Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:08

Ja dat klopt wel idd. Is alleen zoveel geld in een keer := Maar hij is wel érg mooi..

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:11

Gianti schreef:
Suus___ schreef:
Kan je niet iets meenemen navatu? :D :=

Gave cadeaus komen er voorbij!

als er koffer ruimte over blijft heb ik dat al gereserveerd ~~}>

heb de #217 en #239 gekregen :D

Nicee! Denk dat de 217 de enige kwast is die ik ook mee ga bestellen :))

Plien91 schreef:
Hoe lang ben je in de VS geweest Navatu? Je hebt lekker geshopt iig :))
__Sanne wat een gave kerstcadeautjes zeg!!

Mijn top 5 producten:
1. MAC Paintpot in Soft Ochre
2. MAC Omega e/s
3. Clinque chubbystick in Might Mimosa
4. MAC Select cover up concealer in NC15
5. Sleek Rose Gold blush

Vandaag was ik bij de DA en daar hadden ze 50% korting op veel make-up merken. Heb van L'oreal de True Match poeder gekocht. Heb even staan twijfelen bij de nieuwste foundation van hun (die met hele lichte dekking), maar toch maar niet gekocht omdat ik nog redelijk wat heb liggen. En ik was bij MAC omdat ik een nieuwe blush wilde maar ze hadden het er blijkbaar erg druk want er werd me geen blik waardig gekeurd :=.

Woon hier nu vanaf begin augustus :j
En iets te lekker geshopt ja hahaha

Hoe is die poeder? Ben echt in love met de True Match foundation! :j
En das een beetje jammer van MAC :/

Dominique_96 schreef:
Wow 150 euro aan MAC uitgeven, jaloers! :=

Ben eigenlijk op zoek naar tips :D Heb een refill oogschaduw pallet gekocht en daar zit nu één kleurtje in: Swish. Wil een wat rozig, donkerrozig palletje samenstellen maar weet niet zo goed welke kleuren ik er dan nog bij kan doen. Wil denk ik Shroom nog erbij doen omdat die op internet werd beschreven als een soort highlighter (wil niet meteen 28 euro uitgeven aan Soft and Gentle) , en dan nog 2 kleurtjes erbij :) Hebben jullie tips voor de kleurtjes?

150 dollar = 109 euro :P Of tenminste, dat zeg ik nu maar wss word het inderdaad euro _O- want dan kan ik 206 dollar spenden :):) :')

Sweet lust was volgensmij ook een rozig kleurtje.. die vond ik wel mooi :P Ook een lichtere is dat (:

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:15

xNavatu schreef:
Dominique_96 schreef:
Wow 150 euro aan MAC uitgeven, jaloers! :=

Ben eigenlijk op zoek naar tips :D Heb een refill oogschaduw pallet gekocht en daar zit nu één kleurtje in: Swish. Wil een wat rozig, donkerrozig palletje samenstellen maar weet niet zo goed welke kleuren ik er dan nog bij kan doen. Wil denk ik Shroom nog erbij doen omdat die op internet werd beschreven als een soort highlighter (wil niet meteen 28 euro uitgeven aan Soft and Gentle) , en dan nog 2 kleurtjes erbij :) Hebben jullie tips voor de kleurtjes?

150 dollar = 109 euro :P Of tenminste, dat zeg ik nu maar wss word het inderdaad euro _O- want dan kan ik 206 dollar spenden :):) :')

Sweet lust was volgensmij ook een rozig kleurtje.. die vond ik wel mooi :P Ook een lichtere is dat (:

Oja, dollar := als ik ooit naar Amerika ga ga ik zeker wel inslaan bij mac :D

Sweet lust is idd ook mooi, denk wel dat ie idd vrij licht is. Denk dat ik maar eens naar de counter moet gaan voor advies, er zijn zoveel roze tinten :=

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:16

xNavatu schreef:
Wat blijf je toch een prachtig meisje he!
Dat kleurtje onder je ogen vind ik echt een heel gaaf effect!
Op je oogleden zelf zou ik persoonlijk iets meer blenden, maar voor de eerste keer zeker niet slecht!

Aah dankjewel! :o
Oke thanks dan zal ik daar de volgende keer op letten! :)

Whow hahah je hebt wel heel veel wat weer mee naar huis moet :')
Hoeveel kost het verzenden via de post eigenlijk? Is dat niet misschien goedkoper dan wanneer je teveel gewicht hebt met vliegen? Tenminste toen een vriendin van mij in China was zei ze dat dat goedkoper zou zijn. Maar vanuit China en Amerika zal dat ook wel weer verschillen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:18

DHL is anders best goedkoop èn snel!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:27

Ik ben al een paar keer langs geweest bij de ups maar kost toch snel wel behoorlijk wat geld.. tweede koffer zou me 100 dollar koffer en dat kwam toen goedkoper uit :P Maar denk dat ik qua kleren ook een hoop gewoon hier laat liggen en zoveel mogelijk probeer mee te geven aan mn mama en dan kijk ik wel..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:30

__Sannne schreef:
Gisteren derde kerstdag gevierd en flink wat cadeautjes gekregen! O.a. de MAC geschenkset met een eyeliner, oogschaduw, kwast, mascara en prachtig tasje. Maar ook MAC lipstick in de kleur Speak Louder, oogschaduw in de kleur Expensive Pink en de transparante matte poeder van de prep&prime lijn.
Allemaal super fijne producten, de lipstick is echt prachtig.

Zal vandaag/morgen ook even een favorieten lijstje maken

Wauwwww *\o/*

Haha Loose, ik heb hier ook nog 15 euro liggen :P moet ook naar de ici maar ik kom bijna nooit in de stad waar een ici is omdat ik daar weer een stuk voor moet rijden :+

Gianti, goeie kwasten keuze :j

xNavatu, oeii dat worden heel veel laagjes kleding aan trekken en alles heel netjes op vouwen/ en in de koffer stoppen :P

Plien91, mooi lijstje :j jammer dat ze je niet zagen staan. Was het er erg druk? Ik heb die nude foundation maar als ik die op doe kan ik net zo goed niets dragen :+

DHL zit toch niet in Amerika? DHL hebben wij echt slechte ervaringen mee. Die mensen komen alleen aan de deur wanneer het hun uit komt. Dus als ze een pakketje bij ons moeten brengen maar niet in ons dorp komen dan komen ze gerust een dag later. En als je ze er op aan spreekt worden ze nog boos ook. Met alle andere posten hebben we wel goeie ervaringen haha

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:38

Haha dan zweet ik me hier op het vliegveld helemaal kapot :)) Maar doe inderdaad wel mn enige jas aan, en een dikke trui en mn grootste paar schoenen xD En ondergoed laat ik allemaal hier, heel veel topjes zijn vreemd geworden in de was.. en veel meer dan ontzettend veel topjes en veel korte broeken heb ik niet dus qua kleren zal het allemaal wel lukken :D Alleen heb ik ook een beetje een schoenen tik en mn make up collectie is voor een collectie van een half jaar ook redelijk groot hahaha + dan heb ik ook nog eens ontzettend veel tekenspullen gekocht.. leuk hoor goedkoop winkelen in amerika :+

DHL zit hier volgensmij inderdaad niet.. FedEx en UPS komt t meeste voorbij :))

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:47

Haha ja dat is wel zo. Schoenen nemen idd ook behoorlijk veel plek in. Duimen dat het allemaal lukt!

FedEx is wel snel iig! Ik had met mijn moeder 2 kwasten bij Hakuhodo besteld en een kwasten etui? kan ff niet op de naam komen. Maar die zijn vandaag al aan gekomen :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:00

Grappig, mijn pakketje van iHerb met mjn RT kwasten kwam uit Amerika met DHL (DHL Express- International) en was er in 2 dagen.. Kon het helemaal volgen van de States naar de 3 landen in Europa voor het in NL op kantoor bezorgd werd :))

UPS Is inderdaad ook prima :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:14

Is het dan niet zo dat hij in Nederland omgezet is naar DHL? 2 dagen is wel heel erg snel! Wow :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:18

Nope, kreeg van iHerb zelf vanaf moment dat hij daar wegging al een DHL track and trace. En die ging van hun depot, naar customs in een andere plaats in de VS, door naar Duitsland, België en toen NL. Maandag verstuurd en woensdag had ik het :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:28

Das echt kei snel!
Maar weet hier geen plaatsen waar ik via DHL kan verzenden.. alleen FedEx kan in de postkantoren en ga meestal gewoon naar de UPSstore.. maar voor de rest zou ik het eigenlijk niet weten :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:34

Ja en shipping and handling kostte maar 8 dollar. Nou waren het natuurlijk alleen kwasten en geen kleding, maar toch. Niet duur!
Daarom zou ik liever MAC in de States bestellen, maar MAC Amerika stuurt niet naar NL. Dus moet het altijd viavia. En dat is eigenlijk toch wel teveel gedoe :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:35

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:03

Valt nog mee opzich :)) Mijn Abercrombie&fitch black friday pakketje heeft letterlijk heel amerika gezien.. :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:03

ik zie te veel hebbedingetjes bij MAC |(

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:19

Wow dat is echt snel Djilna! En was dat dan $8? Laatste keer dat ik iets op iHerb heb besteld heeft het er een maand over gedaan met de goedkoopste zendwijze ($4 geloof ik). Dan is die express zo gek nog niet. :)) Waarom kunnen mensen niet zo goedkoop reizen als pakketjes? -O-

Haha Navatu jij gaat wel lekker los met shoppen daar hè. :)) Echt heerlijk lijkt me dat daar, dat alles zoveel goedkoper is en dat je meer merken hebt. :D
Kan je niet een grotere koffer kopen? Deze ziet er nl best klein uit. En dan nog een trolley mee als handbagage? Ik ben 2 keer voor een jaar naar het buitenland geweest, de eerste keer heb ik bijbetaald en 30kg meegenomen. De laatste keer gewoon 23kg en nog een handbagagetrolley met de zwaarste dingen zoals laptop, schoenen en tassen want handbagage werd niet gewogen. Heb toen met kerst wel wat dingen thuis gedropt, maar heb er daarna ook weer genoeg bijgeshopt. :+ Heb de laatste keer trouwens wel een paar dingen die ik niet zoveel aanhad bij mijn vriend laten liggen.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:32

Ja het kan echt ontzettend veel schelen! Zeker als er ook nog sales enalles af gaan is het heel leuk _O- Had laatst echt een korte broek, een vest en een een lang tshirt en een super leuk denim blouseje zonder mouwen van abercrombie en fitch (hou ik normaal helemaal niet van maar ik had koopzin en het was cyber monday dus ik dacht yoloo) voor maar 80 dollar incl verzenden ofzo, dat is nog geen 60 euro :+ (en damn wat zijn die kleren heeerlijk, zuulke zachte stof! goede impuls aankoop geweest haha)

Haha hij ziet er op de foto inderdaad klein in maar het is echt een mega koffer, kan ontzettend veel in.. ruimte gaat sowieso wel want ik ben aardig goed in proppen maar het is echt puur het gewicht :/
Handbagage werd bij mij op de heenweg ook gewogen dus dat durf ik niet aan.. en dat is bij mij sowieso al zwaar omdat er een hele camera set (DSLR met 3 lenzen) en een laptop in zit :+

Denk er ook over na om gewoon wat dingen te laten liggen en van de zomer gewoon nog een keertje terug te gaan want een vriendin zit dan nog in dit huis dus dan heb ik een mooie smoes voor mezelf om terug te gaan :o maar ik kijk eerst wel eventjes hoever ik kom haha

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 09:39

Hmmm ik heb ook een dilemma over brushes _O-
Ik wil eigenlijk nog wat nieuwe brushes voor mn ogen, maar weet niet welke.. mac vind ik wel erg duur worden als je er een paar neemt en ik koop dan liever wat oogschaduws erbij zegmaar xD
Maar ik weet het niet zo goed.. van real techniques vind ik de gezichtskwasten super maar degene voor je ogen ben ik niet heel dol op tot nu toe dus dat word 'm ook niet helemaal. Heeft iemand ervaring met Sigma? Of andere aanraders?

Ik moet ook soowieso een fluffy tapered brush hebben, want ik ben helemaal fan van die van een vriendin van me maar die word er een beetje gek van dat ik die van haar constant jat en 'm veeeel vaker gebruikt dan dat zij doet haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 11:03

xNavatu schreef:
Hebben jullie trouwens tips voor wallen? Ik heb altijd heel veel last van wallen, en het vervelende is ook dat mijn ogen heel diep liggen waardoor mn wallen nogmeer opvallen omdat daar geen vet of whatsoever zit, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar misschien begrijpen jullie wat ik bedoel als jullie het zien, hier snel fototje van net.. zit al gewoon concealer en alles overheen en het is al een stuk minder obvious als normaal, maar het blijft gewoon duidelijk.. Iemand aanraders of tips?

Vraag staat ondertussen alweer een paar bladzijdes terug maar voor zover ik zag was er geen antwoord op of wel? Zijn het echt 'vocht'wallen of donkere kringen?

De huid onder je ogen is enorm dun en gewone dagcreme is erg vochtinbrengend, dat wil je immers graag voor je gezichtshuid. :) Maar wanneer je deze vochtinbrengende creme onder je ogen smeert neemt de huid daar heel snel en veel vocht op waardoor de vochtwallen ontstaan. Een speciale oogcreme of serum gebruiken voor alleen onder je ogen helpt al heel erg veel.

Wat betreft de donkere kringen, een concealer gebruiken die wat lichter is dan je huid en die in een driekhoek aanbrengen. Dus vanaf binnenkant oog, naar buitenkant oog en in een driehoek richting je jukbenen en langs je neus vervagen. Zal even kijken of ik een plaatje kan vinden. Vervolgens je gewone foundation aanbrengen en een klein beetje blenden met je concealer zodat het mooi één geheel wordt. Eventueel afpoederen met een beetje transparante poeder wat de glim weghaalt en goed fixeert. Klinkt misschien alsof je nu met een plakkaat make up op hebt maar dat valt reuze mee. Het gebied onder je ogen wordt zo wat gehighlight waardoor het minder donker over komt. Blijft zo makkelijk de hele dag zitten en lijkt heel natuurlijk.

Ik doe beide (oogserum en de concealer) en heb sindsdien geen zichtbare wallen meer, tenzij ik en nacht doorhaal. :')

[Edit] plaatje gevonden, hier gebruikt ze het vlak om helemaal te contouren, ik laat de driehoek zelf wat minder ver doorlopen. Er staan alleen de lijnen van de driehoek nu, maar dat is ongeveer het gebied.
http://www.beautylab.nl/wp-content/uploads/2013/03/Screen-shot-2013-03-14-at-10.34.40-PM-e1363343498131.png

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 11:28

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:32

Mijn kerstlook! Wat vinden jullie ervan?

Op mijn ogen als basis maybelline color tattoo infinity White, crease heel lichtbruin kleurtje wat bijna wegvalt op mijn huidskleur. Maar maakt het blenden makkelijker. En in mijn V de zwarte kleur van de naked2. Bij mijn traanbuis silk teddy van toofaced. Is iets warmer maar nauwelijks te zien op de foto helaas, en eyeliner zonder wing. Vond het al heftig genoeg voor mijn doen hihi.

http://i1197.photobucket.com/albums/aa4 ... febad2.jpg

Ik houd mijn ogen half dicht zodat het makkelijker te zien is.
http://i1197.photobucket.com/albums/aa4 ... 23b0b4.jpg

Uiteindelijk ben ik trouwens niet voor bruine lippen gegaan. Vond een matte felrode toch net wat mooier staan. Helaas vergeet ik die dan weer op de foto te zetten.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:36

Tof! Mooie overgangen in je crease zeg :j

@xRooss; oeh ook toffe look! Hou normaal niet zo van rozig maar dit vind ik wel een hele mooie look :j

Judith_ schreef:
xNavatu schreef:
Hebben jullie trouwens tips voor wallen? Ik heb altijd heel veel last van wallen, en het vervelende is ook dat mijn ogen heel diep liggen waardoor mn wallen nogmeer opvallen omdat daar geen vet of whatsoever zit, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar misschien begrijpen jullie wat ik bedoel als jullie het zien, hier snel fototje van net.. zit al gewoon concealer en alles overheen en het is al een stuk minder obvious als normaal, maar het blijft gewoon duidelijk.. Iemand aanraders of tips?

Vraag staat ondertussen alweer een paar bladzijdes terug maar voor zover ik zag was er geen antwoord op of wel? Zijn het echt 'vocht'wallen of donkere kringen?

De huid onder je ogen is enorm dun en gewone dagcreme is erg vochtinbrengend, dat wil je immers graag voor je gezichtshuid. :) Maar wanneer je deze vochtinbrengende creme onder je ogen smeert neemt de huid daar heel snel en veel vocht op waardoor de vochtwallen ontstaan. Een speciale oogcreme of serum gebruiken voor alleen onder je ogen helpt al heel erg veel.

Wat betreft de donkere kringen, een concealer gebruiken die wat lichter is dan je huid en die in een driekhoek aanbrengen. Dus vanaf binnenkant oog, naar buitenkant oog en in een driehoek richting je jukbenen en langs je neus vervagen. Zal even kijken of ik een plaatje kan vinden. Vervolgens je gewone foundation aanbrengen en een klein beetje blenden met je concealer zodat het mooi één geheel wordt. Eventueel afpoederen met een beetje transparante poeder wat de glim weghaalt en goed fixeert. Klinkt misschien alsof je nu met een plakkaat make up op hebt maar dat valt reuze mee. Het gebied onder je ogen wordt zo wat gehighlight waardoor het minder donker over komt. Blijft zo makkelijk de hele dag zitten en lijkt heel natuurlijk.

Ik doe beide (oogserum en de concealer) en heb sindsdien geen zichtbare wallen meer, tenzij ik en nacht doorhaal. :')

[Edit] plaatje gevonden, hier gebruikt ze het vlak om helemaal te contouren, ik laat de driehoek zelf wat minder ver doorlopen. Er staan alleen de lijnen van de driehoek nu, maar dat is ongeveer het gebied.
http://www.beautylab.nl/wp-content/uploads/2013/03/Screen-shot-2013-03-14-at-10.34.40-PM-e1363343498131.png

Vochtwallen heb ik nooit last van, ik heb juist een gebrek aan vocht en huid daar haha, ik heb inderdaad hele donkere kringen juist :j Noem het alleen altijd wallen haha
3hoekige concealer doe ik idd altijd, maar er blijft altijd donkers doorheen komen helaas -.-

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:46

Ik heb ook van die verschrikkelijke donkere kringen. Ik gebruik altijd een correcter van bobbi brown en daaroverheen een concealer ook van bb, en daaroverheen een lichtere concealer. En ik doe altijd oogcreme op. Daar wordt de huid steviger en soepeler van waardoor de doorbloeding beter wordt en dat blauwe iets minder.