Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe26 schreef:Nou maak me gek! Ik word net gebeld door het zh dat ik 20 januari geopereerd kan worden, nu de besmettingen mega oplopen en de ziekenhuizen vol zitten. Ik vrees voor de besmettingen die komen na de kerst en nwjaar. Ben super blij mee durf het niet eigenlijk.
Zoe26 schreef:Dank je wieke! Ik duim zo, maar merk dat ik er best van ondersteboven ben. 4e afspraak nu, gevoelens zijn beetje 8baan zeg maar. Ik heb momenteel zoveel last van weinig raakvlakken, hoektanden op verkeerde plek die botst met bovenkant. Vd week bij tandarts gezeten omdat ik zo'n kiespijn had, kwam puur door verkeerde raakvlakken dat wortels geïrriteerd waren. Hoop zoo dat het doorgaat.
Zoe26 schreef:Wst jij heb met je hoektanden heb ik nu dus ook. Deze botsen constant en doen zo'n pijn!! Ik was echt bang dat er een ontsteking zat. Ik hoop juist dat dit over is na de operatie. Ze gaan de onderkaak naar voren zetten en opzij draaien zeg maar... als je begrijpt wat ik bedoel haha
horsiegek schreef:Ik zat na 2 weken weer op het paardHardlopen moest ik nog niet aan denken, al moet ik daar sowieso niet aan denken
. Je kan denk ik wel goed starten met yoga, pilates, voorzichtig wat krachttraining. Hardlopen geeft zoveel klappen...