. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heerlijk wandelweer was het gisteren! Leuk om te zien dat er velen van hier ook lekker op uit zijn gegaan
Ik was zelf wandelen op Marken omdat een vriendin daar woont, zo hee wat was het daar druk.. En gossiemikkie wat was die wind koud 
Zou ook zo een deel vocht kunnen zijn. 2,5kg in één week moet je wel echt heel hard je best voor doen. Ik merk het aan mezelf ook, ik weeg vandaag 1.5kg meer dan gisteren en voel me ook een opgeblazen oliebol op dit moment. Kunnen we je helpen meedenken om je te ondersteunen in je lastige tijd? ItsMe2 schreef:Ik heb een vraagje..
De afgelopen 2 weken heb ik ontbeten met yoghurt Griekse stijl en diepvries fruit, maar helaas reageert mijn huid niet goed op de zuivel.
Nu ben ik opzoek naar een vervanger of ander ontbijt. Dus een ontbijt zonder zuivel en tarwe.
Ik heb ook gekeken naar plantaardige zuivel, maar dat is wel vrij duur in verhouding..
Iemand van jullie tips?

).

(ze heeft dus vaak pech
)
wel met kipfilet, 30+ kaas en volkoren zuurdesembrood. Smaakte me echt heerlijk
Heb ik eerlijk gezegd ook liever dan een kroket 
Het gaat meer om weloverwogen keuzes maken voor mij.
dan hou je het nog vol ook. Denk dat de meeste dieetpogingen van mensen mislukken doordat ze zich niks gunnen en dan gaan schransen , of doordat ze totaal geen inzage hebben in wat er nou precies achter de kiezen gaat. Vulina schreef:Dat is ook het beste, maar in de praktijk voor iemand die 20+ kilo moet afvallen vaak niet haalbaar. Daarvoor gaat dat te langzaam..