_Vanes_ schreef:Hoi Iedereen,
Wat fijn dat dit topic bestaat!
Ik zal binnenkort ook beginnen met een behandeling om af te vallen met injecties. Ik weet nog niet via welke site , maar daarom lees ik hier de ervaringen bij. ( is er een overzicht met de voor en nadelen van de verschillende aanbieders)
Net als de meesten hier ben ik na jaren, ondertussen deskundige op allerlei diëten en weet ik wat goed en slecht is om te doen, maarja die eeuwige honger, trek en gravings…
Vanaf januari ben ik mij het focussen op het proteïnerijke / carnivoor dieet en ben 5 kg kwijt, maar ik blijf hangen…
Dus nu de keuze om dit maar zelf te gaan betalen, met hopelijk veel meer resultaat. ( ik ben 53, in de overgang, 1.70m, weeg nu 90kg, zou graag tot 75 kg afvallen)
Dus
Succes! Ik woog zo'n 95/96 kilo en ben ook 1.70, nu zit ik op de 83, maar ik was ook voor ik begon met de Ozempic ook al begonnen met lijnen. Ik hou wel redelijk strak mijn calorieën (zo'n 1700/1750 per dag)bij in de Yazio app (betaalde versie kost 15 euro per jaar).
Ik krijg/koop de pen (Ozempic) via https://www.leefstijldirect.nu
Dit is verreweg de goedkoopste aanbieder (ik heb er geen aandelen hoor
), maar het scheelt echt veel als ik zo de andere prijzen van de aanbieders zie.
Kijk even naar mijn eerder gestuurde post, daar leg ik uit waar je het op de site kan vinden. Je wordt eerst gebeld door de assitente en later door de huisarts zelf. Je mag voor vragen wel een pb doen
Ik betaalde deze week voor een nieuwe pen 0.50mg een tientje minder dan de vorige pen, het lijkt wat goedkoper te zijn geworden