Ik heb dit weekend een beetje een cheat weekend gehad, m'n vriend kwam terug van een festival en we hadden geen zin om te koken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Is dit alles wat je eet vandaag? Sorry maar dit is toch veel te weinig??
IMANDRA schreef:@the_cat: op hoeveel kcal zat je bij de maaltijd waar mensen van zeiden dat t te weinig was? Want soms kan het heel weinig lijken terwijl het wel voldoende is, zeker als er geen precieze hoeveelheden bij staan! ^^
Maanlicht schreef:Mijn lijstje voor vandaag (1470 kcal):
L: twee stevige spelt boterhammen met Hüttenkäse en gerookt paprikapoeder
T: 200 gram geschrapte worteltjes, 200 gram vetvrije Griekse yoghurt, een perzik
A: warm gerookte zalmsteak met groene asperges, 80 gram pasta, pesto en gedroogde tomaatjes
T: 50 gram magnetron popcorn zout
bente12 schreef:Maanlicht schreef:Mijn lijstje voor vandaag (1470 kcal):
L: twee stevige spelt boterhammen met Hüttenkäse en gerookt paprikapoeder
T: 200 gram geschrapte worteltjes, 200 gram vetvrije Griekse yoghurt, een perzik
A: warm gerookte zalmsteak met groene asperges, 80 gram pasta, pesto en gedroogde tomaatjes
T: 50 gram magnetron popcorn zout
Wat een lekker lijstje! Hoe gaat het nu je je goal gehaald hebt? Probeer je nu gewoon op gewicht te blijven of nog een ander goal?
bente12 schreef:Wat naar Sharon beterschap!!
@maanlicht gewicht behouden is inderdaad altijd lastig.. Misschien dat het straks met wat krachtraining en sporten en daardoor wat meer eten gemakkelijker wordt om rond een bepaald gewicht te blijven