Maar goed, had een echte Germie actie, ben ik 1km van huis, oeps, de nieuwe hartslagband vergeten om te doen (dat ding had ik net in huis voor het eten, dus verder nog niet gekeken hoe het werkte of wat dan ook). Ok, dan doen we eerst de training maar van 50 minuten. Dus na 7km was ik weer thuis, band om gedaan, gepaired en nog 3km gelopen.
Loop eigenlijk dus best regelmatig tussen linkerbeen en rechterbeen qua balans links en rechts (49.3 en 50.7).
Mijn grondcontacttijd is zwaar rood. Geen idee hoe ik dat kan veranderen, maar dat zal wel samenhangen met mijn langzame cadans, vandaag 145 gemiddeld. Je ziet wel nu als ik wat laufABC doe dat de grondcontacttijd en de cadans wat hoger worden, maar dan ben ik expliciet ienieminie stapjes aan het maken.
Leonie87, ik heb dan als long run op mijn trainingsschema 23km staan. Dus ik heb me opgegeven voor de 28. Het doel van mij is eigenlijk de 21 hardlopen en dan de laatste lus wandelen. Dat wandelen is om niet extra vermoeid te raken, maar wel om te voelen wat mijn voeten doen na zo'n afstand. De reden is namelijk dat toen ik voor het eerst 21km liep dat mijn voeten vermoeid raakten. En mocht het echt niet gaan, dan stop ik na 21.
Nu nog uitzoeken wat ik met de verticale oscillatie en verticale ratio kan. En mijn staplengte is 85 cm. Fijn om te weten.
Deze statisticus is blij met het nieuwe speeltje van 95 euro.

Nu alleen niet vergeten.