Noordje wat een woeste wereld! Dat vogelhuisje op de eerste foto.
Bootsiebob
Geplaatst: 21-04-23 18:20
Prachtige voorjaarsfoto‘s van Axel
En wild water bij Noordje! Wow
Wij zitten in Eskdale, Cumbria in het Lake District National Park. Middle of nowhere, maar zó mooi. Helaas vandaag werden we letterlijk van onze voeten geblazen door de stormwind, maar het is wel 17 graden! Het was niet verantwoord om onze geplande bergwandeling voort te zetten, dus zijn we omgekeerd en hebben een korter alternatief langs de rivier en naar een Roman Fort gedaan.
Is de luifel nog wel heel? Wij hadden dat ook eens in België. Maar toen kon de luifel ook gelijk bij het grofvuil.
gaucho
Geplaatst: 21-04-23 19:10
Nee gelukkig alles nog heel, zijluifel had de stokken onder alles vandaan getrokken doordat de wind was gedraaid. Even extra stevige haringen en alles staat weer prima.
Prachtige omgeving Gaucho. Waar zitten jullie ook alweer?
axel_1997
Geplaatst: 21-04-23 19:16
Stormankers zijn inderdaad verstandig als je je luifel alleen laat. Ze zijn alleen zo onhandig in een stenige bodem.
noordje
Geplaatst: 21-04-23 19:30
Heel gaaf Bootsie en Gaucho! Bij beide veel wind dus. Gelukkig is de temperatuur wel lekker.
Vandaag heerlijk gewandeld in de, jawel.... sneeuw We gingen de hoogte in en daar ligt nog sneeuw. Gelukkig een fijn pad gevonden en Nala heeft zich ook weer vermaakt.
Ow wow echt heeeel veel geweldige foto's zowel van Bootsie, Gaucho als van Noordje echt totaal andere omgevingen maar echt zo mooi allemaal
En Lizard van jou ook Dat was wel even een stuk verder lopen Die vlinder is wel erg gehavend.
BeFunny
Geplaatst: 21-04-23 21:29
Ik heb de afgelopen dagen rustig aan gedaan, maar toen de zon vanmiddag ging schijnen moest ik naar buiten.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 21-04-23 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt
pien_2010
Geplaatst: 21-04-23 21:30
Axel leuk jouw rondje met al die takken en bloesemfoto's. Verder zoveel mooie foto's gezien, en zo verschillend van onze vakantiegangers en Noordje Lizard ,BeFunny etcetera. Echt teveel om op te noemen.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 21-04-23 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt
BeFunny wat een mooie plaatjes zeg! Vooral het water en de hondjes (die met de paardenbloemen )
Lizard dat lijkt me een prachtige wandeling! Genieten
Noordje toch blijf ik het mooi vinden, de sneeuw. Hier op hoogte is ook weer sneeuw voorspeld komende week
Gaucho wow wat mooi! Dat ziet er steil uit, veel hoogtemeters gemaakt denk ik? Schrikken van de luifel. Ook flinke wind dus. Hier waaide een hele stellage van de wegwerkzaamheden om en wij bleven haast niet overeind. Morgen minder wind, maar wel wat regen. Even afwachten wat we morgen doen, hopelijk de tocht die vandaag gepland stond