijnen van de driehoek nu, maar dat is ongeveer het gebied.
http://www.beautylab.nl/wp-content/uploads/2013/03/Screen-shot-2013-03-14-at-10.34.40-PM-e1363343498131.png