Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Zijn er nog tips om die diepte te bereiken? Ik krijg nu steeds als commentaar dat ik nog wat dieper zou moeten en mijn hakken goed op de grond moet zetten. Maar ik krijg last van mijn knie als ik zo diep ga (oude voetbalblessure helaas)
Needje schreef:Ben wel benieuwd naar jouw squat Florenc.
Ik squat met barbell op t moment maar 1x in de week en dan maar 1 set. En laag gewicht. Verder oefen ik op Mn airsquat. (En zit er een andere vorm in Mn schema)
Ik weet dat ik nooit uit het boekje zal gaan squatten. Ligt natuurlijk ook aan Mn lijf. Maar hoop m wel ietsje beter te kunnen krijgen.
Florenc schreef:@Dreamer: wat voor sporttest moet je gaan doen? Ik ben benieuwd! Hoe ga je er specifiek voor trainen?
Florenc schreef:Verstuurd!
Hier is het ook wat zoeken met de blessure wat kan en niet kan. Ik heb altijd meer last met airsquats dan met zwaar gewicht (of die voelen minder makkelijk aan), vreemd genoeg.
Ik denk dat je ook soms moet aanvaarden dat iets je niet weggelegd is. Ik zal bv nooit heel explosief kunnen springen. Zooooveel op geoefend, terwijl een ander zonder ook maar iets van training direct beter kan. Jezelf willen verbeteren is 1 ding, maar daarmee moet je je eigen fysieke grenzen ook kennen en accepteren...
_Dreamer schreef:MuSLi schreef:Check dan ook even de PolitieConditie Sportapp
Ja die heb ik inderdaadMaar wil graag ook een schema voor in de sportschool omdat ik dat zelf eigenlijk fijner vind
Ik loop buiten te snel over m'n eigen tempo heen, en die loopband remt mij tenminste een beetje af
MuSLi schreef:_Dreamer schreef:Ja die heb ik inderdaadMaar wil graag ook een schema voor in de sportschool omdat ik dat zelf eigenlijk fijner vind
Ik loop buiten te snel over m'n eigen tempo heen, en die loopband remt mij tenminste een beetje af
En maak je niet té druk, het is echt wel een haalbare test
Sem_ schreef:Hebben jullie het ook altijd zo koud een tijdje na het sporten?
_Dreamer schreef:Ik ga mijn sportschoolbezoeken ook opschroeven, aangezien ik over ong 1,5 maand een pittige sporttest af moet leggen!
Wil nu 4x per week gaan, even kijken of het haalbaar is in combi met werk, studie en paard
_Dreamer schreef:Florenc schreef:@Dreamer: wat voor sporttest moet je gaan doen? Ik ben benieuwd! Hoe ga je er specifiek voor trainen?
De sporttest om toegelaten te worden op de Politie academie voor de functie van agent
Ik heb hierbij het geluk dat mijn vriend mijn PT is en ook agent is, dus hij kan mij als de beste helpen en dinsdag gaan we een schema maken!!