Hier vandaag met de vereniging op stap geweest, 80 km gefietst. Het thema was bochten en remmen, super veel geleerd! Bij het bochtjes maken valt er echter nog steeds een hoop te leren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Time2Tri schreef:En deze is nog gebruikt en word dus privé verkocht .
Tayga schreef:Eigenlijk bizar hoeveel 'mentale' invloed dat heeft, terwijl ik op de racefiets al 2 jaar met klikpedalen fiets.
Tayga schreef:Mooie schoentjes HC.
Citaat:Ik heb zaterdag weer lekker 35 km gefietst. Begin de smaak te pakken te krijgen![]()
Waarschijnlijk gaan we in juni 3 dagen naar Limburg een trail van 240 km fietsen. Dan hebben we weer wat km's met de racefiets in de benen en heb ik de cursus mountainbiken gevolgd![]()
Lauraennala schreef:Slik Tayga, een 240km trail
Lauraennala schreef:Slik Tayga, een 240km trail![]()
HC, een hele goede helm mag met die snelheid zeker niet ontbreken inderdaad![]()
Hier zaterdag weer een training gehad van 80km. Was vooral heeeeeul koud en dat terwijl ik nu ook overschoenen en een extra shirt aan had. Blijf het lastig vinden wat ik allemaal aan moet trekken en ook wat je aan eten mee moet nemen..
Hopelijk gaat het weerbericht voor a.s. zaterdag nog veranderen, ze geven nu vooral regen op
Helene83 schreef:Ik heb van mijn verjaardagsgeld een actioncam gekocht. Iemand hier ervaring mee op de fiets? Wil hem op mijn stuur monteren.. Ben benieuwd hoe dat zal zijn met de hobbels en bobbels. Een harnas schijnt nog het beste beeld te geven, maar lijkt me totaal niet lekker zitten.
Helene83 schreef:Op mijn helm ben ik dan weer een beetje huiverig voor.. als ik val.. Zit uiteraard wel zo'n case omheen dan, om de klappen op te vangen. Maar is dan wel weer extra gewicht op mijn hoofd.
Met paardrijden wil ik hem wel op mijn cap monteren, maar dat is wat minder ruig.. dan hoef ik ook niet zo'n extra case te hebben.. valgevaar is wat kleiner dan en hij hoeft minder strak vast te zitten.
Helene83 schreef:Lauraennala schreef:Slik Tayga, een 240km trail![]()
HC, een hele goede helm mag met die snelheid zeker niet ontbreken inderdaad![]()
Hier zaterdag weer een training gehad van 80km. Was vooral heeeeeul koud en dat terwijl ik nu ook overschoenen en een extra shirt aan had. Blijf het lastig vinden wat ik allemaal aan moet trekken en ook wat je aan eten mee moet nemen..
Hopelijk gaat het weerbericht voor a.s. zaterdag nog veranderen, ze geven nu vooral regen op
Ik vind die kleding ook altijd zo moeilijk. Vorige week had ik te veel aan, week er voor was het net aan. Als ik uit de auto stap, fiets er af, schoenen aan.. enz. Dan heb ik het ondertussen al steenkoud en doe dan wat extra's aan, dan na een half uur op de fiets ga ik dood van de hitte..![]()
Ik heb van mijn verjaardagsgeld een actioncam gekocht. Iemand hier ervaring mee op de fiets? Wil hem op mijn stuur monteren.. Ben benieuwd hoe dat zal zijn met de hobbels en bobbels. Een harnas schijnt nog het beste beeld te geven, maar lijkt me totaal niet lekker zitten.