Haha leuk die challenge! Heb 16 kleuren, binnenkort komen er 2 nieuwe kleuren bij. Maar kan niet alle kleuren op doen naar mijn stage, dat vind ik iets to much
Ik was iets te snel ja Zag na mijn post pas dat veel dubbel was. Heb nu ook niks besteld... Verzendkosten is gek, ik heb gisteren nog wat besteld en heb hier geen verzendkosten over betaald?
Cyber Monday is het verlengde van Black Friday De maandag erna dus. Ook vaak nog veel kortingen.
Loose
Geplaatst: 01-12-15 12:03
Ik ga zo even op Vente kijken, ben wel benieuwd wat ze erop zetten.
Geïnspireerd door elke dag een andere lipstick heb ik vandaag blind eentje gepakt. Het werd Caractère van Chanel, had ik echt al heel lang niet opgehad. Elke dag een andere gaat niet lukken trouwens ivm werk, daar kan ik niet met hele felle lipsticks komen aanzetten.
In het echt is ie iets donkerder en bruiniger, maar zonder flits werd de foto echt lelijk.
Laat ik dan maar ook 1 plaatsen (je kan wel zien dat het vroeg was en ik nog niet helemaal wakker ) Gisteren een nieuwe gekocht van Estee Lauder, de pure color envy liquid lip potion. Kleur Quiet Riot.
Suus___
Geplaatst: 01-12-15 13:02
Eight schreef:
Wat houd cyber Monday in?
Suus de please me die je aanbied, is dat een echte en is hij vaak gebruikt? Hoeveel vraag je daarvoor?
Ja helemaal echt en 1 keer gebruikt! Dacht aan 15?
Niniane
Geplaatst: 01-12-15 13:23
Ik heb geprobeerd een foto van mijn look te maken maar het blijft hopeloos mislukken.
Eight
Geplaatst: 01-12-15 14:05
Hier absolute plum van maybelline, mijn ogen doen de laatste tijd een beetje vervelend door het dragen van lenzen, hier ben ik niet aan gewend
Mijn lipstick is al binnen Moet alleen echt iets van een liner bij hebben om hem mooi strak te krijgen en ik moet nog even moed verzamelen om hem daadwerkelijk te dagen