Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spicegirl schreef:Dit is mijn laatste bericht. Heb de hele nacht in de hel doorgebracht. Ik stop met eten en medicijnen. Bed besteld morfine pomp besteld palliatieve sedatie besteld.het is nu ondraaglijk. Niemand gezien btw.al wilde faruba wel waarvoor mijn dank.luister naar digg dex-treur niet om mij.en Sarah brightam en Andrea Bocelli -time to say good bye. Geniet van je leven.
spicegirl schreef:En snel geregeld ?vergeet het maar.morgenavond na 21.00 uur komt de pomp pas
Mo_86 schreef:Dankjewel voor het delen van jouw verhaal en jouw vrolijke, treurige, sarcastische, woedende en ook eerlijke en realistische opmerkingen. Je bent een prachtig mens en loeisterk. Ik hoop voor jou en ook Marcel en je dochter en kleindochter dat jouw laatste reis snel, vredig en voorzover dat nog gaat pijnloos mag zijn. Dankjewel dat jij jij bent. Je hebt alleen al in dit topic vele harten gestolen. Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat je niet zult worden vergeten. Lieve Priscilla, het ga je goed